♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Ja, hittil har det gått raskt å bli gravid, men så endte det ikke godt sist gang da. Men det skal bli 2018-baby:smug:
Det er sikkert lurt å bruke tester, jeg har bare ikke satt meg inn i det med hvor sterke strekene skal være og om det betyr at el er da eller om 24 timer.o_O:D
Jeg kaster meg inn i det når testene kommer.

Ja, det gjør det nok enklere hvis syklusene varierer. Mine var før abort på 26-28 dager, så håper det stabiliserer seg nå igjen.

Krysser fingrene for at det skal gå fort og bra med oss begge♡ masse lykke til:*

10dpo og snart eggløsning nå endelig. :) Dagene går sakte! Men dpo dagene er verre. [emoji28] Hvordan går det med dere andre? :)
Det finnes ikke noe som går treigere enn dpo-dagene:dead: Heldigvis er det litt spennende også, nå har jeg kjøpt inn en del billig-tester så jeg kan teste litt tidligere med god samvittighet:joyful: Er 1 dpo i morgen. Hurra:D
Tester du etter el?

Temping og el-tester viser at jeg plutselig har hatt EL - over en uke før forventet :eek: I følge fertilityfriend var EL på fredag 29.9 og at jeg nå allerede er 4 dpo. Da aner jeg ikke dato for IKM.. Må bare vente å se :|

Temping og el-tester viser at jeg plutselig har hatt EL - over en uke før forventet :eek: I følge fertilityfriend var EL på fredag 29.9 og at jeg nå allerede er 4 dpo. Da aner jeg ikke dato for IKM.. Må bare vente å se :|

Hvis el-testene og ff mener det samme må det jo stemme[emoji4] Er ikke så lenge til du kan begynne å teste da plutselig[emoji1]

Jeg tror jeg tilhører her pga sen EL.
Miniknøttet - pp8- b1 - EL 04.10 - IKM ca 17.10
Cd23 og max på monitoren i dag[emoji3]

Takk! [emoji3] Får håpe det blir klaff. Denne mnd er det ett år siden jeg ble gravid, men mistet i januar.
Da må du ha vært ganske langt på vei? Så trist:sorry: Håper på full klaff denne mnd! Jeg gleder meg til å se mange positive tester når vi kommer så langt:joyful:

Da må du ha vært ganske langt på vei? Så trist:sorry: Håper på full klaff denne mnd! Jeg gleder meg til å se mange positive tester når vi kommer så langt:joyful:
Jeg var 13+0 da jeg mistet rett etter nyttår. Embryoet var 8+4.
Artig om det blir mange med positive tester [emoji3]

Jeg var 13+0 da jeg mistet rett etter nyttår. Embryoet var 8+4.
Artig om det blir mange med positive tester
emoji3.png
Man skal være utrolig sterk som prøver og ikke minst når man mister. Det tar det man har av overskudd innimellom med sine opp og nedturer. Krysser fingrene for at dette er mnd hvor det kommer en ny spire som klorer seg fast inn til mål:happy: Er hvertfall sikker på det blir mange fine, positive tester;)

Man skal være utrolig sterk som prøver og ikke minst når man mister. Det tar det man har av overskudd innimellom med sine opp og nedturer. Krysser fingrene for at dette er mnd hvor det kommer en ny spire som klorer seg fast inn til mål:happy: Er hvertfall sikker på det blir mange fine, positive tester;)
Det var et mareritt da det stod på. Jeg har blitt knust hver gang det ikke har gått. Det positive er at jeg vet jeg kan bli gravid, og at jeg får tett oppfølging neste gang [emoji4]

Det finnes ikke noe som går treigere enn dpo-dagene:dead: Heldigvis er det litt spennende også, nå har jeg kjøpt inn en del billig-tester så jeg kan teste litt tidligere med god samvittighet:joyful: Er 1 dpo i morgen. Hurra:D
Tester du etter el?
Det kan du da. :D Bare husk og ikke begynn så tidlig at du blir skuffet. Hilsen hun som begynner på 6dpo. [emoji85] Ja, el testene begynner å bli litt sterkere hvertfall. :) Lykke til i dpo land ;)

Det kan du da. :D Bare husk og ikke begynn så tidlig at du blir skuffet. Hilsen hun som begynner på 6dpo. [emoji85] Ja, el testene begynner å bli litt sterkere hvertfall. :) Lykke til i dpo land ;)
Takk! Har testet i nesten 14 pp'er, ikke sett en eneste positiv test enda, så blir ikke skuffet av de:joyful: (TR derimot) Syns det bare er gøy å teste, litt hverdagsspenning i dpo-dagene;) Begynte 6 dpo sist jeg også:wacky: Det er jo egentlig helt tullete! Godt det er flere som er sånn.
Pleier testene å bli raskt positiv fra du begynner å se de blir sterkere? Eller tar det flere dager?

Back
Topp