♡♡IKM uke 2♡♡

Er vi innafor tror dere? Humpet natt til 18.12 og i går (dagen jeg fikk positiv eltest) og tenkte å ta en runde til i dag, så er vi sikre. Men er det for sent å legge inn aksjer i dag? :P
Nei, positiv i går er vel trolig el i dag eller i morgen da så det er ikke for sent.

EL - testene er like negative her, håper de blir positiv denne pp og ikke er negative alle som en sånn som sist pp ;) Grattis til dere som allerede er i dpo-land :D

Cd 20, og enda ikke fått positiv eltest enda. Vanskelig å vite når el er, for syklusen min er så ustabil. Legger inn aksjer allerede nå, og håper snart på en positiv test!!

Min el - test i kveld :)

Vedlegg

• 20141221_230800.jpg
    20141221_230800.jpg
    381 KB · Visninger: 61
Men er ikke dette post el test da????
(Litt positiv liksom, at det er mulig å bli gravid nå)
Nei. LH, som testen slår ut på, er alltid i kroppen men stiger kraftig før EL. EL-testene skal derfor ha like sterk eller sterkere teststrek enn kontrollstreken for at den er positiv :) Jeg hadde 15 sånne tester forrige pp og foreløpig 6 stk denne pp. Venter på sterkere strek ;)

Nei. LH, som testen slår ut på, er alltid i kroppen men stiger kraftig før EL. EL-testene skal derfor ha like sterk eller sterkere teststrek enn kontrollstreken for at den er positiv :) Jeg hadde 15 sånne tester forrige pp og foreløpig 6 stk denne pp. Venter på sterkere strek ;)

Åj takk for infoen! ;) Hadde du på en måte ikke el forrige pp da?

Åj takk for infoen! ;) Hadde du på en måte ikke el forrige pp da?
Hehe, ikke lett å skjønne seg på alle disse testene. Jeg hoppet av glede første testen, helt til jeg leste litt lenger ;) Vet ærlig talt ikke om egget slapp eller ikke, kan jo ha hatt veldig kort LH-topp og misset den på testen. Jeg hadde mange andre tegn på EL så tror den var der uten positiv test. Veldig spent denne runden :p

Hehe, ikke lett å skjønne seg på alle disse testene. Jeg hoppet av glede første testen, helt til jeg leste litt lenger ;) Vet ærlig talt ikke om egget slapp eller ikke, kan jo ha hatt veldig kort LH-topp og misset den på testen. Jeg hadde mange andre tegn på EL så tror den var der uten positiv test. Veldig spent denne runden :p

Jess og alle testene er ikke like bra/gode.
Ah ok :) når har du ikm? :)

Men er ikke dette post el test da????
(Litt positiv liksom, at det er mulig å bli gravid nå)
Den er negativ ja. Ingen tvil om det.

Men gravid kan du bli, for den kan være positiv i morgen med el lillejulaften feks, og to dager før er jo bra timing av sex.

Men, så bør du helst ikke ta den på kvelden heller, LH er på topp midt på dagen

Hvis jeg får eggløsning som jeg pleier (11 dpo) så har jeg ikm 7 januar :) så jeg henger meg på her foreløpig :) er 8 dpo i dag.
:) bare til info: dpo heter dagene etter eggløsning :) dpo=days past ovulation :) tenker du mener at du får eggløsning på syklusdag 11? :) og at du er på CD 8 i dag :)

:) bare til info: dpo heter dagene etter eggløsning :) dpo=days past ovulation :) tenker du mener at du får eggløsning på syklusdag 11? :) og at du er på CD 8 i dag :)

Haha jeg vet jo det :p har jo prøvd i snart 1,5 år :p bare jeg som har surret. Jeg er cd 9 i dag, og pleier å ha el på cd 11. Men virker som den lar vente på seg denne gangen. Fikk pergo sist Mnd men uten el. Så kanskje jeg får el cd 14 denne gangen :)

Back
Topp