♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Noen som har en tidsmaskin hjemme?
Dagene går seint.
Alle mine symptomer er borte utenom smerter i bekkenet.
Eg kvalm men tror rett og slett det kommer av stress og alt for mye tenking

Noen som har en tidsmaskin hjemme?
Dagene går seint.
Alle mine symptomer er borte utenom smerter i bekkenet.
Eg kvalm men tror rett og slett det kommer av stress og alt for mye tenking

Mye som skjer for tiden?

Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet enn prøvingen. Det hadde vært så deilig å stå opp en dag å tenke "Jøss! Allerede 14 dpo, kanskje jeg skal ta en test", eller at tr bare kommer av seg selv uten at man har gått å kjent etter symptomer i to uker:bag: Hadde kanskje ikke vært så deprimerende at hun kom på besøk heller da.

Symptomer har jeg mye av, men har blitt lurt så mange ganger at jeg tar det for å være pms nå, som det mest sannsynlig er:p

Flere som har testet idag? :) 4dpo her og kjenner testetrangen. Men det er jo ikke vitts å skuffe meg selv enda mer enn nødvendig. [emoji87]

Flere som har testet idag? :) 4dpo her og kjenner testetrangen. Men det er jo ikke vitts å skuffe meg selv enda mer enn nødvendig. [emoji87]

9 dpo og helt blenda:)
C0FB2E3F-EFB8-4362-B77E-B311336D2D4B.jpeg

Hadde rosa på papiret da jeg var på do når jeg stod opp i stad. Startet helt likt forrige mnd også. Virker som jeg har fått kortere sykluser! Sist småblødde jeg i 2-3 dager før mens kom 2 dager før tiden. Regner med det er det samme som skjer denne mnd. Ikm på mandag.

Hadde rosa på papiret da jeg var på do når jeg stod opp i stad. Startet helt likt forrige mnd også. Virker som jeg har fått kortere sykluser! Sist småblødde jeg i 2-3 dager før mens kom 2 dager før tiden. Regner med det er det samme som skjer denne mnd. Ikm på mandag.
Kan jo være noe annet også! Krysser fingrene for festeblødning. :)

4dpo er litt vel tidlig for å kunne teste reelt ja.
Får håpe den neste uka går fort!

Mye som skjer for tiden?

Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet enn prøvingen. Det hadde vært så deilig å stå opp en dag å tenke "Jøss! Allerede 14 dpo, kanskje jeg skal ta en test", eller at tr bare kommer av seg selv uten at man har gått å kjent etter symptomer i to uker:bag: Hadde kanskje ikke vært så deprimerende at hun kom på besøk heller da.

Symptomer har jeg mye av, men har blitt lurt så mange ganger at jeg tar det for å være pms nå, som det mest sannsynlig er:p
Prøvingen så går meg til hode, tenker ikke på noe annet og stresser mye med det.
Prøver å tenke at dette er første pp så burde igrunn ikke ligge noe forventninger til det.

Men vil bare ha et svar....

Jeg har en hel del murringer i dag... pleier ikke å ha det før tr.
Jeg tester ev i morgen, da er det 10 dpo... fortsatt tidlig så egentlig bedre å vente til i hvert fall fredag.
Men det er jo så vanskelig å vente!

Jeg gjetter på at vi alle kommer til å teste lørdag og søndag:D

Prøvingen så går meg til hode, tenker ikke på noe annet og stresser mye med det.
Prøver å tenke at dette er første pp så burde igrunn ikke ligge noe forventninger til det.

Men vil bare ha et svar....

Jeg fikk det for meg før vi begynte å prøve i mai at det kom til å ta lang tid og stresset meg opp på grunn av det. Det tok seg på første pp, men så ble det avsluttet i uke 13.
Nå stresser jeg meg ikke opp på samme måte, men ofte er det jo sånn at man har tenkt lenge på barn før man begynner å prøve, og da blir det jo ekstra mye tanker og stress når man først er i gang.

Jeg krysser fingrene for at det blir en spire med en gang for dere:)

Jeg har en hel del murringer i dag... pleier ikke å ha det før tr.
Jeg tester ev i morgen, da er det 10 dpo... fortsatt tidlig så egentlig bedre å vente til i hvert fall fredag.
Men det er jo så vanskelig å vente!

Jeg gjetter på at vi alle kommer til å teste lørdag og søndag:D

Våknet litt småkvalm i dag og ble også litt kvalm på bussen, vondt i korsryggen og puppene er ømme. Lyst til å teste i morgen 9 dpo, men trur jeg kanskje venter til lørdag. Har en følelse av at det bare er PMS og har ingen billigtester.

Lørdag svir jeg av en uansett for å vite om jeg kan drikke vin.

Våknet litt småkvalm i dag og ble også litt kvalm på bussen, vondt i korsryggen og puppene er ømme. Lyst til å teste i morgen 9 dpo, men trur jeg kanskje venter til lørdag. Har en følelse av at det bare er PMS og har ingen billigtester.

Lørdag svir jeg av en uansett for å vite om jeg kan drikke vin.

Jeg synes det høres ut som symptomer! Pleier du å ha sånn før tr?
Da håper jeg at du ikke får drukket vin på lørdag:p

Back
Topp