♡♡IKM uke 2♡♡

Negativ her.

For tidlig, men sånn måtte det bli pga gyn kl 11 1419239907191.jpg

Trenger tydehjelp :) Tror den er positiv? ;)

Vedlegg

• 20141222_103316.jpeg
    20141222_103316.jpeg
    89,9 KB · Visninger: 61
Trenger tydehjelp :) Tror den er positiv? ;)
Jeg ville kanskje sagt positiv i morgen? Syns teststreken så litt svakere ut enn kontollstreken. Hadde nok tatt en til i ettermiddag og i morgen og dratt med mannen på litt kos fra i dag av ;)

Jeg ville kanskje sagt positiv i morgen? Syns teststreken så litt svakere ut enn kontollstreken. Hadde nok tatt en til i ettermiddag og i morgen og dratt med mannen på litt kos fra i dag av ;)
Ny test tatt nettopp. Den er enda sterkere :)

Bilde med to stk på: øverste fra morgenen, nederste fra istad

Vedlegg

• 20141222_125349.jpeg
    20141222_125349.jpeg
    98,9 KB · Visninger: 49
  • 20141222_125412.jpeg
    20141222_125412.jpeg
    98,8 KB · Visninger: 52
Tok en test til og den var litt sterkere, regner med negativ i morgen, så el i morgen. Sterke el-smerter og ømme bryster, håper pergoen gjør sitt:D

Ul kunne ikke si om jeg har hatt el, men den er ikke nært forestående i alle fall. Progesteron blodprøve neste mandag

Da er jeg dpo, 1 eller 2, ff vil ikke tro to ser det ut til, men det var før 1130 i går i alle fall.

Åååå her var det mange kjente :) Jeg skal vell egentlig være i ikm uke 3, men den finner jeg ikke :/ her endte det i SA igjen. Dritkjedelig nå før jul. Men håper den sitter neste år masse lykke til dere andre!

Åååå her var det mange kjente :) Jeg skal vell egentlig være i ikm uke 3, men den finner jeg ikke :/ her endte det i SA igjen. Dritkjedelig nå før jul. Men håper den sitter neste år masse lykke til dere andre!

Ååh kjipt! Er det din andre sa? Har også mistet to ganger på rad,siste var nå i november. Håper den neste sitter fort og blir helt til neste september ca for oss begge (og alle andre så klart)! ;) bare å joine oss til uke 3 kommer.

Nei jeg har mistet tellingen på antall SA. Det er kanskje 6-8 stk nå. Men nå to på rad, siste i november her også. Jeg mister mest sannsynlig pga revmatisme, så vet ikke hvor lenge vi orker å prøve. ;) men vi får se! :)

Nei jeg har mistet tellingen på antall SA. Det er kanskje 6-8 stk nå. Men nå to på rad, siste i november her også. Jeg mister mest sannsynlig pga revmatisme, så vet ikke hvor lenge vi orker å prøve. ;) men vi får se! :)

Åja.. Hva er revmatisme hvis du vil forklare? Håper det ordner seg for dere snart :)

Back
Topp