♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

f88889bb047f57e0eeff61b698cda353.jpg

Streken er i alle fall ikke sterkere idag [emoji848] Men kunne se den innenfor tidsfristen, så får vente et par dager og teste på nytt [emoji4]
Streken er lettere å se i virkligheten [emoji12]

Jeg vet jeg sa jeg skulle holde meg til i morgen men deet klarte jeg ikke :p
8 DPO og den øverste er reell, den nederste er tatt på vann for å sjekke etter skygge. For meg ser den på vann helt blenda ut og den andre skimter jeg strek på :o noen andre som ser?
Og evt noen som har erfaring med disse testene fra tostreker? Første gang jeg bruker de...
IMG_2501.JPG

IMG_2503.jpg

f88889bb047f57e0eeff61b698cda353.jpg

Streken er i alle fall ikke sterkere idag [emoji848] Men kunne se den innenfor tidsfristen, så får vente et par dager og teste på nytt [emoji4]
Streken er lettere å se i virkligheten [emoji12]

Det er jo bare et halvt døgn siden du tok den forrige, og hcg skal jo fordoble seg hver 48time. Tenker og at hvis du venter et par dager så får du mest sannsynligvis et konkret svar. (forhåpentligvis veldig positivt!!) :) :)

Jeg vet jeg sa jeg skulle holde meg til i morgen men deet klarte jeg ikke :p
8 DPO og den øverste er reell, den nederste er tatt på vann for å sjekke etter skygge. For meg ser den på vann helt blenda ut og den andre skimter jeg strek på :eek: noen andre som ser?
Og evt noen som har erfaring med disse testene fra tostreker? Første gang jeg bruker de...
Vis vedlegget 230836
Vis vedlegget 230837

Jeg kan skimte noe svaaaaaaaaaaaakt ja, eller ser litt forskjell på den reelle og den med vann :) Håper det er begynnelsen på noe, men det er som du sier veldig tidlig enda :) Når tenker du å teste igjen?

Fikk positiv 10 dpo da jeg var gravid, og ikke noe sterkere strek i dag, så tror nok toget har gått..

Det er jo ikke sikkert at det er helt likt som sist [emoji4] Toget er ikke gått før tanta kommer, tenker jeg [emoji106] *håper*

Det er jo bare et halvt døgn siden du tok den forrige, og hcg skal jo fordoble seg hver 48time. Tenker og at hvis du venter et par dager så får du mest sannsynligvis et konkret svar. (forhåpentligvis veldig positivt!!) :) :)

Helt sant! Og den er lik som igår, og ikke svakere i alle fall [emoji4] fingers crossed!

Hadde passet fint, så slipper vi reise til syden med svigerfamilien i juni neste år [emoji23]

Trenger tydehjelp...skulle hatt tr i dag, ingen pms-tegn men lite søvn, mye uro på natta og feber i natt/dag. 10 DPO, testa positivt på el-tester tidlig sist, og har testa positivt rundt 8-12 DPO på g-tester begge gangene. Her er en el-test og to g-tester, babyplan og wondfo...hva tror dere? Skygge eller?
17ea1039cdfa82c1ffcb8ce980e8c898.jpg
33d2f1ac3f9ab9bcf674bcda1a2c7f8f.jpg
7031bc736b7678dd64e1f9ed6b91e93e.png
e75de3eaae176a3430a93cd83ce7f760.jpg

Takk :hug013

Folk kan ikke engang komme i nærheten av meg når det er på sitt verste, de risikerer å få seg en knips på nesa :sad010

I dag skal jeg faktisk på byen, håper det tar såppas knekken på immunforsvaret mitt sånn at egget kan feste seg :love017 nesten alle venninnene mine som har prøvd lenge har sagt at den gangen det klaffa hadde de vært på fylla under og rett etter eggløsning! Noe som forsåvidt også stemmer med min erfaring fra noen år tilbake :cat:

Samme har skjedd med meg to ganger [emoji23] vært ute på fylla da det har klaffa[emoji15]

Det er jo ikke sikkert at det er helt likt som sist [emoji4] Toget er ikke gått før tanta kommer, tenker jeg [emoji106] *håper*
Nei alle svangerskap er ulike sies det, men 11 dpo idag og bare skygger i dag også.. Så har ikke helt troen altså :p

Helt sant! Og den er lik som igår, og ikke svakere i alle fall [emoji4] fingers crossed!

Hadde passet fint, så slipper vi reise til syden med svigerfamilien i juni neste år [emoji23]

Ja, virkelig fingers crossed :) hahaha, herlig - da får vi virkelig håpe at det er babystreker dette her ;)

Så utrolig mange på ikm lista denne gangen [emoji3]spennende å endelig se at testingen er I gang også hos flere av dere [emoji173]

Back
Topp