Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Værtfall du [emoji11] blir ikke noe spire på meg denne gangen. EL tror jeg kom på feil side [emoji30]
Må bære dele noe rart. Da jeg var gravid (sa uke 7-8) i 2011 så hadde jeg en rar drøm rett etter jeg var blitt gravid før jeg viste om at jeg var det.
Jeg drømte jeg hadde på meg en stor genser og i genseren hadde jeg masse positive graviditetstester og så etter litt over ei uke fikk jeg positiv test.
Nå for 3 eller fire dager siden hadde jeg en drøm om at jeg satt med en konvolutt og inni den var det et rosa kort det det stod at det var ei jente.
Er det underbevisstheten som prøver å si at jeg er gravid igjen? Syns det er veldig rart og litt morsomt. Noen som har opplevd lignende?
Ja det er morsomt før det meste. Skal se om jeg klarer å vente til over helga med testing krysser fingrene for at det er mange gravide her[emoji173]Jeg drømmer også masse. Har allerede drømt om både positive og negative tester etter vi begynte å prøve på nr to. Og at div andre personer enn meg er gravide! Når jeg var gravid med nr 1 drømte jeg helt absurde ting. Feks at jeg fødte en baby som viste seg å være en giraff. Og at denne giraffen kjørte rundt på en slik gåbil i stua vår[emoji23][emoji85]
Håper du er sanndrømt, uansett gøy med drømmer! Stort sett ihvertfall [emoji28]
Ja spennende. Jeg var plutselig potte tett i går når jeg skulle legge meg. Håper testene blir sterkere hos deg [emoji106]Fyfader, jeg svetter som en gris, sovna mens vi så barne-tv (til 2-åringens store fortvilelse at jeg ikke fulgte med[emoji23]) og er potta tett i hode, full av verk[emoji19] om ikke den streken blir sterkere ila helga så vet ikke jeg[emoji23][emoji28]
Spennende med disse drømmene deres da [emoji5]
Da jeg var gravid ifjor drømte jeg at fet var et spøkelse som stjal gutten min, og jeg skulle ikke få beholde den ungen for alt i verden.. det var da jeg hadde exuMå bære dele noe rart. Da jeg var gravid (sa uke 7-8) i 2011 så hadde jeg en rar drøm rett etter jeg var blitt gravid før jeg viste om at jeg var det.
Jeg drømte jeg hadde på meg en stor genser og i genseren hadde jeg masse positive graviditetstester og så etter litt over ei uke fikk jeg positiv test.
Nå for 3 eller fire dager siden hadde jeg en drøm om at jeg satt med en konvolutt og inni den var det et rosa kort det det stod at det var ei jente.
Er det underbevisstheten som prøver å si at jeg er gravid igjen? Syns det er veldig rart og litt morsomt. Noen som har opplevd lignende?
Immunforsvaret svekkes etter eggløsning for å minke sjansene for å ikke implantere eventuelle egg, veldig vanlig å bli forkjøla i dpo-land uansett utfallKan forkjølelsessymptomer også være gravidsymptomer? Har i en ukestid følt at jeg har vært gravid, har IKM på søndag og tok tidlig test i dag som egentlig ikke viste noe. Plutselig er jeg blitt potta tett, vondt i hodet og utrolig sliten. Har egentlig tenkt at jeg er blitt syk og forkjølet, men er det noen som evt har opplevd slikt og funnet ut at man har vært gravid? [emoji16]
Det ser desverre nokså dårlig ut her også, så vi får ha bedre lykke neste gangVærtfall du [emoji11] blir ikke noe spire på meg denne gangen. EL tror jeg kom på feil side [emoji30]
Ppen før jeg ble gravid drømte jeg at jeg var gravid med tvillinger, to jenter, en skikkelig fin drøm Ble en gutt da, men tror nok det ligger noe bakMå bære dele noe rart. Da jeg var gravid (sa uke 7-8) i 2011 så hadde jeg en rar drøm rett etter jeg var blitt gravid før jeg viste om at jeg var det.
Kan forkjølelsessymptomer også være gravidsymptomer? Har i en ukestid følt at jeg har vært gravid, har IKM på søndag og tok tidlig test i dag som egentlig ikke viste noe. Plutselig er jeg blitt potta tett, vondt i hodet og utrolig sliten. Har egentlig tenkt at jeg er blitt syk og forkjølet, men er det noen som evt har opplevd slikt og funnet ut at man har vært gravid? [emoji16]
Fyfader, jeg svetter som en gris, sovna mens vi så barne-tv (til 2-åringens store fortvilelse at jeg ikke fulgte med[emoji23]) og er potta tett i hode, full av verk[emoji19] om ikke den streken blir sterkere ila helga så vet ikke jeg[emoji23][emoji28]
Spennende med disse drømmene deres da [emoji5]
Kan forkjølelsessymptomer også være gravidsymptomer? Har i en ukestid følt at jeg har vært gravid, har IKM på søndag og tok tidlig test i dag som egentlig ikke viste noe. Plutselig er jeg blitt potta tett, vondt i hodet og utrolig sliten. Har egentlig tenkt at jeg er blitt syk og forkjølet, men er det noen som evt har opplevd slikt og funnet ut at man har vært gravid? [emoji16]
Kan fremdeles bare være skygge, hva tror dere? 11 DPO og en dag over ikm...
Synes det ser ut som strek!
Kan fremdeles bare være skygge, hva tror dere? 11 DPO og en dag over ikm...