Jeg tok en impulstest istad, og det kom en svak strek! 10 dpo! Var en svaak på 10 mlu babyplan idag tidlig! Dette er 25 mlu rsfu!
Her er det strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok en impulstest istad, og det kom en svak strek! 10 dpo! Var en svaak på 10 mlu babyplan idag tidlig! Dette er 25 mlu rsfu!
Her er det strek
I dag fikk jeg denne
Strek[emoji1][emoji1][emoji173]️ hurra! Håper den blir sterkere og sterkere!
Weeeeee! [emoji173]️[emoji7] Det der er jo TO streker! Når skal du teste mer?? Herlighet som jeg unner deg alle streker i hele verden akkurat nå! [emoji1303]
Jeg tok en test i dag, men det var streken så svak at det kan være skygge.. Tror ikm er lørdag, så er jo litt tidlig også. Har hatt masse murringer og stikkinger i flere dager alt, og i dag har jeg vært veldig var på lukter.. Men ingen ømme bryster slik jeg har hatt andre graviditeter.. Merker dere noe på kroppen ennå?
Håper jeg å[emoji173]️[emoji173]️ du testa?? Er ikke vi like mange dpo??
Tusen takk! Det var verre i går da jeg fikk den første positive testen [emoji23]Gratulerer spørs om du klarer å ha hodet med på jobb idag [emoji14] herlig!
Takk [emoji4]Gratulerer
Tror jeg kan være en eller to dager bak deg. Litt usikker Har fått noe som kan se ut som skygge om jeg titter ekstra godt etter[emoji28] Men tester igjen i morgen[emoji120] Det gjør du også eller??[emoji1][emoji1] Gleder meg til å se streken din bli sterk og fin[emoji173]️[emoji173]️
Oh yes, blir ny imorra! Og skal ikke se bort ifra at det kommer en senere ikveld også[emoji23][emoji23] spent på dine tester[emoji3][emoji3][emoji3]
Du må dele med oss[emoji1]
Jeg har mistet litt troen igjen jeg nå. Men vi får se[emoji4]
Det er veldig gøy å se flere positive tester allerede denne uken da[emoji1]
Skal gjøre det[emoji1303][emoji1303][emoji7][emoji7]
Jeg har trua på deg!! Vi skal inn i August 18[emoji7][emoji7]
Håper den er ekte[emoji173]️[emoji173]️