♡♡IKM uke 2♡♡

Da var jeg ferdig med min første pergokur:) Spent og glad på en og samme gang:)
Og jeg er ferdig med letrozol, og er bare glad for at da slipper jeg huske den pillen. Jeg har glemt den to av fem dager (altså glemt på morgen, tatt når jeg kom hjem. I går kom jeg hjem 21.30)

Godt å være ferdig. Så får vi se om det har effekt.

Jeg begynner med el tester om en dag eller to (når jeg husker å ta dem med meg) og skal på UL på mandag, dag 14.

Når er det best å bruke EL -test? På formiddag uten tissepause (ca. 4-5 t) og lite drikke, eller på ettermiddagen (da ofte litt kortere tid siden tissepause, ca 2-3 timer)? Jeg brukte de første gang forrige pp og fikk aldri positiv eller nesten positiv test, er ferdig med tanta nå og tror jeg skal starte å teste i dag eller i morgen for å være helt sikker på at jeg ikke misser EL :p

Formiddag,tenker jeg. 11-15 heter det seg, så det er jo midt på dagen det, men altså. Dokumentet, frokost, holde seg til lunsj, teste. Det tenker jeg er optimaltm

Foreløpig ikm er 7.1 :D Tok en eltest igår, så klart to streker. Skal ta en til når jeg kommer hjem :) Håper på spire ♡

11.01! 2pp
Selv om jeg har svært liten tro på at det skal klaffe siden jeg jobber de dagene rundt EL.. Men vi ser:)

Tok en EL-test nå og den var tydelig til og være på cd 9 for meg. Pleier og ha positiv EL-test rundt cd 15/16. Kommer kanskje før p.g.a pergoen?:)
1418758014807.jpg

Tok en EL-test nå og den var tydelig til og være på cd 9 for meg. Pleier og ha positiv EL-test rundt cd 15/16. Kommer kanskje før p.g.a pergoen?:)
Vis vedlegget 94375

Sniker litt her nå. Pergo kan gi falsk sterk test de første dagene etter du er ferdig med tablettene, så du er obs på det :) Jeg får nesten positiv på dag 10, svakere på dag 11 også blir den gradvis sterkere mot dag 16-18 :)

Det skjer ikke med alle altså, og mange får el tidligere med pergo. Bare vær obs og fortsett å test :)

Jrg fikk også sterkere før svakere før sterkere mot el da jeg gikk på pergo.

Back
Topp