♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Ja, ikke sant! [emoji85] Har lyst å si 10dpo, men det blir vel en i morgen også. [emoji14] Billige ebay tester, så da går det an. [emoji14]

Har veldig tro på din da. [emoji16]

Har man først tatt en er det vanskelig å la være dagen etter [emoji85]
Blir test i morgen tidlig her, og hver dag frem til IKM på fredag [emoji13]

Heier på deg også! Spennende [emoji120]

Er no hormoner i kroppen nå ja. Ikke fulgt med på Jakten på kjærligheten men jeg fikk se det ene valget nå og begynte og gråte når hun som ikke ble valgt ble lei seg[emoji85] Håper ikke det er tr som setter i gang disse følelsene[emoji28]

Jeg er bare på dpo 8 og misunner dere med tidligst IKM, som snart kan finne ut hva resultatet denne pp blir ;-)

11 dpo, og kan kanskje skimte noe?
2a8167ec0aca0ff7d7ba0ac996ad8b66.jpg

IKM på fredag. Blir spennende å se i dagene fremover. Krysser fingrene for alle denne uka [emoji5]

Absolutt strek:D

Tok en test på utvannet urin i dag ettermiddag, med var blenda selvfølgelig:D
Trodde tr kom til å komme idag tidlig etter litt spotting i går kveld, med ingenting...men heller ingen symptomer.
Får se om jeg tester i morgen tidlig, eller venter en dag til...

Tok en RFSU test i ettermiddag, blenda. Ikm var i går(tror jeg, første mens etter pilleslutt) så er vell bare og vente å se.

Å Herrefred fikk bare så trang til og teste, ikke lenge siden sist toalettbesøk så var så vidt jeg fikk nok til testen :-D men håper den blir sterkere framover og holder helt i mål denne gangen tørr nesten ikke tro det:-)

Må melde meg av her da EL kom (mye) senere enn forventet. Lykke til alle sammen!

Back
Topp