♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

ba36c7f3aaf78c504c6087474bd18ece.jpg

Klarte ikke vente, men nå er det ingen tvil[emoji177]

Jeg tok nettopp en rfsu 25ml. Den var helt blank. Kanskje ikke så rart når cb early ga så svaaak strek. Jeg venter til mandag, tenker jeg [emoji4]

Tror ikke det har klaffet denne runden. Har absolutt ingen symptomer. Jaja vi får svaret på tampen av uka. Alle som ikke er bekreftet verken ene eller andre veien. Masse lykke til!♡

Tror ikke det har klaffet denne runden. Har absolutt ingen symptomer. Jaja vi får svaret på tampen av uka. Alle som ikke er bekreftet verken ene eller andre veien. Masse lykke til!♡
Hvor mange dpo er du? :) mange som ikke får symptomer før IKM da. :) Krysser fingrene!

10 dpo. Har en gutt fra før og da hadde jeg menskramper på denne tiden mener jeg. Krysser fingrene med deg;) men er ganske negativ denne runden:P lykke til du også♡♡
Skjønner, men det trenger jo ikke være likt som sist. ;) Takk for det. :) Er litt negativ jeg også, det er alltid lettest å være positiv på andre sine vegne. [emoji14]

11dpo i dag. Da jeg testet i går fikk jeg svaaak strek på cb early (10mlU), og i dag ble det negativt med A1 (25mlU). Kanskje ikke så rart. Jeg får vente til IKM som er på tirsdag.

Har hatt oppblåst og varm mage og knip og tak i magen i ett par dager nå. . Er så sikker på at det er noe nedi der som jobber.. håper det snart gir sæ utslag i positiv test.. Har hatt blenda tester fra torsdag tror æ. Ikm er jo ikke før neste søndag..haha.. Men tenker at så mye styr som det kjennes ut som det er i magen.. så må det jo snart vises på en test [emoji23][emoji6]

Har hatt oppblåst og varm mage og knip og tak i magen i ett par dager nå. . Er så sikker på at det er noe nedi der som jobber.. håper det snart gir sæ utslag i positiv test.. Har hatt blenda tester fra torsdag tror æ. Ikm er jo ikke før neste søndag..haha.. Men tenker at så mye styr som det kjennes ut som det er i magen.. så må det jo snart vises på en test [emoji23][emoji6]
Iiikkk.. æ tror æ dør.. Ser dere strek på denne.. tok den nå midt på dagen.. kom ila 5 minutt
2a2318c272014fbcc28b21f8561a63fa.jpg

Uke 42 er rett rundt hjørnet! Allerede har vi sett positive tester her, og flere skal det bli:joyful:

Krysser fingrene for dere alle:happy:

Back
Topp