♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

11 dpo, ny blenda test i dag og syns jeg så litt rosa på papiret. Så da gir jeg egentlig opp, og gleder meg til julebord om to uker [emoji5]

11 dpo, ny blenda test i dag og syns jeg så litt rosa på papiret. Så da gir jeg egentlig opp, og gleder meg til julebord om to uker [emoji5]

her er det venta mens på mandag, og julebord på fredag... men ikke f... at eg gir heeeelt opp før tr tikker inn... selv med negativ digital i dag :/

Usj jeg får ikke sove... Presser i brystene/brystkassen og kvalm i bølger...
Skikkelig oppblåst i magen også. Håper ikke det er den onde tanta som er på vei men at det er en liten spire som prøver klamre seg fast[emoji120]

Fortsatt negativ her, så får heller prate med gubben ang å starte å prøve, og at vi kan slutte på prevensjon :)

12 dpo. Og her er det over og ut. Full baluba på papiret, så TR er nok i nabolaget [emoji57]

Jeg er bare 7 dpo. Tok test i går og etter mange timer kom det strek. Tok en i dag tidlig og jeg ser en strek men aner ikke om det er skugge eller ekte strek. Aldri fått skygge før, men heller aldri brukt det graviditetstestmerke før heller. Ja, jeg vet det er tidlig. Med yngste unge fikk jeg megasterk strek 9 dpo.

Back
Topp