mysterious30
Elsker forumet
Hei, akkurat tilbake i forumet her , da vi har funnet ut at vesla kanskje er klar for et søsken. Ikm denne gangen blir 5 jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, akkurat tilbake i forumet her , da vi har funnet ut at vesla kanskje er klar for et søsken. Ikm denne gangen blir 5 jan.
Den var ganske sterk?Sånn ser den ut idag? Spent på om det er el på vei eller om det er pergoen som tuller. El-smerter er begynt og komme, pleier og vare i 4 dager. Spent
Vis vedlegget 94444
Den var ganske sterk?
Pleier du teste så tidlig på dagen? Og det fungerer normalt sett for deg? Spennede og se i dagene som kommer
Ikke utenkelig at det er noe pergo som gjør det
Det kan nok stemmeGår jo ann og håpeDe kloke damene(om du ser over) skrev at det høyst sannsynlig er pergoen som er skyld i sterk EL-test
![]()
Ææ har infulensa! :-( Det passer dårlig i prøveperioder. Har bestemt oss for å ikke teste el men ha sex annen hver dag! Håper det går fort over.
Tusen takk <3Håper du fort kommer på bedringens veiGod bedring
![]()
Veldig enig, plutselig bare en uke til vi sitter her og pakker opp gaver og alt styret er over, og da er det enda noen dager igjen til ELDagene flyr for fort mot jul, men selve syklusen går sakte, det er så lenge til det er tid for el, liksom.
Jeg satser på el før jul egentlig. Dag 14 på mandag, da er det ul, så får vi se.Veldig enig, plutselig bare en uke til vi sitter her og pakker opp gaver og alt styret er over, og da er det enda noen dager igjen til ELGodt å ha litt å henge fingrene i fremover uansett da...
Så spennende daJeg satser på el før jul egentlig. Dag 14 på mandag, da er det ul, så får vi se.
Jeg har tatt letrozol denne syklusen og er spent på utfallet, jeg fikk el dag 15 av pergo.