♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Håper alt er bra med deg❤️

Venter spent på ultralyden som du har hatt i dag om jeg husker rett.. Hvis alt er bra i dag er du over din magiske kneik i dag og neste UL er de magiske 12 ukene. Føler meg deg i disse tøffe dagene og krysser fingrene for at du snart blir bedre.

Tøff tid dette ja, med den formen. Håper inderlig at det kommer seg og blir bedre snart, så du kan nyte mer! Du er over den magiske kneika di nå, dette skal gå bra, du skal bli mamma

Tenker mye på deg, Lykkeliten ❤️
Er ofte innom å sjekker om det er noe nytt fra deg, men skjønner godt at du ikke er i form til å skrive nå. Det er så trist at du skal ha det så tøft :( Håper inderlig kvalmen snart avtar.

En ting jeg har tenkt litt på i det siste, er hvorfor man ikke har kommet lengre med tanke på behandling av hyperemesis i 2015. Det som slår meg, er at det er en kvinnesykdom. Hadde det vært menn som gikk gravide, er jeg rimelig sikker på at det hadde blitt forsket mer på sykdommen og at det hadde fantes mer effektive behandlinger enn i dag. Synd om det er tilfelle, men har ofte inntrykk av at menn kommer først i medisinsk sammenheng :( Får i alle fall håpe det i framtiden kommer bedre medisiner mot hyperemesis, selv om det ikke hjelper deg nå...

Håper siste UL viste at lille fremdeles vokser og trives, selv om mammaen har det alt annet enn godt. Klem ❤️

Så trist å lese at du har en så tøff graviditet!! Høres helt grusomt ut :( Virkelig :( Sender deg mange gode klemmer <3 Håper virkelig alt er bra med deg og spira <3 Og at du før et bedre svangerskap etterhvert <3

Tenker mye på deg, Lykkeliten ❤️
Er ofte innom å sjekker om det er noe nytt fra deg, men skjønner godt at du ikke er i form til å skrive nå. Det er så trist at du skal ha det så tøft :( Håper inderlig kvalmen snart avtar.

En ting jeg har tenkt litt på i det siste, er hvorfor man ikke har kommet lengre med tanke på behandling av hyperemesis i 2015. Det som slår meg, er at det er en kvinnesykdom. Hadde det vært menn som gikk gravide, er jeg rimelig sikker på at det hadde blitt forsket mer på sykdommen og at det hadde fantes mer effektive behandlinger enn i dag. Synd om det er tilfelle, men har ofte inntrykk av at menn kommer først i medisinsk sammenheng :( Får i alle fall håpe det i framtiden kommer bedre medisiner mot hyperemesis, selv om det ikke hjelper deg nå...

Håper siste UL viste at lille fremdeles vokser og trives, selv om mammaen har det alt annet enn godt. Klem ❤️

Du har helt rett. Det var en norsk lege som skrev doktorgraden sin på hyperemesis i 2010 tror jeg det var, og da var det første norske forskning på hyperemesis som var publisert på 70 år. Skikkelig kvinnesykdom ja.

Takk for gode ord og klem! ♥

Uff har hørt om det, og det høres jævlig ut! Er det garantert at man får det på nytt om man først har fått det en gang?

Nei, men det er økt risiko da. Og økt risiko om man har det i nærmeste familie.

10+2

Ultralyd viste en aktiv krabat som var akkurat passe stor. ♡ (Ser at noen gjettet at UL var på mandag, men jeg kommer ikke til å dele helt nøyaktig detaljer her på fellesen. :p)

Jeg har det ikke så bra, men håper virkelig at jeg merker rask bedring i 2. trimester. Så kan jeg komme sterkere tilbake.

Tusen takk for all omtanke og gode ord! ♡

Så trist å lese at du har en så tøff graviditet!! Høres helt grusomt ut :( Virkelig :( Sender deg mange gode klemmer <3 Håper virkelig alt er bra med deg og spira <3 Og at du før et bedre svangerskap etterhvert <3
Tøff tid dette ja, med den formen. Håper inderlig at det kommer seg og blir bedre snart, så du kan nyte mer! Du er over den magiske kneika di nå, dette skal gå bra, du skal bli mamma
Venter spent på ultralyden som du har hatt i dag om jeg husker rett.. Hvis alt er bra i dag er du over din magiske kneik i dag og neste UL er de magiske 12 ukene. Føler meg deg i disse tøffe dagene og krysser fingrene for at du snart blir bedre.
Håper alt er bra med deg❤️
Uff.. Stakkars, stakkars deg! Forferdelig å ha det slik da :( sender deg en stor klem ❤️
Det er helt forjævlig det du går igjennom nå. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er annet enn at det neppe er noen dans på roser. Etter å ha kjempet så hardt for å bli gravid, er det nesten litt dårlig gjort at også graviditeten skal bli en kamp. Du hadde jo heldigvis en anelse om at det ville skje, men det hjelper jo ikke akkurat nå. All ære til styrken og pågangsmotet ditt!! Tenker ofte på deg, og gleder meg endeløst til du får verdens beste premie i enden av svangerskapet ♡ Sender deg en god klem. ♡♡

Tusen tusen takk! ♥ Det er helt nydelig å lese de gode ordene deres.

Nå er vi over en magisk grense for meg. Det er ikke lenger et embryo, men et foster. Dessuten er første 1/4 av svangerskapet over. Det føles godt å se at tiden faktisk går. Jeg er hver dag én dag nærmere å bli frisk, uansett når jeg blir frisk. Heldigvis går tiden. :)

Så godt å lese at den lille vokser slik den skal :) og håper du føler deg bedre snart og at neste teimester blir lettere ❤

Så kjekt å lese at mini koser seg :) ny milepæl dette da ♡♡

Fælt at du er så dårlig :( sender mange gode styrketanker til deg! Håper du blir bedre snarlig!

Du har helt rett. Det var en norsk lege som skrev doktorgraden sin på hyperemesis i 2010 tror jeg det var, og da var det første norske forskning på hyperemesis som var publisert på 70 år. Skikkelig kvinnesykdom ja.

Takk for gode ord og klem! ♥
Godt med livstegn fra deg igjen! :) Blir bekymret når du ikke skriver noe på flere dager, selv om det er forståelig at du ikke orker når formen er så dårlig.

Godt å høre at den lille har det bra, så får vi bare håpe at du også får det bedre etterhvert. ❤️ Ukene går i alle fall framover, men sikkert veeeldig sent for deg...

11 uker!

Tenker masse på deg, og er glad for å høre at alt går bra med lille lykkeliten ♡ Forferdelig trist at du skal ha det så vondt, men det venter verdens beste premie i enden, og du er så tøff ♡♡

God klem fra meg!

11+0

Ny uke, nye muligheter? Ikke helt der enda nei, fortsatt like dårlig. Får heldigvis den hjelpen jeg trenger, selv om de ikke kan hjelpe meg å ha det så veldig mye bedre dessverre. Nå håper jeg bare at jeg er en av de som "raskt" blir bedre frem til uke 16, selv om jeg er såpass hardt rammet som jeg er. Jeg er veldig spent på november-desember.

Takk for all omtanke fortsatt! ❤️

Back
Topp