♡♡IKM uke 2♡♡

Den er vel ventet over helgen, tror jeg.
Usikker på hvordan kroppen min reagerer på letrozol, så vi får se.

Svigermor kommer ikke før 30. viser det seg, så da er det ikke hast om el ikke kommer før jul likevel.
Det er vel kanskje meningen at hun skulle komme noen dager senere da :)

Ikm 06.01.15, pp2.
Nå har vi gått til innkjøp av fertilitetsmonitor og eggløsningstester. Fertilitetsmonitor er på høy nå, men velger å vente med å legge inn aksjer til i morgen kveld. Ble litt vel mye stress forrige periode, skal prøve å slappe litt mer av denne perioden...
Ikm 9 januar. PP3
Dere er inn :)

Siden jeg fikk positiv eltest i dag, og fortsatt skyggestrek på graviditetstesten, antar jeg at det bare er rester fra SAen og at jeg har el i helgen! 1 dpo på mandag, så da er ikm ca. 5.01 istedet! :)

Venter el om 6 dager ca, såvidt bittelitt slim i dag og det stikker og murrer litt, så noe er hvertfall på gang :) Kunne godt ha kommet litt før så jeg kunne vært i dpo land resten av jula :D

Moro å være i dpoland i jula da! Da går det liksom så mye fortere også. Plutselig er det nyttårsaften og så vips er vi i januar og nærmer oss ikm :D

Krysser fingre for at vi er mange som får en herlig start på 2015 med en eller flere positive tester ;)

Moro å være i dpoland i jula da! Da går det liksom så mye fortere også. Plutselig er det nyttårsaften og så vips er vi i januar og nærmer oss ikm :D

Krysser fingre for at vi er mange som får en herlig start på 2015 med en eller flere positive tester ;)
Åja! Jeg er så enig med deg! Det er så mange fantastiske damer her inne som virkelig fortjener en liten spire i nyttårsgave :Heartpink Dummetanta kan ta seg en laaaaang ferie hos alle sammen her inne, trenger egentlig ikke komme tilbake før neste jul :p

IKM ca 9 januar, hvis jeg får en ca normal syklus.

Påvirker skyggestrek fra en tidligere sa sjansen til å bli gravid på nytt om dere vet? Irriterende å få skyggestreker! Jeg mistet jo bare i 4+2 ca så det er jo drittidlig. Skjønner ikke hvorfor jeg skal ha hcg rest i meg enda da.. -.-

Men negativ eltest igjen i dag da, så da er jeg 1 dpo i morra! Woho! :D

Fortsatt ikke noen tegn til EL her :P Men nå har jeg latt være å teste etter el denne pp også da ;)

Er vi innafor tror dere? Humpet natt til 18.12 og i går (dagen jeg fikk positiv eltest) og tenkte å ta en runde til i dag, så er vi sikre. Men er det for sent å legge inn aksjer i dag? :P

Det er vel kanskje meningen at hun skulle komme noen dager senere da :)
Kan se ut som om el kommer før jul, positiv el test i dag.

Ul i morgen hos gyn, så da får vi se.

Mannen har får seg en bihulebetennelse, så han er ikke i toppslag akkurat, men vi har da fått inn aksjer

Back
Topp