♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Hvordan lever dere nå i ventetiden? Jeg har ikm på mandag. Har spotting i dag - akkurat som sist mnd. Har høstferie og nyter bare litt alkohol på kveldstid etter at barna er lagt. Med andre ord, jeg lever som normalt frem til positiv test.

Hvordan lever dere nå i ventetiden? Jeg har ikm på mandag. Har spotting i dag - akkurat som sist mnd. Har høstferie og nyter bare litt alkohol på kveldstid etter at barna er lagt. Med andre ord, jeg lever som normalt frem til positiv test.
Lever som normalt, men drikker ikke alkohol etter el. Men det gjør jeg veldig sjelden til vanlig utenom hvis det er noe spesielt. :) Spiser spekemat med god samvittighet da. [emoji16]

Testet idag og det var negativt, på 10 dpo...

Neste testedag for meg er lørdag.
I går hadde jeg masse murringer og var så trøtt at jeg vurderte å legge meg kl 2030, hvis dette ikke er graviditet så oppfører seg kroppen veldig rart:sour:
Men jeg tør ikke å håpe.

Hvordan går det for dere andre?

5dpo, litt murring og et lite tempdropp idag. Er jo lov å håpe. [emoji87] Men murringen har jeg kjent uten å være gravid også. [emoji14]

10 dpo, litt høyere temp igjen i dag, men negativ test. Har kjent meg frossen og har hatt murring innimellom. Begge deler kan være pms-symptom, men håper selvfølgelig at det er noe annet:smiley-angelic001

9 dpo i dag og klarte å droppe test.

Våknet litt uggen i dag også.
Puppene er tydelig forskjellig størrelse og i går kveld kom det litt råmelk ut av den største. Ikke opplevd noe av dette siden jeg sluttet å amme for 1,5 år siden.

Hadde litt stikk/ ubehag i livmorområdet på trening i går.

9dpo og trur jeg begynner å bli forkjøla... Skal ikke teste før tidligst søndag, ikm tirsdag.

Back
Topp