♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Jeg slenger meg inn her og håper at det er riktig uke. :rolleyes:
Jeg har akkurat fått tr nr 2 etter abort, bare det at tr nr 1 kom for 2 uker siden, så syklusen er helt på jordet.

Pp 1( abort i august)- B3- EL ca 9 oktober (?)- IKM 19-22 okt

Er det noen som skal prøve noen kjerringråd denne pp’en?
Jeg har brukt grapefruktjuice de siste gangene og har begynt å like det, så kommer til å fortsette med det. Tenkte også å spise ananas i dpo dagene:) Det kan jo ikke skade hvertfall:happy:
Prøver Solvipect som jeg gjorde sist den satt. :) Samt grapefruktjuice og kanskje litt ananas.

Ser ingen IKM-tråd for uke 42, så da prøver jeg meg på det:joyful:
Siter et av mine innlegg så skal jeg oppdatere så fort jeg kan.

Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr.

F.eks: Nick - PP?- B? - EL? - IKM?

Lykke til alle sammen ❤️

Gi gjerne beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista.

Mandag 16.Oktober
Somre - pp14 - B1 - EL 30.09

Tirsdag 17.Oktober
Kaloui - pp3 - B2 - forventet EL ca 8/10

Onsdag 18.Oktober
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - (IKM 16-20/10)

Torsdag 19.Oktober
Daydream - pp1 - B1

Fredag 20.Oktober
Bringebær - pp2 - B4

Lørdag 21.Oktober
Fjellgeita92 - pp5 - B1 - EL ca. 6.10
Mimi87 - Pp3 - b2 - EL ca 07 okt

Søndag 22.Oktober
Missy1984 - pp3 - B3 - EL 8/10
hmm..håpe2018 - Pp4 - B3 - EL 3/10

Gravid :happy093

TR :smiley-angry016

Over IKM / Usikker :confused013

Ikke oppdatert :anyone
IKM 21/10, pp3 (dobbel pergokur), B2

Jeg slenger meg inn her og håper at det er riktig uke. :rolleyes:
Jeg har akkurat fått tr nr 2 etter abort, bare det at tr nr 1 kom for 2 uker siden, så syklusen er helt på jordet.

Pp 1( abort i august)- B3- EL ca 9 oktober (?)- IKM 19-22 okt
Får tro syklusen stabiliserer seg nå og at det kommer en ny spire :) La deg inn på 20.10. Gi beskjed om du vil jeg skal endre noe:happy:

Jeg har brukt grapefruktjuice de siste gangene og har begynt å like det, så kommer til å fortsette med det. Tenkte også å spise ananas i dpo dagene:) Det kan jo ikke skade hvertfall:happy:
Jeg skal prøve meg på grapefruktjuice og wild yam denne pp :P Har hatt korte lutealfaser på bare 9 dager, så blir spennende å se om wild yam har noen positiv virking på det :joyful:

Ja, det er virkelig det jeg håper. Har hatt lyst på barn hele livet. Rart. Et største ønske som også er en kvinnes oppgave. Men det får jeg ikke til. Føler meg ganske så mislykket som kvinne noen ganger.
Ganske vanlig følelse når det tar tid eller ikke går...

Ser ingen IKM-tråd for uke 42, så da prøver jeg meg på det:joyful:
Siter et av mine innlegg så skal jeg oppdatere så fort jeg kan.

Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr.

F.eks: Nick - PP?- B? - EL? - IKM?

Lykke til alle sammen [emoji173]️

Gi gjerne beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista.

Mandag 16.Oktober
Somre - pp14 - B1 - EL 30.09

Tirsdag 17.Oktober
Kaloui - pp3 - B2 - forventet EL ca 8/10

Onsdag 18.Oktober
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - (IKM 16-20/10)

Torsdag 19.Oktober
Daydream - pp1 - B1

Fredag 20.Oktober
Bringebær - pp2 - B4
Snart 3.e? - Pp 1( abort i august)- B3- EL ca 9 oktober (?)- (IKM 19-22 okt)

Lørdag 21.Oktober
Fjellgeita92 - pp5 - B1 - EL ca. 6.10
Mimi87 - pp3 - b2 - EL ca 07 okt
Jollypop - pp4 (pp1 etter MA) - B2 - EL 07.10
Venessiela - pp3 (dobbel pergokur) - B2

Søndag 22.Oktober
Missy1984 - pp3 - B3 - EL 8/10
hmm..håpe2018 - Pp4 - B3 - EL 3/10

Gravid :happy093

TR :smiley-angry016

Over IKM / Usikker :confused013

Ikke oppdatert :anyone

Hallo dere! Ny syklus, ny IKM-gruppe :) så kjekt at den allerede var opprettet!

Piana - PP6 - B1 - EL(Vi får se!) - IKM 21.10

Jeg begynner å bli så utålmodig nå at jeg ville danset naken under fullmånen hvis noen hadde sagt det ville hjelpe [emoji23]

Jeg har bare prøvd grapefruktjuice forrige PP - vet ikke om jeg merket noe særlig forskjell egentlig, men jeg er glad i grapefruktjuice jeg, så det kan jeg jo like gjerne fortsette med! Og hvorfor ikke hive innpå litt ananas i samme slengen! Det også er jo sunt og godt. Har også en te som skal være hormonstabiliserende (pukka motherkind pregnancy) som jeg drikker litt i ny og ne.

Har lest ganske mye om wild yam også, men ser at folk har litt varierende erfaringer.. men mange skriver jo at de ble gravide når de tok wild yam, så det er fristende å teste!

Da har jeg kjøpt eggløsningstester og de er kommet i posten:) vet ikke helt når jeg skal ha eggløsning så kanskje jeg sksl begynne å teste i helgen?:p klarer ikke vente :woot:

Jeg venter på mine, men vet ikke om jeg rekker å få de før el, så denne pp blir det nok prøving uten peiling. Men det har jo funket de andre gangene:D

Back
Topp