♡ Drømmen om en lykkebolt ♡ - Turkistliv dagbok

La akkurat ut oppdatering! :p
Gratulerer så utrolig mye til deg forresten!!! Så glad på dine vegne!

Så det :)
Takk, føles litt rart og uvirkelig. Vet bare at de neste 9 ukene kommer til å gå fryktelig sakte :hilarious: Men etter det så vil det nok gå litt fortere :)

Last edited:
Tok denne idag:

298608_5b56d304e6a15_1532416772.jpg Screenshot_20180724-092137_Samsung Internet.jpg

Synes den svake streken min har blitt sterkere, den var også litt enklere å fange på bilde. Den er ikke sterk nok til at jeg tror den er positiv, men den gir meg et håp om at den kan bli det om noen dager om tanta ikke kommer.

Ifølge glow og eltesting er nå tante 8 dager forsinket, noe som ikke kan stemme. Jeg har murringer i korsryggen og frisk spotting når jeg tørker meg på toalettet: er det en festeblødning eller tante på vei? Akkurat nå blir jeg fornøyd bare jeg får et svar og slipper å lure.

Ser dere streken eller har jeg blitt tullete?

For en historie du bærer på. Håper neste rosa sterk blir et sterkt lite barn ❤️

Tok denne idag:

Vis vedlegget 268054 Vis vedlegget 268055

Synes den svake streken min har blitt sterkere, den var også litt enklere å fange på bilde. Den er ikke sterk nok til at jeg tror den er positiv, men den gir meg et håp om at den kan bli det om noen dager om tanta ikke kommer.

Ifølge glow og eltesting er nå tante 8 dager forsinket, noe som ikke kan stemme. Jeg har murringer i korsryggen og frisk spotting når jeg tørker meg på toalettet: er det en festeblødning eller tante på vei? Akkurat nå blir jeg fornøyd bare jeg får et svar og slipper å lure.

Ser dere streken eller har jeg blitt tullete?
Vet ikke om jeg bare ønsker det så veldig for deg, men føler jeg kunne se en antydning på den nederste..? :wideyed:

Ææh, blir stressa når folk bare forsvinner fra BV midt i en spennende periode [emoji85] Håper alt er bra med deg, og at du nyter livet med positiv test!

Hvordan går det med deg? :Heartred

Slenger meg på her - hvordna går det med deg?? ❤

Hei dere!
Så kjekt å titte inn i dagboken og se at dere spør etter meg.
Beklager at jeg forsvant.

Jeg er dessverre ikke gravid :(

Jeg ønsket det så veldig - og så derfor streker over alt.
Skuffelsen gjorde at jeg gravde meg ned under bakken en liten stund -
jeg visste jo at sjansen var liten for at det skulle klaffe igjen med en gang.
Men jeg ønsket det så mye.
Jeg er veldig glad i dette forumet, men jeg hadde så mye å tenke på at jeg måtte bare fokusere på det essensielle.
Det høres kanskje rart ut, men er det noen som forstår så er det vel gjengen her inne.

På Lørdagen fikk jeg mensen for andre gang etter MAen.
4 dager før forventet.
Jeg ble så skuffa, for jeg var så sikker på at jeg var gravid.
Mine symptomer på mensen og graviditet er veldig like,
det som skiller dem er at graviditetssymptomene kommer tidligere.
Når jeg da fikk murringer, ømme pupper og hele pakka flere dager før forventet mens -
var jeg sikker på at nå har det klaffet.
Jeg myste på testene og så skygger overalt.
Jeg var så sikker at jeg hadde planlagt hvordan jeg skulle fortelle det til kjæresten,
og hvordan vi skulle feire med å spise middag ute etterpå.
Men plutselig, så
blod.
Og jeg ble både skuffet og flau over at jeg var så sikker.
Dagen ble heller tilbrakt på sofaen -
med et lass sjokolade og graviditetsdokumentarer på TVen imens jeg hulket.
Dramatisk?
Ja.
Jeg vet at det er litt tåpelig.
Når jeg tok ut staven var det ikke så nøye når jeg ble gravid,
jeg tok det som det kom.
Når jeg ble gravid og mistet
ble det plutselig sånn at jeg skulle vært gravid
helst igår.

Så, med andre ord forsvant jeg fordi jeg har hatt PMS og spist mye sjokolade :laughing002

Jeg skal nå igang med pp3 etter at vi mistet, og har ifølge mine (tydeligvis veldig dårlige) beregninger siste dagen av mensen idag.​

Hei dere!
Så kjekt å titte inn i dagboken og se at dere spør etter meg.
Beklager at jeg forsvant.

Jeg er dessverre ikke gravid :(

Jeg ønsket det så veldig - og så derfor streker over alt.
Skuffelsen gjorde at jeg gravde meg ned under bakken en liten stund -
jeg visste jo at sjansen var liten for at det skulle klaffe igjen med en gang.
Men jeg ønsket det så mye.
Jeg er veldig glad i dette forumet, men jeg hadde så mye å tenke på at jeg måtte bare fokusere på det essensielle.
Det høres kanskje rart ut, men er det noen som forstår så er det vel gjengen her inne.

På Lørdagen fikk jeg mensen for andre gang etter MAen.
4 dager før forventet.
Jeg ble så skuffa, for jeg var så sikker på at jeg var gravid.
Mine symptomer på mensen og graviditet er veldig like,
det som skiller dem er at graviditetssymptomene kommer tidligere.
Når jeg da fikk murringer, ømme pupper og hele pakka flere dager før forventet mens -
var jeg sikker på at nå har det klaffet.
Jeg myste på testene og så skygger overalt.
Jeg var så sikker at jeg hadde planlagt hvordan jeg skulle fortelle det til kjæresten,
og hvordan vi skulle feire med å spise middag ute etterpå.
Men plutselig, så
blod.
Og jeg ble både skuffet og flau over at jeg var så sikker.
Dagen ble heller tilbrakt på sofaen -
med et lass sjokolade og graviditetsdokumentarer på TVen imens jeg hulket.
Dramatisk?
Ja.
Jeg vet at det er litt tåpelig.
Når jeg tok ut staven var det ikke så nøye når jeg ble gravid,
jeg tok det som det kom.
Når jeg ble gravid og mistet
ble det plutselig sånn at jeg skulle vært gravid
helst igår.

Så, med andre ord forsvant jeg fordi jeg har hatt PMS og spist mye sjokolade :laughing002

Jeg skal nå igang med pp3 etter at vi mistet, og har ifølge mine (tydeligvis veldig dårlige) beregninger siste dagen av mensen idag.​

Sender en god klem til deg [emoji173]️
Jeg kjenner meg veldig igjen i det med at ønsket om barn, helst i går, ble veldig forsterket av å miste. Da gikk det en liten fanden i meg i alle fall - nå SKAL jeg ha barn.

Du må bare ta tiden til hjelp og sutre litt på forumet hvis du trenger - jeg synes det hjelper! Det er en liten trøst at mange har hatt det på samme måte, og at de har lykkes etter hvert.

Heier på deg videre og håper at du raskt er i gang med prøvingen igjen - neste gang skal det sitte! [emoji16]

Hyggelig å ha deg tilbake! Hvem vet, plutselig sitter vi i samme termingruppe etterhvert [emoji4][emoji8]

Klem til deg! ❤ Skjønner deg veldig godt, jeg ble også veldig utålmodig enig følte jeg ikke kunne bli gravid fort nok. Syns der er veldig kjekt at du er tilbake igjen! :)

God klem til deg :Heartred Vondt å høre at du har hatt det tøft i sommer. Kan godt forstå at du trengte en pause og bare fokusere på deg selv.

Men er godt å ha deg tilbake. Har vært inne å sett etter spor fra deg med jevne mellomrom :)

Håper kroppen din slutter å spille deg puss og at du snart sitter med en liten spire :Heartred

Huff, vet så altforgodt hvordan den skuffelsen føles..:Heartpink Snart el på deg nå da :)

Sender en god klem til deg [emoji173]️
Jeg kjenner meg veldig igjen i det med at ønsket om barn, helst i går, ble veldig forsterket av å miste. Da gikk det en liten fanden i meg i alle fall - nå SKAL jeg ha barn.

Du må bare ta tiden til hjelp og sutre litt på forumet hvis du trenger - jeg synes det hjelper! Det er en liten trøst at mange har hatt det på samme måte, og at de har lykkes etter hvert.
Heier på deg videre og håper at du raskt er i gang med prøvingen igjen - neste gang skal det sitte! [emoji16]
Hyggelig å ha deg tilbake! Hvem vet, plutselig sitter vi i samme termingruppe etterhvert [emoji4][emoji8]
God klem til deg :Heartred Vondt å høre at du har hatt det tøft i sommer. Kan godt forstå at du trengte en pause og bare fokusere på deg selv.

Men er godt å ha deg tilbake. Har vært inne å sett etter spor fra deg med jevne mellomrom :)

Håper kroppen din slutter å spille deg puss og at du snart sitter med en liten spire :Heartred
Klem til deg! ❤ Skjønner deg veldig godt, jeg ble også veldig utålmodig enig følte jeg ikke kunne bli gravid fort nok. Syns der er veldig kjekt at du er tilbake igjen! :)
Huff, vet så altforgodt hvordan den skuffelsen føles..:Heartpink Snart el på deg nå da :)

Tusen takk dere :Heartpink
Dere er gode, det er godt å være her inne og dele med andre som forstår hvordan denne prøvingen kan være.

El er rett rundt hjørnet, så jeg har tatt fram eltestene.
Prøver meg på den digitale med dobbel hormonindikator nå, håper at jeg kan bli noe klokere på den.
ikke noe kjekt at hele syklusen er helt på bærtur etter at vi mistet heller :o Først gikk jeg 8 dager over forventet mest, så neste gang kom mensen 5 dager før forventet.. Blir jo helt tullete. Ikke rart det ikke klaffer når el tydeligvis ikke er når jeg tror.

Tusen takk dere :Heartpink
Dere er gode, det er godt å være her inne og dele med andre som forstår hvordan denne prøvingen kan være.

El er rett rundt hjørnet, så jeg har tatt fram eltestene.
Prøver meg på den digitale med dobbel hormonindikator nå, håper at jeg kan bli noe klokere på den.
ikke noe kjekt at hele syklusen er helt på bærtur etter at vi mistet heller :eek: Først gikk jeg 8 dager over forventet mest, så neste gang kom mensen 5 dager før forventet.. Blir jo helt tullete. Ikke rart det ikke klaffer når el tydeligvis ikke er når jeg tror.

Så frustrerende når syklusen tuller sånn!:shifty: Håper den digitale funker bedre og at det blir klaff denne gangen :)

Heier på deg, håper syklusen order seg, og at det blir klaff denne runden

Positiv digital eggløsningstest!! Veldig greit at det ikke er tvil om den er positiv eller ikke. Rett fra tom runding til fast smiley, så fikk ingen blinkende smiley først. Håper det ikke er for sent å legge inn aksjer idag og imorgen, for siden glow sa at el er den 3 så har jeg ikke stressa med det. Så pga at jeg har vært så innmari trøtt har det ikke blitt aksjer på sånn to dager :eek:
40273649_2103742949875148_3724602145966653440_n.jpg

Back
Topp