♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

4+1

Det er bare en gang tidligere jeg har hatt tydelig stigning av hcg ved 4+1, og selv da var ikke stigningen like flott som nå. :) Jeg bruker kun wondfo-tester til å vurdere stigningen, men likevel. Det er allerede helt annerledes enn de fire kjemiske.

Har laget meg disse:
WdhQp2.png

ri1Xp2.png

Og koser meg med at lille nå skal vokse fra noe mikroskopisk, til å bli faktisk makroskopisk i løpet av denne uken.

Vis vedlegget 134859
(Det står Sara, siden jeg ba app'en følge Sara, og nå får jeg ikke endret navn igjen. Fikk endret termin da, så den følger meg, men det står Sara. :p)
Liker!! ☺️ og den nederste var flott! Kun på nettbrett den appen er?

Liker!! ☺️ og den nederste var flott! Kun på nettbrett den appen er?

Jeg tror den bare var til iPad, men den finnes ikke lenger, de har tatt den vekk igjen (uten at jeg vet hvorfor), men jeg har den fortsatt på min iPad siden jeg lastet den ned da jeg gikk gravid sist. Jeg liker den veldig godt. :)

4+1

Det er bare en gang tidligere jeg har hatt tydelig stigning av hcg ved 4+1, og selv da var ikke stigningen like flott som nå. :) Jeg bruker kun wondfo-tester til å vurdere stigningen, men likevel. Det er allerede helt annerledes enn de fire kjemiske.

Har laget meg disse:
WdhQp2.png

ri1Xp2.png

Og koser meg med at lille nå skal vokse fra noe mikroskopisk, til å bli faktisk makroskopisk i løpet av denne uken.

Vis vedlegget 134859
(Det står Sara, siden jeg ba app'en følge Sara, og nå får jeg ikke endret navn igjen. Fikk endret termin da, så den følger meg, men det står Sara. :p)
Hva heter appen ? Prøvde og søke på pampers men fant den ikke .. Har Android!

Elsker oppdateringene dine.

Selv om jeg er lenger på vei enn det der, ja ;-)

Hva heter appen ? Prøvde og søke på pampers men fant den ikke .. Har Android!

Den var bare til iPad tror jeg, men den finnes ikke lenger dessverre. :( Jeg har den på padda fra forrige gang.

Elsker oppdateringene dine.

Selv om jeg er lenger på vei enn det der, ja ;-)

Klarte endelig å få den til å endre navnet også. :p Den hang seg bare opp hver gang jeg prøvde først.

Jeg tror den bare var til iPad, men den finnes ikke lenger, de har tatt den vekk igjen (uten at jeg vet hvorfor), men jeg har den fortsatt på min iPad siden jeg lastet den ned da jeg gikk gravid sist. Jeg liker den veldig godt. :)
Den var veldig flott! Synd den er borte altså..

Den var veldig flott! Synd den er borte altså..

Ja, det er veldig synd. Jeg sendte en mail og spurte, men de hadde ikke tenkt til å legge den ut igjen. :( Jeg må beholde denne iPaden helt til jeg har fått alle barna jeg ønsker meg. ;) :rolleyes: (Håper at jeg får alle barna jeg ønsker meg)

Ja, det er veldig synd. Jeg sendte en mail og spurte, men de hadde ikke tenkt til å legge den ut igjen. :( Jeg må beholde denne iPaden helt til jeg har fått alle barna jeg ønsker meg. ;) :rolleyes: (Håper at jeg får alle barna jeg ønsker meg)
Det må du, OG det gjør du :D :) <3

Det må du, OG det gjør du :D :) <3

Jeg håper hvert fall på nummer én nå. Vi har to egg i fryseren og, så hvis vi er superheldige og alt fungerer med alt så får vi én i mai og toeggede tvillinger senere. ;) :p Optimist! :D

Jeg håper hvert fall på nummer én nå. Vi har to egg i fryseren og, så hvis vi er superheldige og alt fungerer med alt så får vi én i mai og toeggede tvillinger senere. ;) :p Optimist! :D
Det hørtes ut som en genial plan :-)

Jeg heier veldig på den tankegangen ♡

Jeg er både glad i den tanken og litt skremt av den. Det er et stort hopp om vi går fra ufrivillig barnløse til plutselig å ha tre små! :p Men om dette embryoet blir en baby, og de to eggene på frys overlever tining så blir det jo en sjanse for at det skjer. Ganske liten sjanse da. :p

Det hørtes ut som en genial plan :-)

Veldig liten sjanse for at det skjer, men det er en optimistisk tanke om en hektisk hverdag med barn istedenfor den barnløse hverdagen vi er lei av nå. :)

Veldig liten sjanse for at det skjer, men det er en optimistisk tanke om en hektisk hverdag med barn istedenfor den barnløse hverdagen vi er lei av nå. :)
Skjønner den godt, av og til trenger man bare å drømme seg litt bort og være optimistisk :-) Men uansett tror og håper jeg det blir en mai baby på dere nå, så får dere ta søskenforsøk etterhvert :-)

Skjønner den godt, av og til trenger man bare å drømme seg litt bort og være optimistisk :-) Men uansett tror og håper jeg det blir en mai baby på dere nå, så får dere ta søskenforsøk etterhvert :-)

Ja, søskenforsøk er veldig langt bak i tankene altså, jeg er absolutt mest opptatt av hver time den spiren her holder seg i magen. Etter hvert blir det vel dager og uker, og forhåpentligvis måneder. Jeg håper den blir med til mai! ❤️ :) (Men av og til er det morsomt å tenke på de to eggene som ligger på frys også.)

Back
Topp