♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Stikker innom her og heier litt :wav:hello2

Har helt noia, hadde jo plutselig bare to tester igjen. Må holde meg til i morgen med å teste[emoji85] [emoji87]

Aiai, for en [emoji93]-smell! Fikk 40 nye tester i posten i dag, og har 9 igjen, så jeg stiller forberedt til både denne (angst-runde) og neste (all in runde) runden. Gleder meg til å se testresultater i morgen. Skikkelig strekbonanza her om dagen synes jeg [emoji7]

Aiai, for en [emoji93]-smell! Fikk 40 nye tester i posten i dag, og har 9 igjen, så jeg stiller forberedt til både denne (angst-runde) og neste (all in runde) runden. Gleder meg til å se testresultater i morgen. Skikkelig strekbonanza her om dagen synes jeg [emoji7]
Jeg tviler det er min tur, kjenner ikke noe spesielt på kroppen eller formen. Hadde det ikke vært for hvilepulsen og temp økning hadde jeg avskrevet denne pp.
Men jeg har jo et lite snev av håp og optimisme som jeg både får av dere her inne og min kjære[emoji4] [emoji28] [emoji7]

Jeg har mensmurring og en merkelig følelse i lysken. På begge sider egentlig. Håper ikke det er tanta som banker på[emoji4] Hun er ikke velkommen her[emoji23]

Jeg tviler det er min tur, kjenner ikke noe spesielt på kroppen eller formen. Hadde det ikke vært for hvilepulsen og temp økning hadde jeg avskrevet denne pp.
Men jeg har jo et lite snev av håp og optimisme som jeg både får av dere her inne og min kjære[emoji4] [emoji28] [emoji7]

Kanskje det er en mening med det... at du bare trenger to tester til for å finne to streker [emoji1303] Jeg håper med deg [emoji7]

10dpo og blenda test igjen, så da ser jeg egentlig meg ferdig med denne pp.

Så gøy at mange andre har fått to streker! Gratulerer til dere. :D

10dpo og blenda test igjen, så da ser jeg egentlig meg ferdig med denne pp.

Så gøy at mange andre har fått to streker! Gratulerer til dere. :D

Det er for tidlig å gi opp[emoji5][emoji5][emoji5][emoji5]

Ikke mye beroliggende her på morraskvisten! 10 mlu nederst er litt sterkere enn igår tidlig, men ikke nok er jeg redd!! Håper fryseegget mitt bare er litt tregt! 11 dpo idag!

92f4f873b822ea94537f92c74a640466.jpg

Torsdag 16.november
Minico - PP2 - B2 - EL 02.11
Smikksmakk88 - PP3 - B3 - EL 01.11

Så kjedelig! Men man kan blø litt rundt menstrasjondato selvom man er gravid..

Joda, men jeg har ikke blødd noe under tidligere svangerskap, selv ikke når jeg har mistet (MA). Er vel 99.9 % sikker på at TR dukker opp i dag eller i morgen.

Tusen takk for at du sender litt håp min vei ;-) Kommer ikke den fæle tanta blir det test på lørdag.

:greet025 Ikke Oppdatert (eller på overtid) :greet025
Unicornlady - PP2 - B2
Smimzy - PP1 - B2
Hoppestokk - PP1 - B2 - EL ca 01.11
Krøllefløff - PP22 - EL 03.11

Joda, men jeg har ikke blødd noe under tidligere svangerskap, selv ikke når jeg har mistet (MA). Er vel 99.9 % sikker på at TR dukker opp i dag eller i morgen.

Tusen takk for at du sender litt håp min vei ;-) Kommer ikke den fæle tanta blir det test på lørdag.

Så du har ikke tatt test ennå heller? Masse masse lykke til i alle fall [emoji4]

Back
Topp