♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Hmmmm, lurer litt på om den blødningen jeg hadde kan ha vært festeblødning...For var kun det lille i går tidlig, ingenting mer... kvalmen er i aller høyeste grad til stede og graviditetstesten er sterkere positiv... ble aldri negativ etter forrige SA.. Blir spennende å se til uka om hva blodprøven sier...

Hihi tør ikke teste. Hadde positiv el test onsdag 4 okt. Så hadde egentlig forventet tr på torsdag. Men er så negativ og tenker at kanskje ikke jeg fikk el likevel. Kanskje lutealfasen er lengre enn jeg tror. Osv. Så jeg venter sikkert litt før jeg tør å teste:)

Slenger meg inn her sånn helt på tampen. Prøvd i to år.. en SA og en exu inni der. Et barn født 2011. EL 3 okt. IKM torsdag 19. Ikke TR så langt i dag heller. Brukt Lutinus for første gang denne runden. Biter negler her og kjenner på nervøsitet i hele kroppen. Litt skjelven rett og slett. Tør ikke teste.. redd for at den skal være negativ.

Hihi tør ikke teste. Hadde positiv el test onsdag 4 okt. Så hadde egentlig forventet tr på torsdag. Men er så negativ og tenker at kanskje ikke jeg fikk el likevel. Kanskje lutealfasen er lengre enn jeg tror. Osv. Så jeg venter sikkert litt før jeg tør å teste:)
Så spennende. Håper det er gode greier at du er forsinka :)

Slenger meg inn her sånn helt på tampen. Prøvd i to år.. en SA og en exu inni der. Et barn født 2011. EL 3 okt. IKM torsdag 19. Ikke TR så langt i dag heller. Brukt Lutinus for første gang denne runden. Biter negler her og kjenner på nervøsitet i hele kroppen. Litt skjelven rett og slett. Tør ikke teste.. redd for at den skal være negativ.
Håper for deg:)

Håper for deg:)
Takk! Enda ingen TR.. enten er det Lutinus og syklus som spiller meg et puss med kvalme og slapphet og to dager over tiden eller så er det et lite håp denne gangen. I morgen regner jeg med å få svaret.

de2a54a00fbe36e1b3c63665d5df1542.jpg

Da kan jeg settes på gravid[emoji7][emoji7][emoji7]

Back
Topp