♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Heia for voksende spire og heia for at du får god oppfølging. Får håpe at den værste kvalmen gir seg om noen uker.

7+2

Fordelen med tett oppfølging med væske er at de undersøker alt. Så det ble plutselig en ekstra UL kontroll også. :) Lille hadde vokst siden sist og hjertet banket fint, denne gangen så vi det med en gang.

Formen er litt bedre med mer væske (og kanskje også pga mer kvalmestillende, men jeg har mest tro på væske). Likevel veldig sliten og kvalm, men nå vet jeg at det står bedre til med kroppen.

Forhåpentligvis går dagene unna og så kan jeg legge første trimester, og kanskje den verste kvalmen, bak meg etter hvert. Foreløpig en dag av gangen og ny UL kontroll neste uke.

Igjen: Tusen takk for all omtanke, dere er gode. ♡
Åååh, så kjekt med en uventet ekstra ul❤️ (selv om årsaken ikke er så gøy da!) Så godt å se at lille har vokst! :D
Og godt å høre at væskebehandling gjør at du føler deg bittelitt bedre, håper god og jevn oppfølging ift det kan holde det litt i sjakk.

7+2

Fordelen med tett oppfølging med væske er at de undersøker alt. Så det ble plutselig en ekstra UL kontroll også. :) Lille hadde vokst siden sist og hjertet banket fint, denne gangen så vi det med en gang.

Formen er litt bedre med mer væske (og kanskje også pga mer kvalmestillende, men jeg har mest tro på væske). Likevel veldig sliten og kvalm, men nå vet jeg at det står bedre til med kroppen.

Forhåpentligvis går dagene unna og så kan jeg legge første trimester, og kanskje den verste kvalmen, bak meg etter hvert. Foreløpig en dag av gangen og ny UL kontroll neste uke.

Igjen: Tusen takk for all omtanke, dere er gode. ♡

Fint at du fikk se lille gullet som vokser og trives. Så håper jeg virkelig at du føler deg bedre etter første trimester, og at tiden dit går så fort som mulig.

God bedring :) og herlig med ul og voksende liten!

Så bra med ekstra UL i det minste :)

Klem ❤️

Ååå så kjekt at du fikk se den lille ♡ godt å høre at det hjelper med væsketilførsel og at alt står bra til med spiren :) håper det ikke er altfor lenge til du blir bedre sånn ordentlig :)

Herlig!!:)❤️

Liker at du får så god oppfølging denne gangen her.
Stas med ekstra sjekk av lille såklart, når det nå er slik at du først er i så dårlig form.

Fantastisk med bonus-UL. Da vet man i alle fall at kvalmen er verdt det så langt :D Godt du blir tatt godt vare på. Skulle bare mangle, for denne spira skal bli til baby ♥

Så flott å høre at den lille vokser :D❤ men leit med den fryktelig kvalmen :( håper det roer seg.

7+4

Ja, det var veldig kjekt med uventet UL som viste at alt er riktig fortsatt. :)

Takk igjen for hilsner. God helg til dere som titter innom. Jeg er spent på UL i neste uke og drømmer om at tiden skal fly fremover nå. :rolleyes:

Når er neste UL? =)

7+6

Sengeliggende og kvalm her ja, ikke så mye spennende som skjer. Kaster opp 1-2 ganger per dag nå, så det er sjeldnere nå enn før væskebehandlingen startet. Heldigvis. :)

Jeg har glemt å nevne at puppene er ekstremt ømme. Det har de vært i hvert fall den siste uka, muligens før det og. Mest ømme på natten og på morgenen. Noen ganger er det så vondt at det er slitsomt, siden jeg er så dårlig i kroppen ellers også. :rolleyes:

Du er vel i uke 8 nå? :) Håper det går greit med deg og at du holder ut ❤️ Synd med den kvalmen! Måtte den avta etterhvert... Tenker på deg.

Jeg tenker også massevis på deg! Håper væskebehandlingen fortsatt gjør nok nytte til at dette kjennes overkommelig.

Du er tapper. Og tøff! Det er jammen ikke bare bare å lage baby❤️

Back
Topp