Dagens IKM’ere er
Miniknøttet
Minico
Tia_
*Butterfly*
Håper det er noen positive tester blant dere i dag
Negativ test på lørdag og begynte å spotte søndag kveld, trudde jeg skulle våkne med TR men hun kommer nok ila dagen. Bedre lykke neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens IKM’ere er
Miniknøttet
Minico
Tia_
*Butterfly*
Ingen positiv test og foreløpig ikke trNegativ test på lørdag og begynte å spotte søndag kveld, trudde jeg skulle våkne med TR men hun kommer nok ila dagen. Bedre lykke neste pp
Fy fader... det er så urettferdig.. gode klemmer til degSom ventet ny kjemisk på meg.
9 aborter (hvorav 5 kjemiske) på 15 måneder/13pp. Rimelig drittlei og motløs nå..
Takk. Nei, synes liksom det er litt i overkant ja..Fy fader... det er så urettferdig.. gode klemmer til deg
Som ventet ny kjemisk på meg.
9 aborter (hvorav 5 kjemiske) på 15 måneder/13pp. Rimelig drittlei og motløs nå..
Ser ikke sånn ut: http://forum.babyverden.no/threads/oversikt-over-ikm-tråder-2017.1860963/Noen som vet om det er en IKM uke 46 gruppe?
Foreløpig ingen trDagens IKM’ere er
Miniknøttet
Minico
Tia_
*Butterfly*
Dagens IKM’ere er
Miniknøttet
Minico
Tia_
*Butterfly*
Jepp. Har ikm på søndag.. Har testa, med stimler fra to steker. Fikk svak svak svak strek på søndag.. Men ikke noe mer steker eller strek i det hele tatt nå.. Har vært varm i magen og hatt knip og strekking der nede i helga.. Men nå er det stoppet helt opp.. så nå har æ bestemt at det ikke blir noe mer testing før søndag vist ikke tr kommer før det. [emoji58]Noen som har IKM nærmere helga om som har testet enda? Symptomer??[emoji16]
Her blir det nok ikke test hvis ikke tr dukker opp fredag eller lørdag[emoji13]
Ikm på søndag, og lite symptomer utenom litt murring og oppblåst. Men det er jeg før tanta kommer uansett. Testet blank idag.Noen som har IKM nærmere helga om som har testet enda? Symptomer??[emoji16]
Her blir det nok ikke test hvis ikke tr dukker opp fredag eller lørdag[emoji13]
Ja. Tørr ikke teste før tr uteblir. Mulig jeg tar en på fredag hvis tr ikke er dukket opp før[emoji85]
Jeg fordrar ikke å teste selv om jeg er forsinket haha