Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende uker fremover! [emoji847]
gleder meg masse til å følge deg på veien videre. Du har opplevd alt for mye tøft, så nå krysser vi alt vi har for at det skal gå bra
Husker det der så godt. Det å faktisk vente på og glede seg til kun en strek.. Rart med det! Krysser fingrene for at eggjakta kan begynne fort
Trist å høre om sønnen din og MAen... Og fint å høre om jenta di og hjerteplasteret ditt!
Håper det klaffer for dere kjapt igjen og at alt går bra neste gang! Og at du får den oppfølgingen du føler du trenger!
Stor klem!
Åh, husker følelsen så godt! Helt surrealistisk å glede seg til negativ test - håper den er der neste uke og at du ikke får negative tester igjen før på en god stund!
Negativ graviditetstest?!?!?
Vis vedlegget 265185
Vis vedlegget 265186
Klarte ikke å holde meg, og tok en graviditetstest idag tidlig. Jeg har ikke brukt denne typen før, den har en følsomhet på 25 mlu, den første jeg tok hadde en følsomhet på 10 mlu. Der er en svak strek jeg ikke klarte å fange helt på bildet, men den ser jo ganske negativ ut? Tenker at hcg nesten er borte fra kroppen min nå! Vurderer å ta en tidligtest imorgen, men det er kanskje ikke vits å bruke dem opp?
Når streken er såpass svak på en graviditetstest med følsomhet på 25 mlu er det vel ikke helt bortkastet å dra på eggjakt?
Hei på deg fine du
Så utrolig mye vondt du har opplevd
Du skriver så utrolig bra og treffer rett i hjerteroten, jeg sitter her med klump i halsen og tårer i øynene.
Så leit at du mistet din lille sønn, har liksom ingen ord!
Håper du veldig snart får en terminspire som klamrer seg fast, jeg skal heie på deg <3
Måtte inn og titte hos deg
Utrolig sterkt og trist å lese om de tøffe opplevelsene dine, spesielt da også med tanke på at du er så ung. Det er noe ingen burde måtte oppleve, men kan se at du er utrolig sterk og er godt å lese at du fikk et hjerteplaster
Håper dere nå også kan få et felles hjertebarn uten å måtte møte flere hindre på veien dit
Vil følge deg videre på veien.
Krysser alt for at egget er funnet og at du får positiv
gravidtetstest om ett par uker
Åå, tusen takk Ordene dine varmer og betyr mer enn du tror
Helt sant, ingen burde oppleve å miste barnet sitt. Jeg prøver å være sterk oppe i alt, noen dager er det vanskeligere enn andre. Men jeg har jo en storesøster og et hjerteplaster, heldigvis. Dagene hadde vært mye gråere uten dem.
Tusen takk for det, satser på at det klaffer fort igjen og at neste spire sitter til termin.
Kanskje vi havner på terminforum sammen?
Kan jeg god forstå. Ingen kan være sterk hele tiden, så det er godt at du har folk rundt deg som du kan finne støtte og styrke i. Av og til trenger man andre til å bære litt av sorgen, slik at man kan komme seg til overflaten og trekke ny luft så man ikke dukker under.
Får inntrykk av at det å skrive er en god sorgterapi for deg, og du skriver utrolig godt også.
Hadde vært hyggelig å komme i samme terminforum , men hvis det klaffer for oss begge nå, så vil nok du havne i mars og jeg april, siden jeg er noen dager bak deg.