Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker mye på deg, Lykkeliten
Er ofte innom å sjekker om det er noe nytt fra deg, men skjønner godt at du ikke er i form til å skrive nå. Det er så trist at du skal ha det så tøft Håper inderlig kvalmen snart avtar.
En ting jeg har tenkt litt på i det siste, er hvorfor man ikke har kommet lengre med tanke på behandling av hyperemesis i 2015. Det som slår meg, er at det er en kvinnesykdom. Hadde det vært menn som gikk gravide, er jeg rimelig sikker på at det hadde blitt forsket mer på sykdommen og at det hadde fantes mer effektive behandlinger enn i dag. Synd om det er tilfelle, men har ofte inntrykk av at menn kommer først i medisinsk sammenheng Får i alle fall håpe det i framtiden kommer bedre medisiner mot hyperemesis, selv om det ikke hjelper deg nå...
Håper siste UL viste at lille fremdeles vokser og trives, selv om mammaen har det alt annet enn godt. Klem
Uff har hørt om det, og det høres jævlig ut! Er det garantert at man får det på nytt om man først har fått det en gang?
Så trist å lese at du har en så tøff graviditet!! Høres helt grusomt ut Virkelig Sender deg mange gode klemmer <3 Håper virkelig alt er bra med deg og spira <3 Og at du før et bedre svangerskap etterhvert <3
Tøff tid dette ja, med den formen. Håper inderlig at det kommer seg og blir bedre snart, så du kan nyte mer! Du er over den magiske kneika di nå, dette skal gå bra, du skal bli mamma
Venter spent på ultralyden som du har hatt i dag om jeg husker rett.. Hvis alt er bra i dag er du over din magiske kneik i dag og neste UL er de magiske 12 ukene. Føler meg deg i disse tøffe dagene og krysser fingrene for at du snart blir bedre.
Håper alt er bra med deg️
Uff.. Stakkars, stakkars deg! Forferdelig å ha det slik da sender deg en stor klem
Det er helt forjævlig det du går igjennom nå. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er annet enn at det neppe er noen dans på roser. Etter å ha kjempet så hardt for å bli gravid, er det nesten litt dårlig gjort at også graviditeten skal bli en kamp. Du hadde jo heldigvis en anelse om at det ville skje, men det hjelper jo ikke akkurat nå. All ære til styrken og pågangsmotet ditt!! Tenker ofte på deg, og gleder meg endeløst til du får verdens beste premie i enden av svangerskapet ♡ Sender deg en god klem. ♡♡
Godt med livstegn fra deg igjen! Blir bekymret når du ikke skriver noe på flere dager, selv om det er forståelig at du ikke orker når formen er så dårlig.Du har helt rett. Det var en norsk lege som skrev doktorgraden sin på hyperemesis i 2010 tror jeg det var, og da var det første norske forskning på hyperemesis som var publisert på 70 år. Skikkelig kvinnesykdom ja.
Takk for gode ord og klem! ♥