♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Fantastisk Lykkeliten, du er over de magiske 12 ukene ♥ Nå må denne kvalmen snart gi seg slik at du kan begynne å nyte. Gode tanker sendes din vei ♥♥

Gratulerer med 12 uker! Håper formen din blir betraktelig bedre i løpet av dette trimesteret. :)

Gratulerer så masse med 12 uker❤️❤️

Gratulerer med 12 uker :)

Om du ikke merker noe bedring på formen enda, så ikke gi opp håpet! Husker jeg med førstemann ble skikkelig skuffet da jeg kom til uke 12 og fremdeles var like kvalm. "Alle" sa jo det ble bedre i uke 12, så hvorfor ble ikke jeg bedre?!? Vel, for meg var det i uke 14 det bedret seg, og etterhvert gav kvalmen seg helt :) Håper du også får noen kvalmefrie måneder nå... ❤️

Gratulerer så masse med 12 uker kjære deg <3
Håper formen blir bedre og bedre framover.
Gratulerer med 12 uker :-) Håper formen din blir bedre snart <3 Tenker på deg og er innom og ser hvordan det står til :-)
Gratulerer så mye med 12 uker ❤️
Fantastisk Lykkeliten, du er over de magiske 12 ukene ♥ Nå må denne kvalmen snart gi seg slik at du kan begynne å nyte. Gode tanker sendes din vei ♥♥
Gratulerer med 12 uker! Håper formen din blir betraktelig bedre i løpet av dette trimesteret. :)
Gratulerer så masse med 12 uker❤️❤️
Gratulerer med 12 uker ❤
Andre trimester.

Håper formen kommer seg, nå. Du er faktisk i andre trimester. Dette blir baby!
Nå blir det baby :D
hurra for 12 uker <3

Tusen takk! ♥

Gratulerer med 12 uker :)

Om du ikke merker noe bedring på formen enda, så ikke gi opp håpet! Husker jeg med førstemann ble skikkelig skuffet da jeg kom til uke 12 og fremdeles var like kvalm. "Alle" sa jo det ble bedre i uke 12, så hvorfor ble ikke jeg bedre?!? Vel, for meg var det i uke 14 det bedret seg, og etterhvert gav kvalmen seg helt :) Håper du også får noen kvalmefrie måneder nå... ❤️

Takk! :)

Jeg har jo dette i familien, og jeg har lest mye litteratur både denne gangen og forrige gang jeg var gravid. Og legene som behandler meg har også sagt at uke 12 er altfor tidlig for bedring for hyperemesis-pasienter. Så jeg har ingen illusjon om å merke bedring nå. :p Hyperemesis er vanligvis verst uke 9-12, og de fleste blir bedre til uke 16-20. Etter uke 14-15 er det en del som da begynner å merke bedringen. Jeg håper derfor at jeg merker noe bedring i november, og at jeg er frisk (eller hvert fall veldig mye bedre) til jul. ♥

Jeg håper veldig at du merker bedring i november

Så fantastisk, over 12 uker <3 Håper formen blir bedre før desember <3 Så du kan nyte juletiden med babyen i magen :D <3

Takk! :)

Jeg har jo dette i familien, og jeg har lest mye litteratur både denne gangen og forrige gang jeg var gravid. Og legene som behandler meg har også sagt at uke 12 er altfor tidlig for bedring for hyperemesis-pasienter. Så jeg har ingen illusjon om å merke bedring nå. :p Hyperemesis er vanligvis verst uke 9-12, og de fleste blir bedre til uke 16-20. Etter uke 14-15 er det en del som da begynner å merke bedringen. Jeg håper derfor at jeg merker noe bedring i november, og at jeg er frisk (eller hvert fall veldig mye bedre) til jul. ♥
Uff, føler med deg. ❤️ Har hatt hyperemesis i begge svangerskapene. Det ble bedre hos meg i uke 15, og jeg sluttet å kaste opp i uke 22 med begge. Håper du er helt frisk i god tid før jul. :)

Liten trøst, men det er så og si et (godt) tegn at man er kvalm. :) Væskebehandlingen hjelper et par timer, men det er et helvete uansett. Er verdt det når du får den nydelige etterlengte skatten på brystet ditt. ❤️❤️❤️

Hurraaa for 12 uker ☺️❤️

Gratulerer så mye med den store milepælen det faktisk er å komme hit ♡♡ håper virkelig at du merker bedring nå :) krysser fingrene!

12+6

Jeg er fremdeles fryktelig dårlig, hatt en tøff uke, men så roet det seg litt i går utover dagen og er faktisk litt rolig i dag og. Jeg håper at det snart snur ordentlig så jeg blir bedre.

Takk for alle gratulasjoner. Nå er vi forbi der det ble oppdaget manglende liv sist. I morgen er det nytt ukenummer, som jeg aldri har kommet til tidligere. ♡

Back
Topp