Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart tid for dagens test?
fra app
Hei duHelt klart negativ. Sånn som de andre jeg har tatt til nå. Det er nok ikke noe EL på gang riktig enda.
Og vi SKAL klare det ja. Det liker jeg. Det blir full klaff for oss til slutt også.
*Taster på app på mobilen*
Hei duSkjønner du er utålmodig etter ul.. Det hadde jeg og vært.. Jeg synes fortsatt det er så trist at du måtte gjennom dette her
Men du blir jo heldigvis fort gravid da! Du kommer garantert til å få en ny skatt snart igjen!!
Stå på og ikke mist motet
Klem..
Sent from my iPad using BV Forum
Håper inderlig du får den før 23. mars da.
Og gjør du ikke det så tar vi mars/april 2015 med storm, eller hva? Hva nå enn vi rekker.
Håper du rekker en prøveperiode før utredning og at det blir full klaff og baby til jul
Savner deg på august. Klem.
Informativt.
Men "ligge i senga i 20 minutter om morgenen", etter en dusj? Det er på ingen måte forenelig med mine morgenrutiner i alle fall... Det er "vekking 5:45, ute av senga så fort vi orker, vaske og kle på (dusje på morgenen er meeeeeeeget unntaksvis) Vekke ungene om de ikke har kommet av seg selv, kle på dem, innse at klokka har beveget seg en time innen de er ferdig påkledd, foret og klar (altså 6:45) og forsøke å være ute av døra innen 7"
Etter jobb er det "lage middag, spise denne, se barnetv, legge unger" Ligge 20 minutter i senga og knipe hver dag? Nja, jo, mens mannen lager middag, GÅR, men i praksis ville jeg hatt en unge eller to innom en gang eller fem for å spørre hva jeg gjør på...
5 min er noe annet enn 20, ja.
(også dusjer jeg virkelig ikke hver dag da, jeg dusjer bare sånn et par ganger i uka jeg til vanlig.)
Men, om dette noen gang blir aktuelt får jeg finne en løsning, selvsagt.
Hvordan går det med el testene dine? Negative? Noen utvikling?
fra app