Så gøy! Da må du kose deg masse. Greit å ha annet å tenke på.Da er kofferten pakket, uten noen tester! :-O Flyet går til London 18:00. Så krysser fingrene for at TR ikke kommer på besøk når vi er der i en uke! God helg alle sammen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Da må du kose deg masse. Greit å ha annet å tenke på.Da er kofferten pakket, uten noen tester! :-O Flyet går til London 18:00. Så krysser fingrene for at TR ikke kommer på besøk når vi er der i en uke! God helg alle sammen.
Kos deg! Satser på at tanta holder seg unna lenge God tur!Da er kofferten pakket, uten noen tester! :-O Flyet går til London 18:00. Så krysser fingrene for at TR ikke kommer på besøk når vi er der i en uke! God helg alle sammen.
Så kjedelig. Krysser fingrene for at det er en ny spire!Jeg fikk svar på nok en blodprøve etter SA for 3 uker siden. Og all hcg er fortsatt ikke ute, ligger på 70 nå.. viser seg at jeg var gravid utenfor livmoren, er derfor det tar sånn tid å bli kvitt hcg. Skal ta ny om 2 uker, så nå er vi spente på om den har økt igjen pga ny graviditet eller om det er pga aborten.. Spennende og kjipt på samme gang siden jeg har ikm om en uke , og kan da teste positivt selvom jeg kanskje ikke er gravid.. [emoji13]
Det var en veldig tydelig strek så tidlig! Gratulerer så mye!
8 dpo, men denne ser vel positiv ut?
Gratulerer!! Var jo veldig tydelig denne!
Det var en veldig tydelig strek så tidlig! Gratulerer så mye!
Gratulerer!! Var jo veldig tydelig denne!
Nice.. gratulerer sier æ bare
Gratulerer [emoji9]
Kanskje det er to?Ja, jeg synes også det! Kanskje jeg har regnet feil, men har jo telt fra el testen slo ut[emoji23]
Dette kom brått på, vi er bare i pp2 etter uttak av spiral. Nå håper jeg bare alt går bra[emoji173]️
Kanskje det er to?
Gratulerer [emoji9]
Ja, det er absolutt en mulighet. Er jo veldig individuelt hvor fort hcg produseresJa, man vet aldri! Vi har to barn fra før, men to til er velkommen de også[emoji173]️
Kan det være at min kropp produserer mye HCG tidlig bare også?