♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Jeg også hadde sinnsykt ømme pupper, kunne jo nesten ikke dusje for det var vondt [emoji23] Oppblåst er ikke noe morro da [emoji849] Hvorfor er mange av tegnene/"bibirkningene" type løs mage osv?? Det er urettferdig! :p får krysse fingrene, jeg var veldig var for lukter sist i alle fall [emoji28]
Fordi progesteron, som jobber sammen med hcg, løsner opp muskler, ledd og sener for at kroppen skal ha mulighet til å utvide seg nok til å gro et foster, også påvirker tarmer og magemusklene samtidig

9 dpo idag, og skyggetullet er godt i gang :p
IMG_5357.JPG

Fordi progesteron, som jobber sammen med hcg, løsner opp muskler, ledd og sener for at kroppen skal ha mulighet til å utvide seg nok til å gro et foster, også påvirker tarmer og magemusklene samtidig

Ja, jeg vet hvorfor det er sånn [emoji4] Mente bare at jeg synes vi kunne fått det litt lettere [emoji6] symptomer burde vert typ mer glansfullt hår, øyevipper som grodde seg lenger enn 3mm, en kunne våknet opp om morgenen og sett smashing ut istedenfor stuptrøtt og halvkvalm [emoji16][emoji108]

Ikm mandag 21/8 pp 32 - b1 :)

Dpo 8 idag og fikk svak strek men det gjorde jeg sist mnd også.. Bruker bt fra ebay.. Har kjøpt nye men ikke fått de ennå :/

image.jpeg

Nå er jeg veldig spent, har sykt ømme pupper, var noen dager kun på brystvortene. Nå er det omtrent hele puppene, og spesielt sidene. Så stikker det litt.
Har siden fredag vært plaget med kvalme. Søndag så laga samboeren en big one , jeg skulle opprinnelig ha, men så når han kom med den begynte jeg å brekke meg, måtte åpne verandadør og han måtte spise på kjøkkenet.
Vi får se hvordan det går. har enten ikm på lørdag eller neste mandag. Litt usikker mtp at sist syklus varte kun i 26 dager istedenfor 28. Så får se :)
Blir spennende i så fall. Har ikke lett etter symptom heller da jeg trodde at de skulle komme etter ikm. Men så tok jeg å googla litt etter alt dette dukka opp, å viser seg at med enkelte så kommer det såpass tidelig. :)

Oi, tenk så tilfeldig hvis det hadde skjedd :D Krysser fingrene for deg :) :)
Det hadde vært kjempeartig om det gikk så fort og det å ha bare 1 års aldersforskjell, men har ikke de helt høye forhåpningene med tanke på hvordan prøvingen på nr.1 gikk. Lov å håpe litt da hvertfall :)

Det hadde vært kjempeartig om det gikk så fort og det å ha bare 1 års aldersforskjell, men har ikke de helt høye forhåpningene med tanke på hvordan prøvingen på nr.1 gikk. Lov å håpe litt da hvertfall :)

Ei venninne av meg brukte flere år på nr 1. Nå har ho termin med nr 2 i nov og første ble 1år nå i sommer :) så er mulig[emoji1303][emoji6]

Nå er jeg veldig spent, har sykt ømme pupper, var noen dager kun på brystvortene. Nå er det omtrent hele puppene, og spesielt sidene. Så stikker det litt.
Har siden fredag vært plaget med kvalme. Søndag så laga samboeren en big one , jeg skulle opprinnelig ha, men så når han kom med den begynte jeg å brekke meg, måtte åpne verandadør og han måtte spise på kjøkkenet.
Vi får se hvordan det går. har enten ikm på lørdag eller neste mandag. Litt usikker mtp at sist syklus varte kun i 26 dager istedenfor 28. Så får se :)
Blir spennende i så fall. Har ikke lett etter symptom heller da jeg trodde at de skulle komme etter ikm. Men så tok jeg å googla litt etter alt dette dukka opp, å viser seg at med enkelte så kommer det såpass tidelig. :)

Jeg har det helt likt ang puppene i alle fall. Leta heller ikke aktivt etter symptomer, kjente plutselig at de var så ømme hvis jeg ufrivillig kom borti! Uten tvil spennende dager ja :) Har også erfart å få symptomer ei lita uka før IKM, så det er definitivt mulig ja :)

I går kveld begynte jeg å spotte igjen(9dpo)denne gangen helt friskt blod. Noen som har spottet to separate dpo-dager for å så være gravid? Har aldri spottet før og blir litt små-bekymret :nailbiting: Kanskje hormonene mine er litt på bærtur, eller kanskje det er egg nr 2 som festet seg?:hilarious:

Vi får krysse fingrene for et mirakel ❤️ Vi skal nemmelig inn i samme termingruppe denne gangen ;)

I går kveld begynte jeg å spotte igjen(9dpo)denne gangen helt friskt blod. Noen som har spottet to separate dpo-dager for å så være gravid? Har aldri spottet før og blir litt små-bekymret :nailbiting: Kanskje hormonene mine er litt på bærtur, eller kanskje det er egg nr 2 som festet seg?:hilarious:

Hm, jeg har dessverre ingen erfaring med spotting i DPO dagene. Når forventer du IKM? Å pleier du å spotte litt til vanlig?

De sier jo ofte at har du fått en så går det mye lettere med nr 2 og 3:) svigersøsteren min brukte 7 år på første og nå har de fått tre barn og alle gåe i barnehagen samtidig :p

Jeg blør/spotter nesten alltid i dpo land, ofte ikke sammenhengde blødninger. Gyn sier dette er helt normalt. Men kan jo hende som du sier er to egg? ;)

Back
Topp