3Topp
Glad i forumet
Da får du bare gi beskjed om noe endrer segSett meg på tr, skjer ca aldri at jeg har spotting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får du bare gi beskjed om noe endrer segSett meg på tr, skjer ca aldri at jeg har spotting.
Gratulerer
8 dpo, men denne ser vel positiv ut?
Den er langt unna coverline, og syns kurven din ser fin ut Ville ikke tenkt over det enda hvertfall
9dpo, temp på vei ned. Lurer på om det er slutten nå.
Så spennende. Håper det er noe på gang der nede.Det murrer og bobler i magen. Så spent om det blir noe av det denne runden skal teste i mårra .. 6dager til ikm i dag
Jo takk, skal prøve på det selv om jeg blir mer og mer negativ. [emoji14]Den er langt unna coverline, og syns kurven din ser fin ut Ville ikke tenkt over det enda hvertfall
Jeg klarte ikke å vente til i morgen. Cb pluss var negativ [emoji21]
Nei, IKM er i morgen eller onsdag.Neeeei! Det var kjedelig... men ingen tr ennå?
Har du testet?Kalenderen sier ikm idag men tipper den kommer på plass i løpet av de neste dagene eller senere idag
Har du testet?
Holder jeg med deg i. Det er like greit å slippe skuffelsen over blenda tester, iallefall om du ikke har noe behov for det. Krysser fingrene for at tanta holder seg borte.I motsetning til mange andre har jeg angst for teste... er 27 idag siden forrige runde, har pleid å ligge på 27-28 så venter et par dager til
Holder jeg med deg i. Det er like greit å slippe skuffelsen over blenda tester, iallefall om du ikke har noe behov for det. Krysser fingrene for at tanta holder seg borte.
jeg har 3 dager til IKM, men har liksom en syklus på ca 52 dager, så vil ikke teste for tidlig dersom det var nok en falsk EL.
Men kjenner jeg er så ivrig på å prøve.. man blir ekstra spent når man kun har ca 4 EL ila året.. dere som har normalt syklus er sykt heldige<3
Tusen takkSå utrolig kjipt med så få el i løpet av et år
Jeg krysser fingrene for at det går din vei denne gangen
Håper du ikke får mens , men har truffet på el og dermed har en liten spire i magenjeg har 3 dager til IKM, men har liksom en syklus på ca 52 dager, så vil ikke teste for tidlig dersom det var nok en falsk EL.
Men kjenner jeg er så ivrig på å prøve.. man blir ekstra spent når man kun har ca 4 EL ila året.. dere som har normalt syklus er sykt heldige<3