♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Det finnes ikke noe som går treigere enn dpo-dagene:dead: Heldigvis er det litt spennende også, nå har jeg kjøpt inn en del billig-tester så jeg kan teste litt tidligere med god samvittighet:joyful: Er 1 dpo i morgen. Hurra:D
Tester du etter el?
Synes dagene frem til EL er tregere jeg... Etterpå er det bare forventning og håp.

Ser ut til at el. Kanskje ikke er så langt unna.. så da stemmer det appen sier. (At det skal være på fredag/lørdag). Gleder meg til dpo testing.. etterhvert.
3227b9a90012458cb06f6db58e149525.jpg

Her går det i annen hver dag humping fram til El til helgen.

Flere som starter med EL smerter og vonde bryster /brystvorter 1 uke før EL?[emoji27] ingen EL slim...

Flere som starter med EL smerter og vonde bryster /brystvorter 1 uke før EL?[emoji27] ingen EL slim...
Har hatt skikkelig vondt i magen siden lørdag/søndag.. og har ikke helt skjønt hva det var..Men lurte på om det kunne være el. smerter

Det var lenge før. Pleier du å ha det?

Jeg pleier å få el-smerter samme dag, ømme pupper noen dager etter el.

Takk! Har testet i nesten 14 pp'er, ikke sett en eneste positiv test enda, så blir ikke skuffet av de:joyful: (TR derimot) Syns det bare er gøy å teste, litt hverdagsspenning i dpo-dagene;) Begynte 6 dpo sist jeg også:wacky: Det er jo egentlig helt tullete! Godt det er flere som er sånn.
Pleier testene å bli raskt positiv fra du begynner å se de blir sterkere? Eller tar det flere dager?

Uff, du har prøvd så lenge ja. :/ Håper dette er din måned!
El testene blir raskt positive når de først blir det, og raskt negative igjen. Så har vel en kort topp eller hva de sier. [emoji14] Hva med dine? :)

Nei pleier å komme rett etter EL. Synes det er Litt rart å ha EL en uke etter mens og ingen EL slim...

Det samme skjedde meg denne pp....:confused:
Jeg tror jeg hadde el på søndag eller mandag, siden jeg fikk el-smerter, og det var bare 8-9dager etter mens. Men det var ikke mye el-slim.
Igår hadde jeg litt vondt om kvelden, men det gikk over, og nå har det begynt å gjøre vondt igjen.

Jeg skjønner ingenting....

Det samme skjedde meg denne pp....:confused:
Jeg tror jeg hadde el på søndag eller mandag, siden jeg fikk el-smerter, og det var bare 8-9dager etter mens. Men det var ikke mye el-slim.
Igår hadde jeg litt vondt om kvelden, men det gikk over, og nå har det begynt å gjøre vondt igjen.

Jeg skjønner ingenting....
Sånn har jeg det også itillegg brystene... Blir litt smårar av disse EL symptomene men ikke noe EL slim enda så venter å ser i helgen. Kommer det ikke noe da så har vel EL kommet tidlig denne gangen. Veldig merkelig. Og da vil vel tanta komme tidligere også da. Blææææ... Men har iallefall sikret oss annenhver dag i såfall så kan jo håpe på at det klaffer.

[emoji23][emoji23][emoji23]

Sånn har jeg det også itillegg brystene... Blir litt smårar av disse EL symptomene men ikke noe EL slim enda så venter å ser i helgen. Kommer det ikke noe da så har vel EL kommet tidlig denne gangen. Veldig merkelig. Og da vil vel tanta komme tidligere også da. Blææææ... Men har iallefall sikret oss annenhver dag i såfall så kan jo håpe på at det klaffer.

[emoji23][emoji23][emoji23]

Så rart at det skjer flere i denne gruppen samtidig:wideyed:
Jeg vet ikke når jeg kan forvente tr....hvis syklusen hadde vært som før jeg ble gravid i mai så ville el vært i morgen, og tr 19-20 oktober...men som du sier så kan nok tr komme tidligere hvis el kommer tidligere enn vanlig.
Så da spørs det når man kan begynne å teste:joyful:

Når tror du din IKM er nå?

Back
Topp