♡♡IKM uke 2♡♡

Ja det skjønner jeg ;) her skal vi ikke ha noe overnatting i jula og det kjenner jeg er godt :D
Det blir jo kjekt om svigermor kommer, og flere lange morgener på oss da, siden ungene går til henne på morgenen.

Men i forhold til El... Ja så er det best om den kommer før henne, for det blir lite sengevals med besøk i hus

Det blir jo kjekt om svigermor kommer, og flere lange morgener på oss da, siden ungene går til henne på morgenen.

Men i forhold til El... Ja så er det best om den kommer før henne, for det blir lite sengevals med besøk i hus
Ja den ser jeg :D Her i huset er de blitt så store at de ordner seg selv på morgenen og vi kan ligge litt lenger uansett egentlig, føler mer på at jeg må opp å styre hvis vi har besøk. Jeg klarer sjelden å ligge lenger enn 8.30-9, elsker den tiden på morgenen med gutta som koser seg i sofaen med ipad eller tv, frokost, en stor tekopp, fyr i peisen og en god bok :rolleyes: DA koser vi oss fælt da ;)

Cd 18, fremdeles neg eltest. Idag kom elslimet, så krysser fingrene for at el er rett rundt hjørnet!

Cd 11, test fra i går øverst og i dag nedenfor, den siste ikke tørr da bildet ble tatt. Definitivt negative enda, men det er jo som forventet. Det begynner å bli litt slim, så vi får se. Masse sex nå frem mot jul, så får vi se.

Ul på mandag for å se om letrozol virker som ønsket. 1419005121108.jpg

Eller om man regner fra sa i januar. Så er det pp 11 :)
Tester eggløsning! Begynte på tirsdag :)
Har noen opplevd en sterk kontrollstrek med svak 2 strek- altså ikke positiv enda, for så å bli dønn negativ??
Har litt uregelmessig mens 28-35 dager!

Ikm 9 januar. PP3

Ikm 06.01.15, pp2.
Nå har vi gått til innkjøp av fertilitetsmonitor og eggløsningstester. Fertilitetsmonitor er på høy nå, men velger å vente med å legge inn aksjer til i morgen kveld. Ble litt vel mye stress forrige periode, skal prøve å slappe litt mer av denne perioden...

Hvordan ligger dere ann med EL damer?:D
Den er vel ventet over helgen, tror jeg.
Usikker på hvordan kroppen min reagerer på letrozol, så vi får se.

Svigermor kommer ikke før 30. viser det seg, så da er det ikke hast om el ikke kommer før jul likevel.

Back
Topp