♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

8 dpo og det kom symptomer kastet på meg igår så alt er innen normalen. Prøver holde meg så jeg kan teste senere idag da det var for ukonsentrert imorges. Vet at selv med positive tester nå så er ikke første delmål før om en uke så har ikke store forhåpninger. Baserer meg på en kjemisk og så får jeg bli positivt overrasket.

Jeg synes det høres ut som symptomer! Pleier du å ha sånn før tr?
Da håper jeg at du ikke får drukket vin på lørdag:p

Det har skjedd at jeg har hatt lignende symptomer, men ikke vanlig og trur jeg da har vært nærmere TR. Puppene som gjør meg mest usikker. Pleier ikke legge merke til at jeg har pupper, men nå har jeg litt rar følelse i dem og de virker litt fyldigere.

Tusen takk :D

Stikker i livmor området og kjennes nesten sånn som når melka kom sist i puppene. Håpet stiger og syns det er drit skummelt. Prøver å snakke fornuft til meg selv så jeg ikke skal bli så skuffet.

Stikker i livmor området og kjennes nesten sånn som når melka kom sist i puppene. Håpet stiger og syns det er drit skummelt. Prøver å snakke fornuft til meg selv så jeg ikke skal bli så skuffet.
Hvis du klarer det må du dele oppskriften.
Nedturen kommer uansett om det er meningen, nyt gode og positive stunder.

Ikke sant! Jeg blir fortsatt kvalm av ulike lukter. Likevel er det altfor tidlig til at en g-test vil slå ut.
Ikke sant.
Jeg har flere ganger testet tidlig pga symptomer. Begynner å kjenne igjen ting etter så mange runder. Tror du du tester imorgen eller senere?

Føler jeg må på do hele tiden idag, men sikkert helt tilfeldig. [emoji14] Men var slik før positiv test sist gang. [emoji14]
Lov å håpe det er sånn nå og da. Hvor mange dpo er du?

Ikke sant.
Jeg har flere ganger testet tidlig pga symptomer. Begynner å kjenne igjen ting etter så mange runder. Tror du du tester imorgen eller senere?
Jeg tror ikke det har noen hensikt å teste før nærmere IKM. Da jeg ble gravid for ett år siden var det en svak strek på cb kryss. Dagen etter viste cb digital 2-3 uker. Aner ikke hvor mange dpo siden vi ikke prøvde aktivt.
Hvilke symptomer har du?

Jeg tror ikke det har noen hensikt å teste før nærmere IKM. Da jeg ble gravid for ett år siden var det en svak strek på cb kryss. Dagen etter viste cb digital 2-3 uker. Aner ikke hvor mange dpo siden vi ikke prøvde aktivt.
Hvilke symptomer har du?
Jeg er ekstremt frossen (mye mer enn jeg har vært før)
Litt ømme pupper til og fra (men mye mindre enn de har pleid å være)
Veldig sensitiv luktesans
Melk og eplejuice smaker rart/ekkelt

For meg er dette klassiske symptomer. Har vel vært tilstede i en eller annen grad hver eneste graviditet i denne prøvetiden, men ikke de tre syklusene uten noe napp...

Jeg er ekstremt frossen (mye mer enn jeg har vært før)
Litt ømme pupper til og fra (men mye mindre enn de har pleid å være)
Veldig sensitiv luktesans
Melk og eplejuice smaker rart/ekkelt

For meg er dette klassiske symptomer. Har vel vært tilstede i en eller annen grad hver eneste graviditet i denne prøvetiden, men ikke de tre syklusene uten noe napp...
Da krysser jeg fingrene[emoji4]
Sist merket jeg det på kvalmen og luktesansen. Etter positiv g-test tok det ikke lang tid før jeg fikk andre symptomer også.

Da krysser jeg fingrene[emoji4]
Sist merket jeg det på kvalmen og luktesansen. Etter positiv g-test tok det ikke lang tid før jeg fikk andre symptomer også.
Tusen takk.
håper vi kan komme helt i mål denne gangen.

4 dpo. Er på dag 2 med å være skikkelig oppblåst. Tidlig med symptomer kanskje,sikkert noe jeg har spist og kan ikke huske at jeg har vært så oppblåst før. Ser ut som jeg er på vei [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp