Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kveldstest 10 dpo, så her er det nok fint lite på gang desverre
Vis vedlegget 230830
Streken er i alle fall ikke sterkere idag [emoji848] Men kunne se den innenfor tidsfristen, så får vente et par dager og teste på nytt [emoji4]
Streken er lettere å se i virkligheten [emoji12]
Jeg vet jeg sa jeg skulle holde meg til i morgen men deet klarte jeg ikke
8 DPO og den øverste er reell, den nederste er tatt på vann for å sjekke etter skygge. For meg ser den på vann helt blenda ut og den andre skimter jeg strek på noen andre som ser?
Og evt noen som har erfaring med disse testene fra tostreker? Første gang jeg bruker de...
Vis vedlegget 230836
Vis vedlegget 230837
Fikk positiv 10 dpo da jeg var gravid, og ikke noe sterkere strek i dag, så tror nok toget har gått..Har du testet pos tidlig før eller? [emoji4]
Fikk positiv 10 dpo da jeg var gravid, og ikke noe sterkere strek i dag, så tror nok toget har gått..
Det er jo bare et halvt døgn siden du tok den forrige, og hcg skal jo fordoble seg hver 48time. Tenker og at hvis du venter et par dager så får du mest sannsynligvis et konkret svar. (forhåpentligvis veldig positivt!!)
Takk
Folk kan ikke engang komme i nærheten av meg når det er på sitt verste, de risikerer å få seg en knips på nesa
I dag skal jeg faktisk på byen, håper det tar såppas knekken på immunforsvaret mitt sånn at egget kan feste seg nesten alle venninnene mine som har prøvd lenge har sagt at den gangen det klaffa hadde de vært på fylla under og rett etter eggløsning! Noe som forsåvidt også stemmer med min erfaring fra noen år tilbake
Nei alle svangerskap er ulike sies det, men 11 dpo idag og bare skygger i dag også.. Så har ikke helt troen altsåDet er jo ikke sikkert at det er helt likt som sist [emoji4] Toget er ikke gått før tanta kommer, tenker jeg [emoji106] *håper*
Helt sant! Og den er lik som igår, og ikke svakere i alle fall [emoji4] fingers crossed!
Hadde passet fint, så slipper vi reise til syden med svigerfamilien i juni neste år [emoji23]
Nei alle svangerskap er ulike sies det, men 11 dpo idag og bare skygger i dag også.. Så har ikke helt troen altså
Takk for det Det hadde jo vært veldig greitSkjønner hva du mener [emoji5] håper likevel jeg [emoji1]
Værtfall du [emoji11] blir ikke noe spire på meg denne gangen. EL tror jeg kom på feil side [emoji30]Så bra Nå må du bare sørge for at vi havner på gravidlista, hihi
Når er ikm?[emoji16]Frustubbis pp?(mistet tellingen, prøvd siden des 2014) b2, el 16/8
Når er ikm?[emoji16]