♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

5 dpo i dag og jeg har virkelig fått forhåpninger da jeg er oppblåst på 3 dagen nå og i dag har det stikki litt under navvelen. Kjent det når jeg har gått og beveget meg rett og slett. Pluss at de ømme puppene har begynt å komme tilbake. De har ikke blitt noe større og fastere.

Men håper dette er graviditetstegn og ikke kroppen min som lurer meg igjen [emoji23]

Ikke ofte en tenker at det å føle seg uggen, det er en god ting [emoji23]
Men jeg tenker jo at det er et godt tegn[emoji56][emoji23]

Hmm, tok en eggløsningstest i dag, bare fordi jeg fikk ett rart innfall.. den viste en svak strek. Etter egget har sluppet skal den ikke bli helt hvit da, egentlig? :wacky: Litt for mye nytt i disse prøvetidene. ;)

Hmm, tok en eggløsningstest i dag, bare fordi jeg fikk ett rart innfall.. den viste en svak strek. Etter egget har sluppet skal den ikke bli helt hvit da, egentlig? :wacky: Litt for mye nytt i disse prøvetidene. ;)
Det er alltid to streker på eggløsningstestene :)

Jeg våknet tidlig og tok en test, men blenda hvit....
Jeg begynte å teste alt for tidlig denne pp og nå synes jeg at de få symptomene jeg hadde er borte, så jeg venter egentlig bare på tr.o_O

Noen som har tenkt å teste i dag?:D

Tempen min stupte i dag, men tok en test likevel, selvfølgelig helt blank. Så får vi se hva som skjer i morgen:)

Jeg har egentlig kjempe lyst å teste[emoji23] er 7 dpo i dag så tror jeg venter litt lengre om jeg skal. Har ingen spesielle tegn som jeg tenker at nå er jeg gravid. Brente meg så sykt på det forrige mnd og fikk opp forhåpningene:/ så denne mnd skal jeg prøve å ignorere tegnene:P

10 dpo i dag. Trur ikke det har klaffet, virker som disse ømme puppene kun er et nytt pms symptom.

Noen som har testet i dag?

Var skikkelig positiv i går, men det er borte igjen i dag. [emoji23] 6dpo idag, og i morgen eller søndag ryker det en test hvertfall. [emoji14]

Last edited:
Jeg tok test i dag, den var blank,10 dpo :) Egentlig helt greit om det ikke klaffer denne perioden, for da kanskje jeg får testet skikkelig neste periode om når el er :P

Da er kofferten pakket, uten noen tester! :-O Flyet går til London 18:00. Så krysser fingrene for at TR ikke kommer på besøk når vi er der i en uke! :) God helg alle sammen.

Back
Topp