♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Stor klem til fineste Lykkeliten❤️
Håper det snart kan snu for deg og at du kan bli litt bedre.

Vel, tiden går nok ikke så fort for deg som den gjør for meg.

Men du er 11 uker, lille i magen begynner å se ut som et lite menneske! Det et nemlig et lite barn som er der inni magen din!

Jeg håper du er av dem som opplever bedring snart, absolutt!!!

11+0

Ny uke, nye muligheter? Ikke helt der enda nei, fortsatt like dårlig. Får heldigvis den hjelpen jeg trenger, selv om de ikke kan hjelpe meg å ha det så veldig mye bedre dessverre. Nå håper jeg bare at jeg er en av de som "raskt" blir bedre frem til uke 16, selv om jeg er såpass hardt rammet som jeg er. Jeg er veldig spent på november-desember.

Takk for all omtanke fortsatt! ❤️
11 uker ❤️ Det går framover. Hang in there!

Så urettferdig at du etter denne langen ferden skal gjennomgå dette også. Skjønner at tiden føles uendelig lang. 11 uker og lille vokser seg stor og sterk ❤️ ta vare på deg selv og hverandre ❤️

Tenker på deg. Tenker på dere ❤️❤️❤️

Innom med en klem og ett ønske om at du snart er bedre❤️

I morgen er du 12 uker. De magiske 12 ❤️

12 uker og første trimester er over :D Hurra❤️ Nå håper jeg at vi snart kan juble for at formen din blir bedre også :)

12+0

Håper virkelig at november er måneden hvor formen blir bedre, men denne gangen med en baby som vokser som den skal. :)

Tusen takk for hyggelige ord og oppmuntringer! ♡

Gratulerer så masse med 12 uker kjære deg <3
Håper formen blir bedre og bedre framover.

Gratulerer med 12 uker :-) Håper formen din blir bedre snart <3 Tenker på deg og er innom og ser hvordan det står til :-)

Back
Topp