Mrs.J
Elsker forumet
Tok en på farsdagen 10 dpo med 25mlu test. Den var blenda.
Tusen takk! Trøster meg med at August passer bedre ;-)
He He, ja, satse på det [emoji3] Spørs om jeg ikke har større sjanse der selv [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en på farsdagen 10 dpo med 25mlu test. Den var blenda.
Tusen takk! Trøster meg med at August passer bedre ;-)
Ikke Oppdatert (eller på overtid)
Unicornlady - PP2 - B2
Smimzy - PP1 - B2
Hoppestokk - PP1 - B2 - EL ca 01.11
Krøllefløff - PP22 - EL 03.11
Torsdag 16.november
Minico - PP2 - B2 - EL 02.11
Smikksmakk88 - PP3 - B3 - EL 01.11
Ikke mye beroliggende her på morraskvisten! 10 mlu nederst er litt sterkere enn igår tidlig, men ikke nok er jeg redd!! Håper fryseegget mitt bare er litt tregt! 11 dpo idag!
Strimmel litt rødere i virkeligheten nå[emoji7][emoji7] hcg går hvertfall ikke nedover!! Håper det ikke er en kjemisk[emoji85][emoji85][emoji85]
Ååå så fine streker!![emoji1][emoji1] Jeg er virkelig glad på deres vegne[emoji173]️[emoji322] r fra øre til øre for dere[emoji1]
Strimmel litt rødere i virkeligheten nå[emoji7][emoji7] hcg går hvertfall ikke nedover!! Håper det ikke er en kjemisk[emoji85][emoji85][emoji85]
Venter bare på at TR ska komme dundrende iløpet av dagen, men har heller ikke testet enda[emoji28] så jeg får bare se hva dagen bringer, men har ingen god følelse..
Såååå bra! Heia gullegget!! [emoji7]
Krysser fingrene for at hun ikke dukker opp hos deg ;-)
Ingen tegn til "henne" enda, og er heller ingenting som tilsier at hun skal komme, men er heller ingenting som tilsier at hun ikke skal komme, er lite symptomer på begge deler..
Når tester du?
Fantastisk!! [emoji1]Strimmel litt rødere i virkeligheten nå[emoji7][emoji7] hcg går hvertfall ikke nedover!! Håper det ikke er en kjemisk[emoji85][emoji85][emoji85]
Ja, jeg vet. Men når jeg testet positivt 10dpo sist så blir det liksom "fasiten." Men blank idag også, så nå gidder jeg ikke teste mer. [emoji14]Det er for tidlig å gi opp[emoji5][emoji5][emoji5][emoji5]
Fantastisk!! [emoji1]