♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Da har jeg kjøpt eggløsningstester og de er kommet i posten:) vet ikke helt når jeg skal ha eggløsning så kanskje jeg sksl begynne å teste i helgen?:P klarer ikke vente :woot:

Jeg får også el-tester i posten snart, håper bare de kommer før el. Denne gangen temper jeg i tillegg, og har el smerter[emoji23] Så nå skal jeg finne ut nøyaktig når el skjer[emoji851] Blir litt kokko av å ha prøvd så lenge.

Er det nytt hus eller oppussing? Ser for meg det er mye arbeid.
Godt med noen ekstra dager fri[emoji4] Håper det blir fint vær så det er litt gøyere å være ute[emoji1]

Oppussing...hus fra 1905:wacky: vi har holdt på i et år, og skal fortsette et halvt år- til et år til og så kjøpe noe litt nyere:joyful:

Ja,deilig med fri, og ser ut som det kan bli litt pent vær og!

Oppussing...hus fra 1905:wacky: vi har holdt på i et år, og skal fortsette et halvt år- til et år til og så kjøpe noe litt nyere:joyful:

Ja,deilig med fri, og ser ut som det kan bli litt pent vær og!
Imponerende at dere har holdt på så lenge med et så gammelt hus uten å gi opp hvis dere ikke skal bo der selv til slutt:joyful: Må være gøy å se hvor fint det blir til og å ha et prosjekt. Regner med dere lærer mye om oppussing som helt sikkert kommer til nytte senere :)

Imponerende at dere har holdt på så lenge med et så gammelt hus uten å gi opp hvis dere ikke skal bo der selv til slutt:joyful: Må være gøy å se hvor fint det blir til og å ha et prosjekt. Regner med dere lærer mye om oppussing som helt sikkert kommer til nytte senere :)

Hehe, det er samboeren som håller på i overetasjen og pusser opp, og jeg styrer med unger og hverdagen i underetasjen:p
Ja, han er super flink!
Planen var å bo her, men vi fant ut at det er for litet, særlig med en liten en til, så da holder vi ut som til vi er ferdige og forhåpentligvis har vi råd til et større og nyere hus.

Jeg tror jeg har el allerede nå.... det er ømt på høyre side i magen, sånn som jeg pleier å få rundt el.
Jeg har ingen tester, men lagt inn aksjer 3 dager på rad, så kan gå:D

Noen andre som kjenner noe?

Jeg tror jeg har el allerede nå.... det er ømt på høyre side i magen, sånn som jeg pleier å få rundt el.

Har mye slim, og er egentlig skikkelig sjaber i formen, trøtt og uggen...Men vet ikke om det er el.. Har fått sterkere el.Tester, men ikke like sterk som kontroll streken.. er jo enda lenge til æ egentlig skal ha el. Neste lørdag... Men dere har jo gjort bra forarbeid dersom el er nå :)

Jeg fikk positivt test i går kveld og i dag. Kjenner det er litt ømt også nå, så tror el skjer snart[emoji4]
Godt du har fått lagt inn aksjer på forhånd[emoji1376][emoji1]

Har mye slim, og er egentlig skikkelig sjaber i formen, trøtt og uggen...Men vet ikke om det er el.. Har fått sterkere el.Tester, men ikke like sterk som kontroll streken.. er jo enda lenge til æ egentlig skal ha el. Neste lørdag... Men dere har jo gjort bra forarbeid dersom el er nå :)

Mye Slim er bra, og når du tester så får du mer sikker "fasit" enn jeg får som bare kjenner at det skjer noe.
Da har du en del dager på deg da til el, og så får dere legge inn aksjer i tilfelle da:p

Jeg fikk positivt test i går kveld og i dag. Kjenner det er litt ømt også nå, så tror el skjer snart[emoji4]
Godt du har fått lagt inn aksjer på forhånd[emoji1376][emoji1]

Så bra med positive tester! Da vet du at det skjer noe i hvert fall:happy:
Ja, det var ikke akkurat planlagt med sex utifra el nå:D
Jag trodde el ville være fra onsdag-torsdag..

Jeg ble gravid i mai på pp1, og jeg så nå i kalenderen at vi la inn aksjer på dag 8, 11,13 og 14 etter mens, men jeg kjente aldri el i mai....men det funket tydeligvis allikevel:p idag er jeg på dag 8, så kan funke:)

Jeg venter på mine, men vet ikke om jeg rekker å få de før el, så denne pp blir det nok prøving uten peiling. Men det har jo funket de andre gangene:D
Så heldig du er da♡ Lykke til!:* jeg husker ilke om jeg tok el test ved forrige eller om vi klarte det uten men tror jeg tok el test den måneden også:) synes det er greit å bruke siden jeg har så varierende syklus:) tok en test nå i stad :P

Så heldig du er da♡ Lykke til!:* jeg husker ilke om jeg tok el test ved forrige eller om vi klarte det uten men tror jeg tok el test den måneden også:) synes det er greit å bruke siden jeg har så varierende syklus:) tok en test nå i stad :p

Ja, hittil har det gått raskt å bli gravid, men så endte det ikke godt sist gang da. Men det skal bli 2018-baby:smug:
Det er sikkert lurt å bruke tester, jeg har bare ikke satt meg inn i det med hvor sterke strekene skal være og om det betyr at el er da eller om 24 timer.o_O:D
Jeg kaster meg inn i det når testene kommer.

Ja, det gjør det nok enklere hvis syklusene varierer. Mine var før abort på 26-28 dager, så håper det stabiliserer seg nå igjen.

Positiv EL-test idag. Forventet ikke positiv før fredag så litt satt ut. Spent på morgendagens.

Hei! Hvordan var dette igjen? Har glemt siden sist. Setter man seg opp på den dagen man vanligvis skulle hatt mensen? :)

Hei! Hvordan var dette igjen? Har glemt siden sist. Setter man seg opp på den dagen man vanligvis skulle hatt mensen? :)

Velkommen [emoji4] Ja, du skriver nick-hvilket barn du prøver på(B1-b2 osv) - dag for eggløsning og ikm (dagen du skulle fått mens).

Back
Topp