♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Tenker på dere <3

Håper også du er frisk før jul ♡
Så deilig å kjenne livmoren :) det er så gøy! Den skal jo vokse masse i tiden fremover :)
Ukene fremover blir kjempespennende ♡ fortsatt god bedring!!

Jeg har kjent livmoren i mange uker, det er moro. Særlig siden jeg vet at det er liv inni denne gangen. Nå er den så og si oppe ved navelen. :)

Takk! ♥ Jeg håper formen blir betraktelig bedre de neste ukene. Fryktelig slitsomt dette her.

Liker ikke at du må ha det så tøft nå, men det er helt fantastisk å tenke på at du er gravid, og at alt går bra denne gangen. Du har en frisk baby som vokser og blir til i magen din, og du skal bli mamma! ❤️ Får frysninger og tårer i øynene av å tenke på det!

Åh. Du er god! ♥ Jeg er utrolig glad for livet i magen, og håper at jeg etter hvert kan oppleve glede rundt det å være gravid. Uansett er det viktigste at alt er bra med babyen. :)

God bedring!! Godt det er en stund igjen til jul. Håper du blir frisk i tide så du får en hyggelig jul uten kvalme :D

Det hadde vært fantastisk!! Jeg håper det selv og. :)

Ønsker deg inderlig en god jul, med liv i magen og en evne til å beholde mat

Kan beholde litt mat nå, men vil gjerne ha en kvalmefri jul så jeg har krefter og form til å være sosial, og takle lukter og det som følger med. :p Frisk til jul. Helst.

Ønsker deg også riktig god bedring, og jeg håper inderlig at du rekker å bli i bedre form innen jul! Det hadde vært så fortjent. Har du blitt noe bedre i det hele tatt, eller holder det seg bare stabilt kjipt? Klem ♥

Det virker som det har snudd litt. Klarer å spise og drikke litt igjen. Og heldigvis mange uker til jul! Takk for klemmen ♥

14 uker :D❤❤❤ dette er fint, men vil gjerne se deg fortelle at du føler deg betraktelig bedre før jul kjære deg :) masse god bedring! Spennende nå som kjønnet snart kan avsløres :D fikk selv vite kjønn I uke 14+6 med lille mor :D Lykke til fremover ❤

Betraktelig bedre før jul er på toppen av årets ønskeliste! :) Det blir spennende med kjønn etter hvert nå ja. Nå er det jo en liten baby. ♡

14 uker :) så gøy altså, håper formen kommer seg så du kan kose deg med litt julemat fremover.Og snart kan du få vite kjønne :D

Julematen blir nok først i slutten av desember, men jeg håper at jeg kan bli med på det da! :D Orker ikke tanken riktig enda (kvalm bare av tanken på lukta). :p

Så godt å høre at formen ihvetfall går riktig vei! :) Krysser fingrene for frisk til jul❤️ jeg er så ufattelig glad på dine vegne at dette går veien nå, tenk at det snart er oul :D ❤️

Fantastisk å høre at det ENDELIG ser ut til å snu litt!! ♡

Grattis med 15 uker i dag:)

Håper formen din kommer seg snart, å at du snart får kjenne små bevegelser i magen❤️

Back
Topp