♡ Drømmen om en lykkebolt ♡ - Turkistliv dagbok

Åh, husker følelsen så godt! Helt surrealistisk å glede seg til negativ test - håper den er der neste uke og at du ikke får negative tester igjen før på en god stund! :)

gleder meg masse til å følge deg på veien videre. Du har opplevd alt for mye tøft, så nå krysser vi alt vi har for at det skal gå bra :Heartpink

Tusen, tusen takk :Heartpink Håper mageboeren din melder sin ankomst hvert øyeblikk nå! :D

Husker det der så godt. Det å faktisk vente på og glede seg til kun en strek.. Rart med det! Krysser fingrene for at eggjakta kan begynne fort :hello2

Veldig underlig! Men kan jo ikke bli gravid når kroppen tror den er det.. :P Men ser jo ut til å gå rette veien!

Trist å høre om sønnen din og MAen... ❤️ Og fint å høre om jenta di og hjerteplasteret ditt!

Håper det klaffer for dere kjapt igjen og at alt går bra neste gang! Og at du får den oppfølgingen du føler du trenger!

Stor klem!

Tusen takk for det :Heartpink
Jeg satser på at det klaffer fort, og håper at jeg blir godt tatt imot! :)
Stor klem tilbake :Heartpink

Åh, husker følelsen så godt! Helt surrealistisk å glede seg til negativ test - håper den er der neste uke og at du ikke får negative tester igjen før på en god stund! :)

Tusen takk! :Heartpink Ja, er veldig omvendt av det man er vandt med. Men kan jo ikke bli gravid når kroppen tror den er det allerede :p

Veldig diskré pakke i posten :laughing001

36452934_10160555788065188_5999590720011239424_n.jpg
Kunne i det minste ikke skrevet antall på pakken.. :laughing002
Lurer på hva postmannen tenkte. "FEMTI graviditetstester?! :eek: "

36399704_10160557703205188_5778660192170278912_n.jpg
Noen som har erfaringer med disse testene? Fant dem på Wish :)
Fulgte med engangs-tissekopper også! Praktisk :D

Last edited:
Negativ graviditetstest?!?!?
36528679_10160557703280188_3184129740680200192_n.jpg
36414797_10160557703390188_2566426680881053696_n.jpg

Klarte ikke å holde meg, og tok en graviditetstest idag tidlig. Jeg har ikke brukt denne typen før, den har en følsomhet på 25 mlu, den første jeg tok hadde en følsomhet på 10 mlu. Der er en svak strek jeg ikke klarte å fange helt på bildet, men den ser jo ganske negativ ut? Tenker at hcg nesten er borte fra kroppen min nå! Vurderer å ta en tidligtest imorgen, men det er kanskje ikke vits å bruke dem opp?

Når streken er såpass svak på en graviditetstest med følsomhet på 25 mlu er det vel ikke helt bortkastet å dra på eggjakt? :love017

Negativ graviditetstest?!?!?
Vis vedlegget 265185
Vis vedlegget 265186

Klarte ikke å holde meg, og tok en graviditetstest idag tidlig. Jeg har ikke brukt denne typen før, den har en følsomhet på 25 mlu, den første jeg tok hadde en følsomhet på 10 mlu. Der er en svak strek jeg ikke klarte å fange helt på bildet, men den ser jo ganske negativ ut? Tenker at hcg nesten er borte fra kroppen min nå! Vurderer å ta en tidligtest imorgen, men det er kanskje ikke vits å bruke dem opp?

Når streken er såpass svak på en graviditetstest med følsomhet på 25 mlu er det vel ikke helt bortkastet å dra på eggjakt? :love017

Da er det bare å dra på eggjakt! Happy hunting (and humping :cool14)

Kan vi finne egget? - Dag 1 pp1

El-test morgen:

36517399_10160561504985188_3415578334191419392_n.jpg
36539682_10160561504710188_7759184099004121088_n.jpg

Siden denne var såpass sterk, klarte jeg ikke å holde meg helt til dagen etter før jeg tok ny el-test. Neste test tok jeg på kvelden klokken 7, og hadde holdt meg i 4 timer og drukket et glass vann.

El-test kveld:

36490780_10160563096960188_3030393100011831296_n.jpg
36559145_10160563097440188_561980991619465216_n.jpg

Jeg så meg gal på denne testen! Klarte ikke å se om strekene var like sterke eller ikke, så jeg måtte ta en digital. Den digitale var negativ, men imorgen tror jeg faktisk at jeg kanskje får klart positiv med såpass stigning iløpet av dagen!

36490790_10160563051585188_8299188425869754368_n.jpg

Kan vi finne egget? - Dag 2 pp1

El-test morgen:

03071.jpg

03072.jpg
03073.jpg

Jeg tenkte for meg selv at hvis denne ikke var positiv, da vet ikke jeg. Var usikker på om jeg skulle ta en digital eller vente, så jeg sparte på urinen. Noen timer senere tisset jeg på en ny billigstrimmel, og den var negativ. Da valgte jeg å dyppe en digital i urinen fra morgenen, men den var negativ! :( Ble skikkelig skuffa.. Var så sikker på at jeg hadde funnet egget. Jeg vet ikke hvilken av testene jeg skal stole på :(

Kjenner at jeg ble unødvendig lei meg av negativ digital. Gah.

El-test kveld (nederst):

0307.jpg

Kommer uansett til å legge inn aksjer. Får bare vente å se... Kanskje jeg har enda klarere positiv test imorgen også, og sjanse til å få et smilefjes på digital? :(

Hei på deg fine du :)

Så utrolig mye vondt du har opplevd :(
Du skriver så utrolig bra og treffer rett i hjerteroten, jeg sitter her med klump i halsen og tårer i øynene.
Så leit at du mistet din lille sønn, har liksom ingen ord!

Håper du veldig snart får en terminspire som klamrer seg fast, jeg skal heie på deg <3

Hei på deg fine du :)

Så utrolig mye vondt du har opplevd :(
Du skriver så utrolig bra og treffer rett i hjerteroten, jeg sitter her med klump i halsen og tårer i øynene.
Så leit at du mistet din lille sønn, har liksom ingen ord!

Håper du veldig snart får en terminspire som klamrer seg fast, jeg skal heie på deg <3

Åå, tusen takk :love017
Ordene dine varmer:Heartblue

Det håper jeg også :Heartblue Til tross for naturlig uflaks blir jeg lett gravid, så en eller gang skal jeg vel få en spire som sitter til termin :)

Kan vi finne egget? Pp1

Jeg tror at egget er funnet! :sign17:offtheair
El-testene for denne perioden:

eggjakt.jpg

Test 1 - Man 2. Juli - morgen - Negativ men sterk
Test 2 - Man 2. Juli - kveld - Negativ men like før
Test 3 - Tirsdag 3. Juli - morgen - POSITIV!
Test 4 - Tirsdag 3. Juli - kveld - negativ
Test 5 - Onsdag 4. Juli - morgen - negativ

Den digitale var negativ fordi jeg brukte dem feil!! Kloke hoder på Babyverden fortalte meg hvordan de fungerte... Så jeg ble ihvertfall litt klokere! (Og litt flau :dead:)
Så, da ble egget funnet og et mysterium løst!

Krysser alt jeg har om positiv graviditetstest om et par ukers tid!
:clock

Måtte inn og titte hos deg :)

Utrolig sterkt og trist å lese om de tøffe opplevelsene dine, spesielt da også med tanke på at du er så ung. Det er noe ingen burde måtte oppleve, men kan se at du er utrolig sterk og er godt å lese at du fikk et hjerteplaster :Heartblue

Håper dere nå også kan få et felles hjertebarn uten å måtte møte flere hindre på veien dit:Heartred:Heartblue

Vil følge deg videre på veien.

Krysser alt for at egget er funnet og at du får positiv
gravidtetstest om ett par uker :Heartred

Måtte inn og titte hos deg :)

Utrolig sterkt og trist å lese om de tøffe opplevelsene dine, spesielt da også med tanke på at du er så ung. Det er noe ingen burde måtte oppleve, men kan se at du er utrolig sterk og er godt å lese at du fikk et hjerteplaster :Heartblue

Håper dere nå også kan få et felles hjertebarn uten å måtte møte flere hindre på veien dit:Heartred:Heartblue

Vil følge deg videre på veien.

Åå, tusen takk :Heartblue Ordene dine varmer og betyr mer enn du tror :Heartblue

Helt sant, ingen burde oppleve å miste barnet sitt. Jeg prøver å være sterk oppe i alt, noen dager er det vanskeligere enn andre. Men jeg har jo en storesøster og et hjerteplaster, heldigvis. Dagene hadde vært mye gråere uten dem.

Tusen takk for det, satser på at det klaffer fort igjen og at neste spire sitter til termin.
Kanskje vi havner på terminforum sammen? :)

Krysser alt for at egget er funnet og at du får positiv
gravidtetstest om ett par uker :Heartred

Ja, tror at eggløsning har vært :) Har (sorry detaljer) mindre slim og lavere sexlyst, for meg er det et ganske sikkert tegn på at egget har sluppet :)

Åå, tusen takk :Heartblue Ordene dine varmer og betyr mer enn du tror :Heartblue

Helt sant, ingen burde oppleve å miste barnet sitt. Jeg prøver å være sterk oppe i alt, noen dager er det vanskeligere enn andre. Men jeg har jo en storesøster og et hjerteplaster, heldigvis. Dagene hadde vært mye gråere uten dem.

Tusen takk for det, satser på at det klaffer fort igjen og at neste spire sitter til termin.
Kanskje vi havner på terminforum sammen? :)

:Heartred:Heartred
Kan jeg god forstå. Ingen kan være sterk hele tiden, så det er godt at du har folk rundt deg som du kan finne støtte og styrke i. Av og til trenger man andre til å bære litt av sorgen, slik at man kan komme seg til overflaten og trekke ny luft så man ikke dukker under.
Får inntrykk av at det å skrive er en god sorgterapi for deg, og du skriver utrolig godt også.

Hadde vært hyggelig å komme i samme terminforum :), men hvis det klaffer for oss begge nå, så vil nok du havne i mars og jeg april, siden jeg er noen dager bak deg.

:Heartred:Heartred
Kan jeg god forstå. Ingen kan være sterk hele tiden, så det er godt at du har folk rundt deg som du kan finne støtte og styrke i. Av og til trenger man andre til å bære litt av sorgen, slik at man kan komme seg til overflaten og trekke ny luft så man ikke dukker under.
Får inntrykk av at det å skrive er en god sorgterapi for deg, og du skriver utrolig godt også.

Hadde vært hyggelig å komme i samme terminforum :), men hvis det klaffer for oss begge nå, så vil nok du havne i mars og jeg april, siden jeg er noen dager bak deg.

Jeg skriver mye ja, spesielt i tiden rett etter at han døde. Det var veldig godt, for da traff jeg mange som også hadde opplevd å miste barnet sitt. Det var godt å se at det fantes andre som hadde opplevd det og hadde kommet seg igjennom det. Jeg trodde ikke jeg skulle klare å komme meg igjennom det, så å møte på andre ga meg håp om at det var et "liv etterpå" som ikke var bare vondt.

Hvis det klaffer denne PP har jeg regnet ut at jeg har termin 1. April :hilarious: Kommer litt an på hvilken kalkulator jeg bruker da, men jeg bruker den slik at jeg slipper å komme som en "attpåklatt" med termin 31. Mars inn i marsforumet :)

Back
Topp