♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

12 dpo er i mitt hode lenge å vente også[emoji85] Men jo lenger man klarer å vente jo mindre penger trenger man å bruke på tester[emoji4]

Ja, en av ulempene er at det koster å teste, hvis man ikke kjøper de rimelige testene da:happy:
Men jeg har ikke lyst å teste positivt tidlig og så blir det kjemisk og stor skuffelse.

Ikke vår uke enda, men ser ut som noen planlegger å teste denne uken. Spennende! Håper mange får to streker. :)

Ulempen med å være sent i uken er at jeg selv akuratt er ferdig med el. [emoji14]

Ikke vår uke enda, men ser ut som noen planlegger å teste denne uken. Spennende! Håper mange får to streker. :)

Ulempen med å være sent i uken er at jeg selv akuratt er ferdig med el. [emoji14]
Tror æ har hatt el i går .. får ihvertfall ikke sterkere el.tester..enn det jeg fikk på onsdag.. så.. vet ikke helt.. .Men har ikm om akkurat 2 uker.. tenker at æ kanskje tester neste helg første gang.. :)

Jeg er blitt syk. :( Vet ikke hvor mye det påvirker sjansen for å bli gravid, men det er vel ikke det kroppen prioriterer høyest nå.

Jeg er 7 dpo og har ingen symptomer i det hele tatt...
Men sist jeg var gravid merker jeg ingenting før noen dager etter jeg testet positivt.
Det beste er vel å ikke få for store forhåpninger, men det er vanskelig jo nærmere IKM man kommer.:confused:

6 dpo i dag og lite «symptomer», fryser og er litt oppblåst/stinn i magen. Sikkert tilfeldig.

Hvordan er det med dere andre?
Siden el kom nesten 10 (!) dager før forventet, så er jeg 9/10 dpo i dag og IKM i dag/morgen. Så hører vel egentlig hjemme i uke 41, men har ikke byttet gruppe siden syklusen min tydeligvis ikke er helt regelmessig :wideyed:
Uansett, negativ test i går så venter på tr. Har tatt wild yam denne pp så håper hvertfall på lenger lutealfase enn 9 dager nå. :)

Æ e usikker på om æ kan begynne å telle dpo nå.. er på cd20 (sirka) og muligens 1 dpo.. bare 13 dager til ikm.. så æ kan jo late som æ e på dpo.. haha.. orker ikke å leite mer etter egget.. det må jo sluppet seg nå.. :)

7 dpo her også, å ingen symptomer. Pga diare som har gått på rundgang hjemme så ble det lite kos denne mnd, så er ikke like positiv denne mnd.

Sent from my SM-G920F using BV Forum mobile app

Ingen som har begynt å teste enda?

Back
Topp