♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Hm, jeg har dessverre ingen erfaring med spotting i DPO dagene. Når forventer du IKM? Å pleier du å spotte litt til vanlig?

Ikm om 6 dager, har aldri spottet før. Må jo bare vente å se om tr kommer:)

Jeg blør/spotter nesten alltid i dpo land, ofte ikke sammenhengde blødninger. Gyn sier dette er helt normalt. Men kan jo hende som du sier er to egg? ;)

Håper jo selvfølgelig at det er gravid-relatert, men forbereder meg på at det er tr-relatert:happy:

Jeg kom nettopp på at mannen skal sende inn sædprøve på tirsdag... jeg må da stresse i bhg med frøkna og kjøre den (og må ha den på innerlomma hele tiden, som betyr en boks med manneprøve mens jeg leverer i bhg[emoji23][emoji23][emoji85]) men nå krysser jeg fingrene for positiv test før det! Har egentlig ikke ikm før neste søndag, men testet klar positiv tidlig sist gang. [emoji28]

7fc819db9980a40efaa8a692e857ee54.jpg

Er det noen andre enn meg som kan se denne sinnsykt svake streken, eller har jeg blitt tussete?? [emoji33] Er kun 10dpo, så er jo fremdeles litt i tidligeste laget i teste, men klarte ikke dy meg da... [emoji23]

Er det noen andre enn meg som kan se denne sinnsykt svake streken, eller har jeg blitt tussete?? [emoji33] Er kun 10dpo, så er jo fremdeles litt i tidligeste laget i teste, men klarte ikke dy meg da... [emoji23]
Ser den klart og tydelig - ser til og med rosa ut! :D

7 DPO og testetrangen har meldt seg for fullt allerede :p Hadde tenkt å vente til fredag (9 DPO) da vi skal på konsert med venner på kvelden, men må nok holde meg opptatt i morgen tidlig for å ikke gå på en smell :hilarious:
Hva er sannsynligheten for å få positiv 8 DPO liksom? Er så redd for å bli skikkelig skuffet denne gangen også, men på en måte forberedt på det på samme tid:p Ikke rart en blir gal av disse prøveriene altså! :wacky:

Da blir det testing i morra også [emoji23][emoji106] Denne er på ettermiddagsurin faktisk... Så får prøve på morgenurin, om jeg husker det [emoji849] er ikke alltid jeg er våken før jeg er ferdig på badet [emoji23]

7 DPO og testetrangen har meldt seg for fullt allerede :p Hadde tenkt å vente til fredag (9 DPO) da vi skal på konsert med venner på kvelden, men må nok holde meg opptatt i morgen tidlig for å ikke gå på en smell :hilarious:
Hva er sannsynligheten for å få positiv 8 DPO liksom? Er så redd for å bli skikkelig skuffet denne gangen også, men på en måte forberedt på det på samme tid:p Ikke rart en blir gal av disse prøveriene altså! :wacky:

7e7acb3f01f1eab0be4ac765e788a9a9.jpg

Fant denne! Den starter på 10 dpo da.. [emoji848] men vil tro sannsynligheten for å få positiv er ganske liten...

Men vet alt om den testetrangen [emoji23][emoji106] Du er ikke alene om den [emoji5]

Hvisker et forsiktig Gratulerer ♡

7e7acb3f01f1eab0be4ac765e788a9a9.jpg

Fant denne! Den starter på 10 dpo da.. [emoji848] men vil tro sannsynligheten for å få positiv er ganske liten...
Men vet alt om den testetrangen [emoji23][emoji106] Du er ikke alene om den [emoji5]
Hehe ja, vet jo at det er veeldig liten sannsynlighet, men det stopper ikke testetøsa som sitter på skulderen å mase :p får bare prøve å holde meg i skinnet og tenke at det er godt jeg ikke er alene om å være sånn! :p

Krysser fingrene for at denne blir sterkere i morgen:D Ser ut som en babystrek for meg hvertfall:joyful:

I går kveld begynte jeg å spotte igjen(9dpo)denne gangen helt friskt blod. Noen som har spottet to separate dpo-dager for å så være gravid? Har aldri spottet før og blir litt små-bekymret :nailbiting: Kanskje hormonene mine er litt på bærtur, eller kanskje det er egg nr 2 som festet seg?:hilarious:
Jeg blødde på og av i noen dager . Var festeblødning . 10 dager før ikm

Hehe ja, vet jo at det er veeldig liten sannsynlighet, men det stopper ikke testetøsa som sitter på skulderen å mase :p får bare prøve å holde meg i skinnet og tenke at det er godt jeg ikke er alene om å være sånn! :p

Har du også en sånn på skulderen ja? [emoji23] Men, når en får tak i såpass billige tester som vi gjør nå, så er det jo null stress å ta de tidlig [emoji4]

Ikm om 6 dager, har aldri spottet før. Må jo bare vente å se om tr kommer:)

Håper jo selvfølgelig at det er gravid-relatert, men forbereder meg på at det er tr-relatert:happy:

Hvis du aldri har spottet før, samt spotting så mange dager før IKM hadde jeg tolket positivt altså :D kan jo selvfølgelig aldri vite, og det trenger jo ikke bety gravid - men jeg tror det kan være et lite tegn muligens :) :)

Jeg ser :D :D Håper det er babystrek!! Gleder meg til å se morgendagens test som forhåpentligvis er enda tydeligere :D

Jeg kom nettopp på at mannen skal sende inn sædprøve på tirsdag... jeg må da stresse i bhg med frøkna og kjøre den (og må ha den på innerlomma hele tiden, som betyr en boks med manneprøve mens jeg leverer i bhg[emoji23][emoji23][emoji85]) men nå krysser jeg fingrene for positiv test før det! Har egentlig ikke ikm før neste søndag, men testet klar positiv tidlig sist gang. [emoji28]

Du får passe på å putte den i en lomme med glidelås! :hilarious: Lykke til, krysser fingrene :joyful:

Du får passe på å putte den i en lomme med glidelås! :hilarious: Lykke til, krysser fingrene :joyful:

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ja, huff[emoji85][emoji85]

Kveldstest 10 dpo, så her er det nok fint lite på gang desverre :(
IMG_5384.JPG

Back
Topp