Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende[emoji106] [emoji256] [emoji4]Jeg er bare 7 dpo. Tok test i går og etter mange timer kom det strek. Tok en i dag tidlig og jeg ser en strek men aner ikke om det er skugge eller ekte strek. Aldri fått skygge før, men heller aldri brukt det graviditetstestmerke før heller. Ja, jeg vet det er tidlig. Med yngste unge fikk jeg megasterk strek 9 dpo.
Er på 11 dpo med første IVF-forsøk og fikk negativ i dag. Innsett 2.11 og off. testdag 15.11. Fortsatt håp, men dårlig magefølelse.
Er på 11 dpo med første IVF-forsøk og fikk negativ i dag. Innsett 2.11 og off. testdag 15.11. Fortsatt håp, men dårlig magefølelse.
Kan skimte noe, men det kan like gjerne være skyggestreker som babystreker så tidlig for meg. Om de er babystreker blir den jo bare sterkere og sterkere[emoji173]Dere ser 2 streker, sant? De er rosa i virkeligheten. Eneste problemet er at den øverste er fra i går og den nederste er fra kl 11 i dag. Begge tatt på morgenurin ( sover lenge ) Dette er staver fra ebay og de heter colloidal gold rapid screen test. Finner ingenting om de på nettet. Hva tror dere? Etter 5 minutter så jeg på den i dag en svaaaak strek som er blitt sterkere og sterkere. Er de ugyldige ? (Men så tenker jeg at en strek er en strek og at siden det er farge i de så må det jo være hcg? Vet ikke sensitivitet på den men tipper 10. Er 7 dpo i dag og har testet knallpositivt på 9 dpo med førstemann før.
Har veeeldig mye utflod, det renner liksom. Må bruke truseinnlegg [emoji28] kanke huske det har vært sånn før haha! Noen andre som har sann?
Jepp! men her har alt av mensmurringer gitt seg, og med venta mens i morgen og fortsatt bleda test er jeg ikke særlig positiv...
Joda! Hadde det første graviditeten (Og han er snart 2) og ser mange andre her har hatt det som symptomÅ nei uff! Er okke så lett å være positiv da nei, men aaaalt håp er ikke ute enda [emoji56]
Men da kan ikke jeg se på utfloden som et positivt tegn heller [emoji17]
Joda! Hadde det første graviditeten (Og han er snart 2) og ser mange andre her har hatt det som symptom
8dpo i dag. Ingen testing før på fredag for min del [emoji23]
Jeg vil ikke bli unødig skuffetFlink du er![emoji122][emoji122]
Håper det snur for deg[emoji5] to-dagers egg du har satt inn? 7 dpo med fjerde fryseforsøk her (femte innsett)! Satte inn blasto på fredag[emoji5]
Jepp. To-dagers. Krysser fingrene for deg hvertfall. Håper virkelig femte gangen er den som gjelder