♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Jeg fikk svar på nok en blodprøve etter SA for 3 uker siden. Og all hcg er fortsatt ikke ute, ligger på 70 nå.. viser seg at jeg var gravid utenfor livmoren, er derfor det tar sånn tid å bli kvitt hcg. Skal ta ny om 2 uker, så nå er vi spente på om den har økt igjen pga ny graviditet eller om det er pga aborten.. Spennende og kjipt på samme gang siden jeg har ikm om en uke , og kan da teste positivt selvom jeg kanskje ikke er gravid.. [emoji13]

Jeg fikk svar på nok en blodprøve etter SA for 3 uker siden. Og all hcg er fortsatt ikke ute, ligger på 70 nå.. viser seg at jeg var gravid utenfor livmoren, er derfor det tar sånn tid å bli kvitt hcg. Skal ta ny om 2 uker, så nå er vi spente på om den har økt igjen pga ny graviditet eller om det er pga aborten.. Spennende og kjipt på samme gang siden jeg har ikm om en uke , og kan da teste positivt selvom jeg kanskje ikke er gravid.. [emoji13]
Så kjedelig. :( Krysser fingrene for at det er en ny spire! :)

Tok en test likevel idag jeg, og fikk selvsagt en falsk skyggestrek. [emoji58] 6dpo og jeg skulle jo klare å holde meg lengre!!

12 dpo og ikke tegn til noe strek. Nå blir det ikke testing før Ikm som jeg tror er på onsdag. Men tror det blir ny på.
Jeg krysser fingrene for fine streker fra dere andre:happy:

a24f58b0d8c6ebe95b7336e4d8f42a50.jpg

8 dpo, men denne ser vel positiv ut?

Tok en test i dag... er bare kanskje 6-7 dager dpo.. Men helt hvit.. jaja.. får prøve mer ..kanskje på mandags mårra.. Vist æ klarer å holde mæ så lenge.. haha
68991408c1be832df6a3dd211694c1cc.jpg

Back
Topp