Klarte ikke vente, men nå er det ingen tvil[emoji177]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo, men denne ser vel positiv ut?
Gratulerer så mye. [emoji4]
Gratulerer det er det ikke tvil!!!♡♡
8 dpo, men denne ser vel positiv ut?
Hvor mange dpo er du? mange som ikke får symptomer før IKM da. Krysser fingrene!Tror ikke det har klaffet denne runden. Har absolutt ingen symptomer. Jaja vi får svaret på tampen av uka. Alle som ikke er bekreftet verken ene eller andre veien. Masse lykke til!♡
10 dpo. Har en gutt fra før og da hadde jeg menskramper på denne tiden mener jeg. Krysser fingrene med deg men er ganske negativ denne runden lykke til du også♡♡Hvor mange dpo er du? mange som ikke får symptomer før IKM da. Krysser fingrene!
Skjønner, men det trenger jo ikke være likt som sist. Takk for det. Er litt negativ jeg også, det er alltid lettest å være positiv på andre sine vegne. [emoji14]10 dpo. Har en gutt fra før og da hadde jeg menskramper på denne tiden mener jeg. Krysser fingrene med deg men er ganske negativ denne runden lykke til du også♡♡
Iiikkk.. æ tror æ dør.. Ser dere strek på denne.. tok den nå midt på dagen.. kom ila 5 minuttHar hatt oppblåst og varm mage og knip og tak i magen i ett par dager nå. . Er så sikker på at det er noe nedi der som jobber.. håper det snart gir sæ utslag i positiv test.. Har hatt blenda tester fra torsdag tror æ. Ikm er jo ikke før neste søndag..haha.. Men tenker at så mye styr som det kjennes ut som det er i magen.. så må det jo snart vises på en test [emoji23][emoji6]
Jeg ser dessverre ingen tingIiikkk.. æ tror æ dør.. Ser dere strek på denne.. tok den nå midt på dagen.. kom ila 5 minutt
Ånei! Det var kjedelig Med 10% går det an å håpe litt til? Hvis ikke får du gi beskjed om jeg skal sette deg på tr90% sikker på at tanta kom nå, før tia...
Jeg ser så vidt antydning til strek!!! Spennende!Iiikkk.. æ tror æ dør.. Ser dere strek på denne.. tok den nå midt på dagen.. kom ila 5 minutt
Sett meg på tr, skjer ca aldri at jeg har spotting.Ånei! Det var kjedelig Med 10% går det an å håpe litt til? Hvis ikke får du gi beskjed om jeg skal sette deg på tr