♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Jeg som ikke skulle ta noen test, ja. Tror dere jeg ikke ble fristet.... Og se her!
85a38f9f65280b0fa6f31253bece8d43.jpg

Gratulerer[emoji3][emoji3][emoji3]

Første test tatt, 9 dpo! Like hvit som snøen utenfor vinduet her, men skyggestreker er hvertfall avkreftet[emoji1303][emoji23][emoji23]

0ca1d585ec369309353db2d101345f71.jpg

Da har jeg begynt å spotte, og det er spot on for å si det sånn. Da er nok tanta her om en dag eller to.

Tr kom idag, og jeg fikk bekreftet at avdelingen legges ned så jeg har som lengst jobb ut januar.
Så tror det blir pause i prøving til jeg vet sikkert at jeg har en ny jobb.

Ville dere startet prøving med en gang dere begynte en ny jobb? Eller ventet for å være"grei" lissom?:rolleyes:
Vi tenkte ta en pause slik at det ikke blir desember-barn, men har ikke lyst å vente i evigheter:eek:

Tr kom idag, og jeg fikk bekreftet at avdelingen legges ned så jeg har som lengst jobb ut januar.

Ville dere startet prøving med en gang dere begynte en ny jobb? Eller ventet for å være"grei" lissom?:rolleyes:
Vi tenkte ta en pause slik at det ikke blir desember-barn, men har ikke lyst å vente i evigheter:eek:
Vi venter ikke, alderen min tilsier at vi bare må kjøre på. Hadde prøvd i 13pp da jeg startet i ny jobb, så det kan like gjerne ta 13pp til.

Vi venter ikke, alderen min tilsier at vi bare må kjøre på. Hadde prøvd i 13pp da jeg startet i ny jobb, så det kan like gjerne ta 13pp til.

Nei, det er akkurat det som teller for å bare fortsette prøvingen. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar, men det føles ikke så gøy å kanskje bli sykemeldt rett etter oppstart heller...men drit i det;)

Jeg har tenkt mye på det der selv. Jeg er i en vurderingsfase om jeg skal finne meg ny jobb, da jeg ikke trives optimalt i jobbsituasjonen min på nåværende tidspunkt. Men bestemt meg for å ikke vente uansett. Vil ikke gå glipp av den ene syklusen det faktisk klaffer.. Men skjønner argumenter for å vente altså.

Juhu[emoji7] [emoji173] [emoji7]

Endelig!!gratulerer[emoji173]

Så gøy! Gratulerer [emoji16][emoji16]

Gratulerer[emoji3][emoji3][emoji3]

Gratulerer så mye! :D

Åå nå ble jeg glad[emoji1][emoji1] Gratulerer[emoji1][emoji173]️
Tusen takk for det! Dette føles uvirkelig. Jeg kjenner ingen symptomer, bortsett fra at jeg er støl på innsiden av låret/lysken. Nå skal jeg på apoteket og hente ut høyere Levaksin-dose.

Jeg har tenkt mye på det der selv. Jeg er i en vurderingsfase om jeg skal finne meg ny jobb, da jeg ikke trives optimalt i jobbsituasjonen min på nåværende tidspunkt. Men bestemt meg for å ikke vente uansett. Vil ikke gå glipp av den ene syklusen det faktisk klaffer.. Men skjønner argumenter for å vente altså.

Jeg har heller ikke lyst å gå glipp av en eneste pp.
De siste to svangerskapene har jeg fått bekkenløsning, så det er nok nesten garantert at jeg får det igjen, og tidlig. Så hvis jeg blir gravid med en gang jeg begynner i ny jobb så vil jeg sannsynligvis bli sykemeldt etter 10-12 uker....men alternativet er jo ikke akkurat å vente med å prøve heller...

Føler du at det er verdt det å bytte jobb midt i prøving?

Jeg har heller ikke lyst å gå glipp av en eneste pp.
De siste to svangerskapene har jeg fått bekkenløsning, så det er nok nesten garantert at jeg får det igjen, og tidlig. Så hvis jeg blir gravid med en gang jeg begynner i ny jobb så vil jeg sannsynligvis bli sykemeldt etter 10-12 uker....men alternativet er jo ikke akkurat å vente med å prøve heller...

Føler du at det er verdt det å bytte jobb midt i prøving?

Ikke så lett alltid det der.. mye å tenke på! Når det gjelder bytting av jobb så ja, jeg tenker det kan være verdt det. Hvis jeg skal utsette det frem til etter en graviditet så kan det jo ta laaaang tid (forhåpentligvis ikke). Men klart det er annerledes når spørsmålet er å stå uten jobb selvfølgelig, men jeg vet også om mange som har fått ny jobb som åpenbart gravide da.

Ikke så lett alltid det der.. mye å tenke på! Når det gjelder bytting av jobb så ja, jeg tenker det kan være verdt det. Hvis jeg skal utsette det frem til etter en graviditet så kan det jo ta laaaang tid (forhåpentligvis ikke). Men klart det er annerledes når spørsmålet er å stå uten jobb selvfølgelig, men jeg vet også om mange som har fått ny jobb som åpenbart gravide da.

Ja, man vet jo ikke før man blir gravid hvor lang tid det tok.:rolleyes::p
Jeg har dessuten tenkt å være hjemme i i hvert fall et år, så det er sikkert ikke så populært hos en ny arbeidsgiver...

Back
Topp