Belka87
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Jeg skriver mye ja, spesielt i tiden rett etter at han døde. Det var veldig godt, for da traff jeg mange som også hadde opplevd å miste barnet sitt. Det var godt å se at det fantes andre som hadde opplevd det og hadde kommet seg igjennom det. Jeg trodde ikke jeg skulle klare å komme meg igjennom det, så å møte på andre ga meg håp om at det var et "liv etterpå" som ikke var bare vondt.
Hvis det klaffer denne PP har jeg regnet ut at jeg har termin 1. April Kommer litt an på hvilken kalkulator jeg bruker da, men jeg bruker den slik at jeg slipper å komme som en "attpåklatt" med termin 31. Mars inn i marsforumet
Ja, det er jo akkurat det som er viktig for å klare å gå videre, det å se at det er et liv etterpå også. Og som du sier, det å se at andre har klart det, gir håp, styrke og tro på at man selv også da skal kunne klare det.
Det er utrolig hva man faktisk kan mestre og overleve når man først opplever noe utenkelig.
Beundrer deg virkelig
Å, ja, da håper jeg virkelig vi kommer i samme terminforum
Med all hell, vil jeg kunne få termin 2-3. April, alt etter som hvilken kalkulator jeg bruker.
Syns i grunn det er litt pussig at ulike kalkulatorer gir ulik termin, skulle jo tro de hadde samme måte å regne det ut på
Hadde i allefall vært hyggelig med en litt tidlig bursdagsgave i april