Jeg har også hatt metallsmak i munnen, men det kan ha noe med at jeg hadde en runde med neseblod på kvelden/natten. Krysser fingrene på at det kan være et godt tegn[emoji56]
Vi sier at det har ingenting med tannlege og neseblod å gjøre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også hatt metallsmak i munnen, men det kan ha noe med at jeg hadde en runde med neseblod på kvelden/natten. Krysser fingrene på at det kan være et godt tegn[emoji56]
Noen som har en tidsmaskin hjemme?
Dagene går seint.
Alle mine symptomer er borte utenom smerter i bekkenet.
Eg kvalm men tror rett og slett det kommer av stress og alt for mye tenking
Så dumt, håper spiren sitter snart!Tr her i dag [emoji21] Lykke til videre dere andre <3
Flere som har testet idag? 4dpo her og kjenner testetrangen. Men det er jo ikke vitts å skuffe meg selv enda mer enn nødvendig. [emoji87]
Godt det er muligheter for positiv test enda. Her så jeg såvidt noe 10dpo forrige gang, men var ikke sikker på positiv test før 12dpo.9 dpo og helt blenda
Vis vedlegget 234144
Kan jo være noe annet også! Krysser fingrene for festeblødning.Hadde rosa på papiret da jeg var på do når jeg stod opp i stad. Startet helt likt forrige mnd også. Virker som jeg har fått kortere sykluser! Sist småblødde jeg i 2-3 dager før mens kom 2 dager før tiden. Regner med det er det samme som skjer denne mnd. Ikm på mandag.
Takk[emoji2] Krysser alt jeg har! Trodde det var festeblødning sist mnd også, så har ikke samme troa denne mnd.Kan jo være noe annet også! Krysser fingrene for festeblødning.
4dpo er litt vel tidlig for å kunne teste reelt ja.Flere som har testet idag? 4dpo her og kjenner testetrangen. Men det er jo ikke vitts å skuffe meg selv enda mer enn nødvendig. [emoji87]
Fremdeles tidlig9 dpo og helt blenda
Vis vedlegget 234144
Skjønner det da, men begge deler er jo reelle muligheter vertfall.Takk[emoji2] Krysser alt jeg har! Trodde det var festeblødning sist mnd også, så har ikke samme troa denne mnd.
Ja, planen er å vente til slutten av helgen.4dpo er litt vel tidlig for å kunne teste reelt ja.
Får håpe den neste uka går fort!
Prøvingen så går meg til hode, tenker ikke på noe annet og stresser mye med det.Mye som skjer for tiden?
Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet enn prøvingen. Det hadde vært så deilig å stå opp en dag å tenke "Jøss! Allerede 14 dpo, kanskje jeg skal ta en test", eller at tr bare kommer av seg selv uten at man har gått å kjent etter symptomer i to uker Hadde kanskje ikke vært så deprimerende at hun kom på besøk heller da.
Symptomer har jeg mye av, men har blitt lurt så mange ganger at jeg tar det for å være pms nå, som det mest sannsynlig er
Prøvingen så går meg til hode, tenker ikke på noe annet og stresser mye med det.
Prøver å tenke at dette er første pp så burde igrunn ikke ligge noe forventninger til det.
Men vil bare ha et svar....
Jeg har en hel del murringer i dag... pleier ikke å ha det før tr.
Jeg tester ev i morgen, da er det 10 dpo... fortsatt tidlig så egentlig bedre å vente til i hvert fall fredag.
Men det er jo så vanskelig å vente!
Jeg gjetter på at vi alle kommer til å teste lørdag og søndag
Våknet litt småkvalm i dag og ble også litt kvalm på bussen, vondt i korsryggen og puppene er ømme. Lyst til å teste i morgen 9 dpo, men trur jeg kanskje venter til lørdag. Har en følelse av at det bare er PMS og har ingen billigtester.
Lørdag svir jeg av en uansett for å vite om jeg kan drikke vin.