SoulCla13
Elsker forumet
Oh hærreman d gjør vi også.. Men heldigvis for oss så e vi hos søstern bare fra 22-23Vi får svigermor vegg i vegg med soverommet vårt i løpet an romjula, så jeg håper på el senest 26...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh hærreman d gjør vi også.. Men heldigvis for oss så e vi hos søstern bare fra 22-23Vi får svigermor vegg i vegg med soverommet vårt i løpet an romjula, så jeg håper på el senest 26...
Ja det skjønner jegVi får svigermor vegg i vegg med soverommet vårt i løpet an romjula, så jeg håper på el senest 26...
Det blir jo kjekt om svigermor kommer, og flere lange morgener på oss da, siden ungene går til henne på morgenen.Ja det skjønner jegher skal vi ikke ha noe overnatting i jula og det kjenner jeg er godt
![]()
Dagene flyr for fort mot jul, men selve syklusen går sakte, det er så lenge til det er tid for el, liksom.
Har du bursdag i dag? Hæppi bursdag!!!Gratulerer med dagen til meg![]()

Ja den ser jegDet blir jo kjekt om svigermor kommer, og flere lange morgener på oss da, siden ungene går til henne på morgenen.
Men i forhold til El... Ja så er det best om den kommer før henne, for det blir lite sengevals med besøk i hus
Gratulerer med dagen til meg![]()
Tusen takk♡♡Gratulerer så mye med dagen, søta♡♡♡
Den er vel ventet over helgen, tror jeg.Hvordan ligger dere ann med EL damer?![]()