♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Siden el kom nesten 10 (!) dager før forventet, så er jeg 9/10 dpo i dag og IKM i dag/morgen. Så hører vel egentlig hjemme i uke 41, men har ikke byttet gruppe siden syklusen min tydeligvis ikke er helt regelmessig :wideyed:
Uansett, negativ test i går så venter på tr. Har tatt wild yam denne pp så håper hvertfall på lenger lutealfase enn 9 dager nå. :)
Hyggelig om du vil henge med oss likevel :happy: Håper wild yam hjelper på. Har du brukt det før?

Ingen som har begynt å teste enda?
Vi reiser på hytta på onsdag, så da kan jeg ikke teste før ikmdagen [emoji4] lik så greit, så slipper jeg å tenke så mye på det[emoji4] Sist mnd fikk jeg tror før tiden, så er spent på hva denne mnd bringer[emoji2]

Jeg har planer om å begynne i morgen, 8 dpo. Har fult av billigtester liggende klar:D Ingen forhåpninger om at det skal slå ut veldig tidlig men vet jo aldri;)
Lykke til!
Nei, man vet aldri.

Vi reiser på hytta på onsdag, så da kan jeg ikke teste før ikmdagen [emoji4] lik så greit, så slipper jeg å tenke så mye på det[emoji4] Sist mnd fikk jeg tror før tiden, så er spent på hva denne mnd bringer[emoji2]
Blir spennende å se da! Lykke til

Jeg er 6 dpo så altfor tidlig til å kunne få utslag. Føler jeg ikke har masse symptomer som jeg ofte har hatt på denne tiden når jeg har blitt gravid så ikke veldig optimistisk. Mer stressa fordi det var på denne tiden jeg testet positivt med det svangerskapet vi kom lengst med ifjor.

Jeg har planer om å begynne i morgen, 8 dpo. Har fult av billigtester liggende klar:D Ingen forhåpninger om at det skal slå ut veldig tidlig men vet jo aldri;)

Så spennende, da skal jeg krysse fingrene for deg.

Jeg tester torsdag trur jeg.

Her ble det ikke el før i dag, så hopper over i uke 43. Lykke til til dere andre :)

Hvor tidlig har dere fått symptomer før? :) Jeg selv har ikke kjent noe før etter IKM. Da kom kvalmen og energien gikk på ned. [emoji14]

8 dpo og første testen tatt:joyful:
Viste ingenting,som forventet. Men siden jeg drømte at jeg testet positivt så måtte jeg bare:wacky:

Noen flere som er i gang?
Tok en test jeg og, helt hvit:p Fikk meg en liten overraskelse da noen av testene var lh-tester. Åpnet den før jeg la merke til det, så måtte bruke den og;)

Vedlegg

• DE6A1D37-0B63-4D31-88FE-2AF2DE731923.jpeg
    DE6A1D37-0B63-4D31-88FE-2AF2DE731923.jpeg
    780,4 KB · Visninger: 90
Hvor tidlig har dere fått symptomer før? :) Jeg selv har ikke kjent noe før etter IKM. Da kom kvalmen og energien gikk på ned. [emoji14]

Har opplevd 9 dpo å bli svimmel, kvalm og sulten på en gang, da skjønte jeg. Sist opplevde jeg at kondisen forsvant over natta rundt IKM, skjønte det da også.

Pleier få symptomer 6-8 dpo og teste positivt 8-10 dpo

Back
Topp