♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Har en sånn litt varm følelse i magen og i går kveld, hadde jeg en sånn skikkelig uggen følelse. Håper at jeg egentlig har hatt el tidligere og at det er festing som pågår

Hadde el på fredag og lørdag, vert kvalm og spydde i morges, værste gikk over etter hvert.
Hatt mens smerter, vondt i bekkenet og korsryggen siden helgen, tok uvi test i morges og den var negativ.

Hadde el på fredag og lørdag, vert kvalm og spydde i morges, værste gikk over etter hvert.
Hatt mens smerter, vondt i bekkenet og korsryggen siden helgen, tok uvi test i morges og den var negativ.
Lurte faktisk på i går og søndag, på om jeg hadde fått uiv, fordi det var nesten litt vondt å tisse.. Men det har gitt seg.

Jeg har litt murring, men siden det er første ordentlige syklusen etter abort er jeg redd for at det kan være tegn på tr.
Hvorfor går tiden så sakte??!:shifty:

Jeg har litt murring, men siden det er første ordentlige syklusen etter abort er jeg redd for at det kan være tegn på tr.
Hvorfor går tiden så sakte??!:shifty:
Tiden snegler seg av gårde:dead: Er ikke så lett å tenke på andre ting når det nærmer seg. Krysser fingrene for at tr holder seg langt unna og at det er andre grunner for murringen!:happy:

Uggen i magen og «vondt» der nede.. Har en sånn varm aktig følelse.. tok en el.Test i ettermiddag, og den var skikkelig svak og g-testen var negativ.. er selvfølgelig for tidlig for å bli positiv.. lurer på hvor mange dager dpo jeg er. ..Hmm..

7 dpo og lite symptomer, litt oppblåst, litt ømme pupper og kort lunte. Er vel mer sannsynlig at det er PMS

Tiden snegler seg av gårde:dead: Er ikke så lett å tenke på andre ting når det nærmer seg. Krysser fingrene for at tr holder seg langt unna og at det er andre grunner for murringen!:happy:

Takk, vi krysser fingrene for at det blir bare fine streker snart:woot:
Skal du teste i morgen?

Jeg testet ikke i dag, men våknet med metallsmak i munnen... jeg var hos tannlegen i går og fjernet tannstein. Kanskje det kommer av det?:bored:

Jeg har også hatt metallsmak i munnen, men det kan ha noe med at jeg hadde en runde med neseblod på kvelden/natten. Krysser fingrene på at det kan være et godt tegn[emoji56]

Back
Topp