♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Noen som har IKM nærmere helga om som har testet enda? Symptomer??[emoji16]
Her blir det nok ikke test hvis ikke tr dukker opp fredag eller lørdag[emoji13]
Har testet blenda men, kommer nok til å teste igjen. Er testetøs så [emoji23] har IKM til helgen. Men kjenner at tanta er på vei hvis ikke jeg har like grav.symptomer [emoji23]

Her kom nettopp tr, så da får jeg hoppe inn i uke46 [emoji21][emoji21][emoji21] Lei hele prøvinga når det aldri blir positiv g-test[emoji54][emoji54]

Jeg er forferdelig dårlig til å ta bilder av streker, men det er to rosa streker der!
d4394939f92531f190043a63838a61ff.jpg

Der testa jeg to dager forsinket siden jeg snart skal til tannlegen. På sånne små strimler tisser dere bare på de eller samler dere opp og putter de nedi?

Var negativ og mensen kom rett etterpå, sikkelig teit...

Ikke jeg heller[emoji85] med nr en var jeg en uke over ikm før jeg testa[emoji23][emoji87]

Vi får se, skal på tur til helga og da hadde det jo vært greit å vite om jeg kunne ta meg et glass vin[emoji5]

Første testa jeg langt over,

Men hadde en runde der jeg var sikkelig forsinket og trodde jeg var gravid uten å teste og nedtur var såpass stor at jeg har bestemt meg for å ikke la det gå så langt neste gang... men sikkelig styrete å være prøver kjenner jeg...

Der testa jeg to dager forsinket siden jeg snart skal til tannlegen. På sånne små strimler tisser dere bare på de eller samler dere opp og putter de nedi?

Var negativ og mensen kom rett etterpå, sikkelig teit...
Dumme tanta som kommer på ubedt på den måten :(

Jeg tisser i et vanlig urinprøveglass, og dypper testen. Synes det er vanskelig å ikke tisse over maxlinjen hvis jeg tisser rett på den.

Jeg var til legen idag pga kneproblemer, viser seg at jeg har senebetennelse og skal gå på medisiner i en uke. Måtte jo si at vi prøver, så fikk ta g-test, som viste negativt. Og det er jo bra nå, så jeg kan bli kvitt betennelsen og komme igjen sterkere neste pp:D

Men en del av meg er litt redd allikevel... det murrer en del på andre dag, men ikke tr enda...
For en gang skyld håper jeg på tr nå!

Back
Topp