Bompijenta
Forelsket i forumet
Stikker innom her og heier litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stikker innom her og heier litt
Har helt noia, hadde jo plutselig bare to tester igjen. Må holde meg til i morgen med å teste[emoji85] [emoji87]
Jeg tviler det er min tur, kjenner ikke noe spesielt på kroppen eller formen. Hadde det ikke vært for hvilepulsen og temp økning hadde jeg avskrevet denne pp.Aiai, for en [emoji93]-smell! Fikk 40 nye tester i posten i dag, og har 9 igjen, så jeg stiller forberedt til både denne (angst-runde) og neste (all in runde) runden. Gleder meg til å se testresultater i morgen. Skikkelig strekbonanza her om dagen synes jeg [emoji7]
Jeg tviler det er min tur, kjenner ikke noe spesielt på kroppen eller formen. Hadde det ikke vært for hvilepulsen og temp økning hadde jeg avskrevet denne pp.
Men jeg har jo et lite snev av håp og optimisme som jeg både får av dere her inne og min kjære[emoji4] [emoji28] [emoji7]
10dpo og blenda test igjen, så da ser jeg egentlig meg ferdig med denne pp.
Så gøy at mange andre har fått to streker! Gratulerer til dere.
4 dager på overtid og negative tester utrolig frustrerende!
Fortsatt ingen tante rød(4 dager på overtid) og negative tester, baah!
Jeg tok en impulstest istad, og det kom en svak strek! 10 dpo! Var en svaak på 10 mlu babyplan idag tidlig! Dette er 25 mlu rsfu!
Hurra
13 dpo og vært litt småkvalm i dag og litt svimmel, men spottet litt i går og i dag som jeg pleier før TR. Så trur hun dukker opp i morgen.
Så kjedelig! Men man kan blø litt rundt menstrasjondato selvom man er gravid..
Joda, men jeg har ikke blødd noe under tidligere svangerskap, selv ikke når jeg har mistet (MA). Er vel 99.9 % sikker på at TR dukker opp i dag eller i morgen.
Tusen takk for at du sender litt håp min vei ;-) Kommer ikke den fæle tanta blir det test på lørdag.
Så du har ikke tatt test ennå heller? Masse masse lykke til i alle fall [emoji4]