♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Håper det gikk greit med det du skulle i dag.
Synes det er så fælt at du skal bli SÅ ille dårlig:( må være så grusomt!!
Tenker masse på deg❤️

7 hele uker, hurra! Måtte du våkne opp i morgen i ditt livs form der kvalme bare føles som en vag drøm <3

Håper du blir godt ivaretatt, Lykkeliten, og at du får i deg væske/næring og får hvilt deg litt uten avbrudd! :Heartred

Tenker mye på deg. Litt bekymret. Vet du har lite overskudd til bv, men lenge siden et lite tegn nå.

Pass på deg selv

Tenker mye på deg. Litt bekymret. Vet du har lite overskudd til bv, men lenge siden et lite tegn nå.

Pass på deg selv
Jeg er også bekymret for henne :(

Håper du ikke har det altfor ille, kjære, snille, Lykkeliten ❤️

7+1

Jeg er ikke helt i BV-skravleform akkurat nå nei, men det er heldigvis ingen grunn til bekymring. Nå er jeg undersøkt og får oppvæsking. Skal få det fast fremover på sykehuset, stod ikke helt greit til med væskebalansen min.

Jeg blir godt tatt vare på, og er kvalm og sliten, men heldigvis ingenting farlig eller mer alvorlig. Hyperemesis er nok i seg selv i grunn.

Tusen takk for omtanke! ♥♥♥

Klem til deg, forståelig at du ikke er i bv form❤️ Godt å høre at du skal få regelmessig væske. Slapp så godt av som du klarer, og ta vare på deg og mini❤️

Godt å høre at du blir godt ivaretatt og passet på. God bedring❤️ Håper du ikke skal ha det sånn her så veldig lenge!

Veldig godt å høre at du får kyndig hjelp til å rette opp væskebalansen. Håper du føler deg litt bedre etter det. Riktig god bedring ♡ Tenker på deg!

Tenker masse på deg, og selv om du føler at dagene går uendelig sakte, så går det fremover! Og det går riktig vei, mot Mai, og mot baby ❤️Håper du har det så godt du kan i denne situasjonen. God klem!

Dagene går nok ikke fort, men de går fremover i alle fall. De gjør virkelig det!

Tenker mye på deg, vet du

7+2

Fordelen med tett oppfølging med væske er at de undersøker alt. Så det ble plutselig en ekstra UL kontroll også. :) Lille hadde vokst siden sist og hjertet banket fint, denne gangen så vi det med en gang.

Formen er litt bedre med mer væske (og kanskje også pga mer kvalmestillende, men jeg har mest tro på væske). Likevel veldig sliten og kvalm, men nå vet jeg at det står bedre til med kroppen.

Forhåpentligvis går dagene unna og så kan jeg legge første trimester, og kanskje den verste kvalmen, bak meg etter hvert. Foreløpig en dag av gangen og ny UL kontroll neste uke.

Igjen: Tusen takk for all omtanke, dere er gode. ♡

Back
Topp