Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg håper det [emoji4] Det får ikke lov til å være noe som går [emoji21]Håper dette er et bra tegn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper det [emoji4] Det får ikke lov til å være noe som går [emoji21]Håper dette er et bra tegn
Lurte faktisk på i går og søndag, på om jeg hadde fått uiv, fordi det var nesten litt vondt å tisse.. Men det har gitt seg.Hadde el på fredag og lørdag, vert kvalm og spydde i morges, værste gikk over etter hvert.
Hatt mens smerter, vondt i bekkenet og korsryggen siden helgen, tok uvi test i morges og den var negativ.
Hihi.Kvalm av grønnsåpelukta [emoji23]
Ja, det blir det. Håper ikke at det er starten på omgangssyke.Hihi.
Blir spennende å se på tester snart da
Nei, det er absolutt ikke like koselig.Ja, det blir det. Håper ikke at det er starten på omgangssyke.
Tiden snegler seg av gårde Er ikke så lett å tenke på andre ting når det nærmer seg. Krysser fingrene for at tr holder seg langt unna og at det er andre grunner for murringen!Jeg har litt murring, men siden det er første ordentlige syklusen etter abort er jeg redd for at det kan være tegn på tr.
Hvorfor går tiden så sakte??!
Nei, det er bare ekkeltNei, det er absolutt ikke like koselig.
Tr her i dag [emoji21] Lykke til videre dere andre <3
Tr her i dag [emoji21] Lykke til videre dere andre <3
Tiden snegler seg av gårde Er ikke så lett å tenke på andre ting når det nærmer seg. Krysser fingrene for at tr holder seg langt unna og at det er andre grunner for murringen!
Ja, hvorfor ikke Når jeg først har begynt å teste kan jeg ikke hoppe over en dagTakk, vi krysser fingrene for at det blir bare fine streker snart
Skal du teste i morgen?
Ja, hvorfor ikke Når jeg først har begynt å teste kan jeg ikke hoppe over en dag
Jeg testet ikke i dag, men våknet med metallsmak i munnen... jeg var hos tannlegen i går og fjernet tannstein. Kanskje det kommer av det?