♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Så rart at det skjer flere i denne gruppen samtidig:wideyed:
Jeg vet ikke når jeg kan forvente tr....hvis syklusen hadde vært som før jeg ble gravid i mai så ville el vært i morgen, og tr 19-20 oktober...men som du sier så kan nok tr komme tidligere hvis el kommer tidligere enn vanlig.
Så da spørs det når man kan begynne å teste:joyful:

Når tror du din IKM er nå?
Ja da er det ikke godt å vite når det forandrer seg sånn. Har du mistet? Så merkelig altså... Tja da må jeg tippe nesten en uke før... Men jeg tviler altså

Uff, du har prøvd så lenge ja. :/ Håper dette er din måned!
El testene blir raskt positive når de først blir det, og raskt negative igjen. Så har vel en kort topp eller hva de sier. [emoji14] Hva med dine? :)
Trodde mange hadde jevn stigning over noen dager, sett ut i fra el-test albumet. Så ble bekymret når testen var så negativ som el-tester kan bli dagen den egentlig skulle vært og trodde det kom til å en lang syklus. Den ble positiv dagen etter:p

Håper også dette er mnd hvor alt klaffer:joyful:

Ja da er det ikke godt å vite når det forandrer seg sånn. Har du mistet? Så merkelig altså... Tja da må jeg tippe nesten en uke før... Men jeg tviler altså

Ja, det var ikke levedyktig så ble abort i uke 13. Dette er første pp, og alt er vel ikke helt normalt enda.

Det satt på første pp forrige gang, men selv om vi har lagt inn aksjer regelmessig har jeg ikke så store forhåpninger denne pp.:)

Tviler du på at tr kommer tidligere eller at tr kommer i det hele tatt? Og at humping gitt resultater:D

Mannen gadd ikke i dag, heller. Nå kjenner jeg at jeg er irritert..
Jeg får helt sammenbrudd hvis det er lenge siden sist og det skjer noe som gjør at han ikke vil eller klarer. To ganger har det skjedd, da har jeg lagt å grått i sengen og han har måttet trøste meg:bag: Begge gangene har jeg blitt veldig overrasket over egen reaksjon, men det er tross alt noe jeg ønsker sterkt og bruker mye tid å tenke på. Skjønner godt du blir irritert, håper han har en god unnskyldning:joyful:

Jeg får helt sammenbrudd hvis det er lenge siden sist og det skjer noe som gjør at han ikke vil eller klarer. To ganger har det skjedd, da har jeg lagt å grått i sengen og han har måttet trøste meg:bag: Begge gangene har jeg blitt veldig overrasket over egen reaksjon, men det er tross alt noe jeg ønsker sterkt og bruker mye tid å tenke på. Skjønner godt du blir irritert, håper han har en god unnskyldning:joyful:
Han har ingen unnskyldning. Jeg føler at han saboterer siden han gjør det samme hver gang jeg har lyst, eller sier hva el-testen viser. Det er alltid han som skal bestemme når vi skal ha sex.

Han har ingen unnskyldning. Jeg føler at han saboterer siden han gjør det samme hver gang jeg har lyst, eller sier hva el-testen viser. Det er alltid han som skal bestemme når vi skal ha sex.
Du tror ikke han får prestasjonsangst?
Noen ganger er disse mennene litt dumme og uforstående til situasjonen. Du får prøve å forklare hvorfor det er viktig for deg, kanskje du må begynne å legge det fram slik at han ender opp med å tro han har bestemt det selv:p

Du tror ikke han får prestasjonsangst?
Noen ganger er disse mennene litt dumme og uforstående til situasjonen. Du får prøve å forklare hvorfor det er viktig for deg, kanskje du må begynne å legge det fram slik at han ender opp med å tro han har bestemt det selv:p
Nei, det har ingen ting med det å gjøre. Det er slik til vanlig også. Vi har aldri sex når jeg har lyst, bare når han vil. Det er kun søndager.

Nei, det har ingen ting med det å gjøre. Det er slik til vanlig også. Vi har aldri sex når jeg har lyst, bare når han vil. Det er kun søndager.
Da er det ikke så lett.. Har du prøvd å snakke med han om det? Få inn noen nye rutiner:happy: «Fra nå av blir det sex søndag og torsdag! Dermed basta!» :D

Tror el er like rundt hjørnet her og! Har i flere mnd hatt veldig få el-tegn, annet enn flere dager med stikking i magen. Nå er det imidlertid en del el-slim her, så nå håper jeg at jeg er superfruktbar og at alt ligger til rette for at vi kan lykkes denne mnd! [emoji23] Har vært en travel tid med mye reising og overtid så langt, så har ikke fått lagt inn noe særlig aksjer ennå. Bare å hive seg rundt!

Det er en god innstilling[emoji1] Håper han skjønner alvoret nå da..
Det håper jeg og! Jeg tenkte ikke på det før vi mistet. Hver gang etterpå har jeg følt meg mislykket når det ikke har klaffet, eller han ikke vil. Jeg er ikke lagd for sex en gang i uka, og på en fast dag.

Det håper jeg og! Jeg tenkte ikke på det før vi mistet. Hver gang etterpå har jeg følt meg mislykket når det ikke har klaffet, eller han ikke vil. Jeg er ikke lagd for sex en gang i uka, og på en fast dag.
Tror de færreste av oss er så rutinemennesker. Skjønner godt følelsene du går med, tror det er vanlig å føle et slags ansvar og derfor føle seg mislykket. Bare husk at begge har likt ansvar i et forhold :) Og hold på innstillingen din:happy:

Ja, det var ikke levedyktig så ble abort i uke 13. Dette er første pp, og alt er vel ikke helt normalt enda.

Det satt på første pp forrige gang, men selv om vi har lagt inn aksjer regelmessig har jeg ikke så store forhåpninger denne pp.:)

Tviler du på at tr kommer tidligere eller at tr kommer i det hele tatt? Og at humping gitt resultater:D
Så utrolig vondt å oppleve [emoji22] Stor klem. Håper det klaffer raskt for deg.

Næj tror ikke det, fortsatt ikke noe EL slim bare melk aktig utflod.
Og det virker som lysta til sambo har stoppet for denne PP [emoji22]

Back
Topp