Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så gøy! Hadde kanskje ventet til 11dpo med digital, er så slående å se "ikke gravid"9dpo - omg!!
Vis vedlegget 277161
Vis vedlegget 277162
Ser tydelige streker jo!!!! Digital imorgen kanskje?
Herregud så gøy! Hadde kanskje ventet til 11dpo med digital, er så slående å se "ikke gravid"
SÅÅÅÅ fine streker. Disse ser ut som mine fra 9dpo
Hvisker gratulerer Der er det streker [emoji3590][emoji3590]
Har du tatr noen flere tester?
Takk dere
Ser ut som det ender med kjemisk denne mnd også dessverre
Tror jeg skal ta meg en tur til legen nå.
Selv om det er vanlig å miste tidlig er hun veldig forståelsesfull og snill,
så greit å bare ta en prat uansett.
Er jo frustrerende at det ser ut som om det klaffer hver pp men at noe går dunders hver gang.
Høres greit ut med en tur til legen ja. Kanskje det er noe kluss med hormonbalansen eller noe som gjør at det ikke fester seg ordentlig. Og kanskje er det tilfeldig. Men uansett godt å få pratet om det.Takk dere
Er jo frustrerende at det ser ut som om det klaffer hver pp men at noe går dunders hver gang.
Ånei, så leit å lese Spiller ingen rolle hvor vanlig det er, er uansett vondt å miste så dersom du føler for en prat med legen syns jeg bare du skal gjøre det❤
Høres greit ut med en tur til legen ja. Kanskje det er noe kluss med hormonbalansen eller noe som gjør at det ikke fester seg ordentlig. Og kanskje er det tilfeldig. Men uansett godt å få pratet om det.
Takk dere