♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

a24f58b0d8c6ebe95b7336e4d8f42a50.jpg

8 dpo, men denne ser vel positiv ut?
Gratulerer

Dagens IKM’ere er

Somre
Linnaki

Jeg har enda ikke fått tr på besøk, og gir ikke opp håpet før det er en realitet:) Så får bare vente litt til, syklusen varierer litt, så ingenting unormalt:happy:

Det murrer og bobler i magen. Så spent om det blir noe av det denne runden :) skal teste i mårra .. 6dager til ikm i dag
Så spennende. :D Håper det er noe på gang der nede. :)
Den er langt unna coverline, og syns kurven din ser fin ut:happy: Ville ikke tenkt over det enda hvertfall:)
Jo takk, skal prøve på det selv om jeg blir mer og mer negativ. [emoji14]

jeg har 3 dager til IKM, men har liksom en syklus på ca 52 dager, så vil ikke teste for tidlig dersom det var nok en falsk EL.

Men kjenner jeg er så ivrig på å prøve.. man blir ekstra spent når man kun har ca 4 EL ila året.. dere som har normalt syklus er sykt heldige<3

Kalenderen sier ikm idag men tipper den kommer på plass i løpet av de neste dagene eller senere idag

I motsetning til mange andre har jeg angst for teste... er 27 idag siden forrige runde, har pleid å ligge på 27-28 så venter et par dager til
Holder jeg med deg i. :) Det er like greit å slippe skuffelsen over blenda tester, iallefall om du ikke har noe behov for det. Krysser fingrene for at tanta holder seg borte. :)

jeg har 3 dager til IKM, men har liksom en syklus på ca 52 dager, så vil ikke teste for tidlig dersom det var nok en falsk EL.

Men kjenner jeg er så ivrig på å prøve.. man blir ekstra spent når man kun har ca 4 EL ila året.. dere som har normalt syklus er sykt heldige<3

Så utrolig kjipt med så få el i løpet av et år:(
Jeg krysser fingrene for at det går din vei denne gangen:Heartred

Håper du ikke får mens , men har truffet på el og dermed har en liten spire i magen

Back
Topp