Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig om du vil henge med oss likevel Håper wild yam hjelper på. Har du brukt det før?Siden el kom nesten 10 (!) dager før forventet, så er jeg 9/10 dpo i dag og IKM i dag/morgen. Så hører vel egentlig hjemme i uke 41, men har ikke byttet gruppe siden syklusen min tydeligvis ikke er helt regelmessig
Uansett, negativ test i går så venter på tr. Har tatt wild yam denne pp så håper hvertfall på lenger lutealfase enn 9 dager nå.
Jeg har planer om å begynne i morgen, 8 dpo. Har fult av billigtester liggende klar Ingen forhåpninger om at det skal slå ut veldig tidlig men vet jo aldriIngen som har begynt å teste enda?
Vi reiser på hytta på onsdag, så da kan jeg ikke teste før ikmdagen [emoji4] lik så greit, så slipper jeg å tenke så mye på det[emoji4] Sist mnd fikk jeg tror før tiden, så er spent på hva denne mnd bringer[emoji2]Ingen som har begynt å teste enda?
Blir spennende dager fremover da!Jeg har planer om å begynne i morgen, 8 dpo. Har fult av billigtester liggende klar Ingen forhåpninger om at det skal slå ut veldig tidlig men vet jo aldri
Lykke til!Jeg har planer om å begynne i morgen, 8 dpo. Har fult av billigtester liggende klar Ingen forhåpninger om at det skal slå ut veldig tidlig men vet jo aldri
Blir spennende å se da! Lykke tilVi reiser på hytta på onsdag, så da kan jeg ikke teste før ikmdagen [emoji4] lik så greit, så slipper jeg å tenke så mye på det[emoji4] Sist mnd fikk jeg tror før tiden, så er spent på hva denne mnd bringer[emoji2]
Spennende, du får oppdatere oss.Jeg har planer om å begynne i morgen, 8 dpo. Har fult av billigtester liggende klar Ingen forhåpninger om at det skal slå ut veldig tidlig men vet jo aldri
Jeg har planer om å begynne i morgen, 8 dpo. Har fult av billigtester liggende klar Ingen forhåpninger om at det skal slå ut veldig tidlig men vet jo aldri
Tok en test jeg og, helt hvit Fikk meg en liten overraskelse da noen av testene var lh-tester. Åpnet den før jeg la merke til det, så måtte bruke den og8 dpo og første testen tatt
Viste ingenting,som forventet. Men siden jeg drømte at jeg testet positivt så måtte jeg bare
Noen flere som er i gang?
Hvor tidlig har dere fått symptomer før? Jeg selv har ikke kjent noe før etter IKM. Da kom kvalmen og energien gikk på ned. [emoji14]
Pleier få symptomer 6-8 dpo og teste positivt 8-10 dpoHvor tidlig har dere fått symptomer før? Jeg selv har ikke kjent noe før etter IKM. Da kom kvalmen og energien gikk på ned. [emoji14]
Håper dette er et bra tegnI går var jeg kvalm da jeg lagde middag. Det samme da jeg sto opp i dag. Nesten borte etter litt mat. Hmm.