♡ Drømmen om en lykkebolt ♡ - Turkistliv dagbok

Iiik, det høres faktisk ut som det jeg prøvde å beskrive istad :eek:
Litt sånn kremete det hvite jeg fikk ut. Men var ikke mye. Det var ikke på noen måte "slimete" som elslim da, det klistret seg liksom fast i fingrene mine :p

Som overpiska kremfløte innimellom. Jeg gjetter at det blander seg med vanlig utflod også, den typen man har av hygieniske årsaker liksom, slik at det varierer litt ila dagen.
 
1dpo: Oppblåst, murringer i livmor og korsrygg. Mange kviser. Typiske symptomer på el/at el akkurat har vært.
2dpo: Samme som 1dpo, bare enda sterkere. Voldsomt med murringer i korsryggen og livmor. Kjennes faktisk litt småbehagelig ut. Ikke vonde murringer, men sånn.. Nesten deilige murringer :p
3dpo: Ut av det blå utrolig sint. Veldig kort lunte og lett irritert. Veldig høy sexlyst.
4dpo: Idag tok jeg HPV-vaksine. Murringene har avtatt. Høy sexlyst. Mot kveld: Magekramper. Litt slike kramper jeg får når jeg får mensen. Mest trolig bivirkning av HPV, men noterer uansett.
5dpo: Tidlig på dag: Magekramper, mensenlignende. Kvalme og uggenhet. Dette står også oppført som en bivirkning av HPV. Utflod: Hvit med litt gul farge. Mer enn det jeg pleier. Kremete konsistens, litt som bodylotion.
6dpo: Økt utflod av samme type som 5dpo. Såpass mye at jeg reagerte med å bli overrasket. Luft i magen. Veldig emosjonell, ble rørt til tårer av noe greier jeg så på TV. Mer stressa enn det som er vanlig for meg. Merkelig følelse i livmoren/skjeden som er vanskelig å beskrive. Den kjennes nesten øm og oppsvulmet/hoven ut. Nesten som om jeg kan få litt ekstra sexlyst fordi jeg kjenner skjeden mye bedre enn "vanlig", men tror at det hadde gjort litt vondere nå. Har ikke pleid å være slik som jeg husker, men har ikke notert symptomer etter dpo før. Murringer i korsryggen lignende PMS.
7dpo: Fortsatt utflod, murringer og denne "følelsen" i underlivet. Kvisene mine har forsvunnet (?!?). Jeg har alltid vært plaget med kviser der det innimellom blir verre i syklusen (feks ved eggløsning og mensen) men har aldri opplevd en plutselig forbedring som jeg kan huske? Jeg har begynt med noe lysbehandlig, så kan jo være den som fungerer, men ingenting annet har fungert slik at det er merkbart.. Ihvertfall, 6 og 7dpo har jeg fått ingen nye urenheter i ansiktet, og det er uvanlig til å være meg.
 
Last edited:
8dpo: Søtlig lukt av urin. Økt utflod og murringer (noe som er uvanlig så lenge før IKM for meg). På kvelden har jeg blitt litt forkjølet og syk. Høy sexlyst.
9dpo: Jeg våknet opp tidlig og var helt kake. Ca klokken halv 7 uten at ungene vekte meg. Nesa var tett, halsen var ør, og jeg låg og klaget og lagde sutrete lyder som en unge for å utrykke til mannen at han måtte stå opp med ungene idag. Sov utpå en stund og var tung i hodet. Det rare var at bare jeg var syk, mannen også kommenterte det siden jeg er den som sjeldent er syk her i huset. Gikk tilbake i FLO og så at jeg hadde notert at jeg var syk 8-10 dpo sist gang jeg var gravid også?!? så underlig!
10dpo: Fortsatt syk, men litt bedre. Uggen i kroppen og musklene og tett i nesa. Hadde merkelige drømmer inatt! Husker ikke eksakt hva, men husker det var sånn.. merkelig og veldig levende.​
 
Graviditetstester denne PP!:

Fast bestemt på at jeg virkelig ser noe 10dpo, men tørr ikke håpe før jeg får positiv digital.

8dpo:

8dpo.jpg
8dpo2.jpg

9dpo:

9dpo1.jpg
9dpo2.jpg
9o3.jpg

10dpo:

10dpo1.jpg
10dpo2.jpg
 
Jeg ser jeg også, så spennende!! Krysser fingrene for deg :)
 
Er strek på øverste bilde fra 10 DPO, det ser selv jeg som er ekstra svaksynt når det gjelder streker :)
 
Ser også på 10dpo! Håper for deg ❤️
 
Jeg ser noe på 10 dpo. Blir spennende å følge med på testene dine de neste dagene :) Håper sånn for deg :Heartred
 
Blendakvit

11dpo2.jpg

Kvit er liksom
gledas farge.
For meg hadde gleda vore
to lyserosa streker.
Blendakvit,
som eit slag i trynet.
Ikkje denne gongen heller.
Augonane mine myser,
er der ikkje noko?
Skimter eg ikkje ein strek
med bredde på ein sytråd?
Eg prøver
å halde testen opp mot lyset.
Eg prøver
å snu den i alle vinklar.
Til slutt må eg innsjå det;
Blendakvit.
Som eit slag i trynet.
Som alltid,
berre....
blendakvit.​
 
Det er fremdeles tidlig, kan være forskjell i konsentrasjon..
Ikke gi opp helt enda :Heartred
 
Takk for at dere er så håpefulle :Heartblue

Ble nok en kjemisk denne mnd :shifty: Tok tre tester med samme svake streken 10dpo.
Negativ test 11dpo og Tante Grusom kom idag 13dpo :smiley-angry017
 
PP4 etter MA, syklusdag 8:
42203307_261763994481103_484991052843843584_n.jpg
Akkurat som forventet!
Håper på utslag så fort som mulig! :)
 
Kjære, kjære deg.
Vi er jo i samme IKM-uke denne gang, (og forrige?).
Og nå ikveld la jeg merke til prøvedagboken din i signaturen..
Jeg har lest alle sidene, og må bare uttrykke mine følelser:

For ett mot! For en styrke!
Alt det du har vært gjennom. Jeg sender deg empatiklemmer, sympatiklemmer,
jenteklemmer, kvinneklemmer, prøverklemmer og håpeklemmer. Du har vært igjennom
vanvittig mye tøft. Og du er så ung. Som meg! Jeg er 25 år, og har vært igjennom en SA
som 17 åring, og har en datter på 5 år. Du har opplevd det ingen skal oppleve.
Jeg sender deg alle lykkeønskninger, gode tanker og masse håp.

Jeg må også nevne dine dikt. Shit altså! De treffer så langt inni hjerterota mi.
Jeg har ikke hatt en MA, men mistet i uke 7 som 17 åring, og kjenner igjen følelsene du
beskriver. Å være glad i noe som ikke en gang eksisterer..
Du gir meg frysninger. Og tårene kommer lett av ordene dine.
Fortsett å skriv! Fortsett å ha håp, bevar humør, kjærligheten og deg selv.
Og send meg gjerne en pm om du ønsker å lufte følelser med noen.

God klem :Heartred
 
Kjære, kjære deg.
Vi er jo i samme IKM-uke denne gang, (og forrige?).
Og nå ikveld la jeg merke til prøvedagboken din i signaturen..
Jeg har lest alle sidene, og må bare uttrykke mine følelser:

For ett mot! For en styrke!
Alt det du har vært gjennom. Jeg sender deg empatiklemmer, sympatiklemmer,
jenteklemmer, kvinneklemmer, prøverklemmer og håpeklemmer. Du har vært igjennom
vanvittig mye tøft. Og du er så ung. Som meg! Jeg er 25 år, og har vært igjennom en SA
som 17 åring, og har en datter på 5 år. Du har opplevd det ingen skal oppleve.
Jeg sender deg alle lykkeønskninger, gode tanker og masse håp.

Jeg må også nevne dine dikt. Shit altså! De treffer så langt inni hjerterota mi.
Jeg har ikke hatt en MA, men mistet i uke 7 som 17 åring, og kjenner igjen følelsene du
beskriver. Å være glad i noe som ikke en gang eksisterer..
Du gir meg frysninger. Og tårene kommer lett av ordene dine.
Fortsett å skriv! Fortsett å ha håp, bevar humør, kjærligheten og deg selv.
Og send meg gjerne en pm om du ønsker å lufte følelser med noen.

God klem :Heartred
:Heartbigred
Ordene dine betyr mer enn du tror.
Blir skikkelig rørt her jeg sitter:sad010

Takk for at du liker diktene mine :Heartblue
Jeg er egentlig ganske innadvendt og deler ganske lite,
så jeg tror diktene mine er en måte å få ut all grumsen som er der inne.
Så trist å høre at du mistet i SA som 17åring :(

God klem tilbake, du er god som gull:Heartpink
 
Hvordan går det her i gården? :)
 
Blinkende smilefjes på digital med dobbel hormonindikator to dager på rad!!
Jeg er ute og reiser, så dette passer perfekt. Er hjemme på onsdag, og var så redd for at el skulle falle på tirsdag slik at det ble vanskelig at det klaffet :p Men nå ser det ut som det blir el enten onsdag eller torsdag, og det passer seg utmerket!
 
Blinkende smilefjes på digital med dobbel hormonindikator to dager på rad!!
Jeg er ute og reiser, så dette passer perfekt. Er hjemme på onsdag, og var så redd for at el skulle falle på tirsdag slik at det ble vanskelig at det klaffet :p Men nå ser det ut som det blir el enten onsdag eller torsdag, og det passer seg utmerket!

Så bra! Det liker vi :smiley-bounce012
Nå skal det bli gode babyaksjer som skal gi avkastning og utbetaling om 9mnd :D
 
Back
Topp