♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Jeg får helt sammenbrudd hvis det er lenge siden sist og det skjer noe som gjør at han ikke vil eller klarer. To ganger har det skjedd, da har jeg lagt å grått i sengen og han har måttet trøste meg:bag: Begge gangene har jeg blitt veldig overrasket over egen reaksjon, men det er tross alt noe jeg ønsker sterkt og bruker mye tid å tenke på. Skjønner godt du blir irritert, håper han har en god unnskyldning:joyful:
Sånn har jeg det også, vet at EL er rundt hjørnet og at nå er det spesielt viktig og snakker ikke om det med han lenger og enda mister han lysta i EL tiden. Det hele er hjerteskjærende [emoji22] blitt avvist 2 dager på rad nå og jeg merker at jeg kommer til å bli avvist ut denne PP.

Trodde mange hadde jevn stigning over noen dager, sett ut i fra el-test albumet. Så ble bekymret når testen var så negativ som el-tester kan bli dagen den egentlig skulle vært og trodde det kom til å en lang syklus. Den ble positiv dagen etter:p

Håper også dette er mnd hvor alt klaffer:joyful:
Det har jeg ikke tenkt på faktisk, men satser på det fungerer like bra for oss med kjapp stigning også. ;)

Min var ganske svak i går. Nå er den snart positiv! :)
91f27b9bb7de59deb067b5296c24f91c.jpg

Så utrolig vondt å oppleve [emoji22] Stor klem. Håper det klaffer raskt for deg.

Næj tror ikke det, fortsatt ikke noe EL slim bare melk aktig utflod.
Og det virker som lysta til sambo har stoppet for denne PP [emoji22]

Takk:Heartred
Det var ikke det vi forventet, men det går helt fint nå:happy:
Jeg føler meg mer forberedt nå, og tror ikke jeg kommer til å være veldig urolig for at det skal gå galt neste gang og...men det vet man vel ikke før man er i den situasjonen.

Hm...el kan kanskje komme uten at man får slim?
Så dumt at han ikke har lyst...men det er jo ikke alltid humøret og lysten er på topp. Spesielt hvis man har mye å gjøre i hverdagen.

Tror de færreste av oss er så rutinemennesker. Skjønner godt følelsene du går med, tror det er vanlig å føle et slags ansvar og derfor føle seg mislykket. Bare husk at begge har likt ansvar i et forhold :) Og hold på innstillingen din:happy:
Rutiner er greit, men ikke når det gjelder sex. Det er best når det skjer av seg selv, og fordi man vil.

Noen som har god peiling på kroppen , og om det å liksom føle seg litt sånn hoven i hele området der nede ( sånn ut til sidene og i mage området liksom) når man har eggløsning ?? Skal jo være i morgen eggløsning skal være, og lurer på om denne øm/hoven heten er kroppen som er i gang med el ?? Har hatt nesten positive el tester siden onsdag.

Noen som har god peiling på kroppen , og om det å liksom føle seg litt sånn hoven i hele området der nede ( sånn ut til sidene og i mage området liksom) når man har eggløsning ?? Skal jo være i morgen eggløsning skal være, og lurer på om denne øm/hoven heten er kroppen som er i gang med el ?? Har hatt nesten positive el tester siden onsdag.

Jeg pleier alltid å føle i eggstokkene når det er rundt el-tider. Enten kjenner jeg det i venstre eller høyre side, så jeg antar at det gjør vondt i den siden hvor egget slipper.
Da er det nok el som er i gang:D

2 dpo og murringer i magen på kveldstid samt veldig tissetrengt om kvelden. I går kveld tisset jeg 3 ganger på 30min. Rart om det har klaffet med lite sex, og ingen ting på dager med max på monitoren.

3 dpo og tiden snegler av sted. Har ikke trua på denne pp’en, men tiden går ikke noe fortere av den grunn

Ehhh??? Var akkurat å tissa, titta ned på papiret og det var lyserosa. Er 3 dpo, må jo være sprukket blodkar?

La aldri merke til noe blod etter EL ved tidligere graviditeter. Hadde en MA før sønnen min ble til.

Hender jeg spotter noen dager før IKM, men det er 1,5 uke til.

Takk[emoji813]red
Det var ikke det vi forventet, men det går helt fint nå:happy:
Jeg føler meg mer forberedt nå, og tror ikke jeg kommer til å være veldig urolig for at det skal gå galt neste gang og...men det vet man vel ikke før man er i den situasjonen.

Hm...el kan kanskje komme uten at man får slim?
Så dumt at han ikke har lyst...men det er jo ikke alltid humøret og lysten er på topp. Spesielt hvis man har mye å gjøre i hverdagen.
Så godt det går bedre nå og at dere er klare igjen. Det er veldig godt når det klaffer igjen da [emoji173]

Han har mye jobb tanker som han tar med seg hjem desverre.

Ja, jeg har det ganske likt iallefall. Noen dager før el og frem til dagen etter el ca.

Nå har vi lagt inn aksje de siste dagene, og på torsdag var testen positiv. Så nå er det bare å vente i spenning :) Lykke til alle sammen!

Hvor mye sex har dere rundt el? Vi har en liten her i hus og når begge jobber forskjellig skift er det ikke alltid like lett å få til. Vi har hatt 4 dager fra søndag. Fikk positiv el test onsdag og hadde da sikkert el torsdag?:) så da er det kun tirsdag og fredag vi ikje hadde oss denne uka. Lov å håpe vi traff da?[emoji23] krysser fingre og tær:)

Hvor mye sex har dere rundt el? Vi har en liten her i hus og når begge jobber forskjellig skift er det ikke alltid like lett å få til. Vi har hatt 4 dager fra søndag. Fikk positiv el test onsdag og hadde da sikkert el torsdag?:) så da er det kun tirsdag og fredag vi ikje hadde oss denne uka. Lov å håpe vi traff da?[emoji23] krysser fingre og tær:)
Herregud.. det er bra jobba.Har og en liten en og det har bare blitt 2 ganger denne uka.. natt til torsdag sist.. må få lagt inn noe aksjer i dag!!!!

Herregud.. det er bra jobba.Har og en liten en og det har bare blitt 2 ganger denne uka.. natt til torsdag sist.. må få lagt inn noe aksjer i dag!!!!
Ser du har ikm søndag om 2 uker såda har du nok fortsatt tid å få lagt inn ekstra. Vi har vært flink denne uka synes vi[emoji23] er jammen ikke like lett å få til mezd små i hus:P

Hvordan går det jenter? Har dere kommet dere inn det evige dpo-land eller ligger dere med bena høyt?

Noen som merker uvanlige symptomer på kroppen?

Selv opplevde jeg en merkelig liten blødning i går og har svake murringer nå, men har opplevd så mye rart når jeg ikke har vært gravid at jeg ikke tørr håpe at det er noe positivt på gang.

Back
Topp