Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo i dag og ingen testetrang [emoji4]
Tr her.. ikke så lett når typen er borte med jobb i 10 uker og bare er hjemme noen helger!
IKM Mandag 13.november
Unicornlady - PP2 - B2
Ponni89 - PP1
Smimzy - PP1 - B2
Jeg har fortsatt ett merkelig trykk i brystet. Småkvalm i bølger om jeg ikke spiser før jeg blir sulten. Men jeg er veldig forsiktig med å tro på symptomer[emoji85] Over ett år med prøving og mange pp hvor jeg tror jeg har kjent noe også er det bare tegn på at tanta kommer. Orker ikke bli mer lurt av kroppen min, så det eneste jeg tror på er positiv test[emoji120] Kjenner at jeg gleder meg veldig til å teste. Selv om vi har prøv lenge har jeg like høyt håp hver eneste pp[emoji173]️
Når ryker første test? [emoji16]
Ser noe der ja. Spennende!11 dpo, og kan kanskje skimte noe?
IKM på fredag. Blir spennende å se i dagene fremover. Krysser fingrene for alle denne uka [emoji5]
11 dpo, og kan kanskje skimte noe?
IKM på fredag. Blir spennende å se i dagene fremover. Krysser fingrene for alle denne uka [emoji5]
8 dpo her, og jeg måtte teste.[emoji85] Den var selvsagt blenda. [emoji38]
11 dpo, og kan kanskje skimte noe?
Jo, men jeg vet at det ikke er noen vits å teste før torsdag/fredag. Jeg må klare å holde meg til da. Bare en tidligtest igjen...Tror jeg er 7 dpo jeg. Testetrangen kommer smygende[emoji28]
Ja, ikke sant! [emoji85] Har lyst å si 10dpo, men det blir vel en i morgen også. [emoji14] Billige ebay tester, så da går det an. [emoji14]Det er så rart at man ikke klarer å la være, da man nesten helt garantert vet at den er blenda så tidlig [emoji23]
Når blir neste? [emoji16]